VI MÅSTE OCKSÅ PÅVÄRKA

håller med!!!!!!!

Lägg upp det som önskemål till eran klubbs styrelse! =)
JAPP.dubbel trav på flera bannor år 2008 hoppas vi

Jaa, mer dubbeltrav :)

Jaa det hoppas nog vi alla men försök ta tag i det i eran styrelse . !
Jag tycker ni ska ta er upp till Bodens Dubbeltrav nästa år! ;)
Bra bana, och jag tror inte allt för många söder om Solänget besökt Boden. Helt klart värt!

Eller kom ner till Åbys förhoppningsvisa dubbeltrav nästa år. Inte säker om det blir av, men vi ska iaf llägga fram förslaget :)

haha boden känns ju som världens ände :P

#6 Ja har allvarliga planer på att komma upp :D. far å mor va med på de också ^^

Jo här i Boden är dubbeldagarna jättetrevliga och mycke hästar och kuskar som är med.så kom hit 

Jag funderar på Östersund nästa år ^^ måste bara hitta nån som är villig på att ta hand om dom andra vilddjuren som är hemma ;)

Åby har pratat om det.
#9, ja jag har ju sagt åt dig att du måste komma till Boden! :) Tycker att det låter som en riktigt bra idé! :)
#8, boden är en skitstad, men banan är kanonfin! Helt klart värt ett besök! :)
Jag har tidigare varit med i en ponnytravstyrelse som ungdomsrepresentant. Och jag tycker att det är jätte bra med alla ideér och förslag. Hade en hel del förslag själv också.
MEN problemet, som jag upplevde det, var att det inte är någon som ställer upp och ordnar saker.
Ex. vi hade på förslag att vi skulle köra träningslopp en dag/vecka under vinterhalvåret. Det skulle vara på olika villkor, typ idealtider osv. Alla tyckte det var en bra idé. Men det fanns aldrig folk som ställde upp och ordnade det. Alla tog för givet att det skulle styrelsen göra. Men dom hinner ju inte med allt. Har ni också stött på sådana problem? Det är lätt att sitta hemma och tycka och tänka, men ingen gör nåt!!

#6 Om hästarna går bättre nästa år blir det lite längre resor;P Kankse upp till boden?! ;)

Men jo det skulle vara kul med lite mer aktiviteter häomkring banorna :) Så roligt o umgås med folk:)

blir de dubbeltrav på eskilstuna ska jag ditnästa år;) och så östersund har ja hört har super roligt dubbeltrav :D

Rättvik har pratat om det!
Och vi e sugna på att ha dubbeltrav igen. Om man säger så att när vi hade det så blev alla loppen överfulla o det var fantastiskt kul nog för att jag kanske va 9 år el nå men ändå:P
#5 Lycka till….
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#15, boden blir perfekt!
Alla som kommer till Boden får hagplats hos mig! =) 6 minuter från travbanan med transport, skogshagar!

*20. amandah, jag kommer :D hahaha ska tjata på mina päron bara ..:P , kan ju vara kul att se hur ni har de där uppe i landet :)
#21, jaa det är bara att komma! Jag har hagar ^^
Bodens dubbelhelg brukar ligga i juni, perfekt att debutera med ostartade 3-åringar! :) Eller ja, man kan starta med startade hästar också såklart ;D

22* börjar väl packa redan nu då :P tar ju ett tag att åka till boden kansek?! :P

taha, jag kan också kanske bidra till ngn hage ; )

#23 haha andrea lycka till att få med dina päron XD men om du lyckas så ska jga tjata på mamma :D

men amandah ja boka in iaf en häst hos dig ja då ^^ Ja kommer garanterat :D
JA dubbel trav.
rättvik å eskilstuna å ÅBY sen måste man till jägersro å funkar allt som det ska ska vi till visby å vilken sommar..Axvalla kör ni dubbel då kan man ju ta skara badet på en gång garanterat en supper sommar .haha
#26, perfekt! :D Jag börjar bygga hage i april då det börjar smälta fram :D
Nån fler som vill ha? :D

Haha jaah gör de :D