Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 790 ggr
CamillaAndersson
0

Bidermans

Är det någon som kan Bidermans ponnysortiment någorlunda? Då i shetlandsanpassat.

Är främst tömmar, huvudlag och bett jag tänker på.

T.ex. vad för bett passande shettis har dom?
Och ungefärliga priser?

Ylva_Sundbyholm
0

Dom har ponnyselar kompletta (inte QH) för 995 kr.

Ett huvudlag till ponny kostar 350kr.

Colt
0

Bilderman har sällan mycket ponnytravsaker hemma, eller selar och huvudlag brukar dem ha, men övrig utrustning får man oftast be dem ta hem.

CamillaAndersson
0

#2 Inte bett heller då?
Vartifrån kan man beställa? Har dom prisuppgifter?

Colt
0

#3 Jodå, dem brukar ha rätt mycket bett. Har dem inte det du vill ha så brukar dem kunna ta hem det åt dig.
Vilket visseligen kan ta tid….väntar redan på mina gamacher som ja beställde för 2 månader sen…..:S Men så lång tid brukar de inte ta :P

Tusen
0

Gå in och titta på deras hemsida: www.bidermans.com

Där kan du se vad dom har. Min erfarenhet är att de vanligaste prylarna till ponnytravare finns där men ska du ha lite specialgrejer så får man beställa. Du kan då be ddem ringa hem till dig och meddela när grejerna har kommit. Beställs de nu så har du säkert dina grejer i god tid före nästa sässong. Bett har de alltid men bor du i närheten av skilstuna finns det en ridsportbutik (Jump-In-Hästsport) som ofta har alla mäjliga bett till mindre ponnymunnar. Dessutom är hon ruggit snabb med att få hem det som dom beställer. Inte särskilt dyr heller tycke jag.