Timoon-X-Säsong
Säsongen började inte alls så bra som jag hade tänkt mej.(Tingsryd Söndag 29 Juli 2007).Blev diskad som 5:a. Men den andra starten jag gjorde blev jag väldigt stalt över (Tingsryd Söndagen 12 Aug 2007)Som var ett insprengt lopp.(Han hade nr.2 möte ganska svåra shettisar t.ex. Isabell II och Ruffs Mo.Han tog leddningen från start till mål och sänkte 2.44,8-*2.39,8.Rena bästa dagen!.(Tingsryd Söndagen 19 Aug 2007). Gick inte som jag hade tänkt mej slutade som 0:a(13).(Tingsryd Lördag 1 Sep 2007).Gick hur fint som helst kom 4:a+ att min andra häst kom 5:a i samma löp som kördes av min bästis.(Jägersro Söndag 16 Sep 2007).Stratade i två lopp.Slutade som 4:a.I det andra loppet var inte så himla bra och slutade som (DG).(Halmstad Söndag 28 okt 2007).Blev DG i första loppet.Men det andra loppet kom jag iallafall 6:a!. Fick inte starta så himla många lopp i år men nästa år är vi i gång med många fina hästar t.ex. Svartkrut,Icent,Cindy II kanske om hon blir bra i bakbenet,Timoon-X och ``Gamelmannen´´ Adoll.Hoppas vi ses då!

hej :)

var står icent , skulle inte han igång `?

#2 Icent finns hemma på gården. =)
#2. Jo men han har haft en skada i hoven så det var lite svårt att få i gång han men nästa år har han bra vinnar raden
#1.Hej