Jag vet itne
Jag har fått den ;) Måste väl vara fler än jag? 

jag fick min i måndags, men det var väldigt tunn..

fick ochså min i måndags väldigt fin framsida tkr jag.
jag fick min i tisdags…

jag fick min i tisdags :)

jag har åxå fått min =) ja det var väldans nice framsida

Jag har &så fått min nu, bra skrivet Frida ! :D

Har fått den

Har också fått den, jag kollade lite snabbt på bilderna sen la ja undan den ..

Fick min igår onsdags! välldikt tunn

Damp ner..
Japp den har kommit..kom ej ihåg vilken dag det var, Jonna du hade koll på det va? ;)
har oxå fått den… kom i tisdags tror jag :P

den har kommit till mej med :)

har fått den.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON PÅ JÄTTE LÄNGE! åååhh, blir tokig!
#17, Frida du kan få låna min om du vill (A)

#19 En fundering bara. Av vilken anledning skrev du det där om konto och betalning?
Det verkar som om dom som sålde han inte ville sälja till dig, utan valde någon i Norge istället? 

Ah framsidan var niice

# 20, jag skrev det eftersom att det var så !

#18 Naaw, tack Jennifer! :')
#22 Det finns alltid två sidor av samma mynt…

tycker den va tunn.. :P men jag skriver ju inte själv så jag ska inte säga nått.

Måste säga att ponnyronden blivit tunnare o tunnare hela tiden….. Förut så var det ju en massa repotage som var roliga o om lite allt möjligt. nu e det inte mkt asså

#26 jag håller med, tycker den inte är nå rolig att läsa längre..
Håller med #26. Skulle vara jättekul om fler skickade in, om de hade typ ponnybörsen (som det hette innan), några tävlingar och sånt. Fler bilder och resultat från tävlingar. Den gamla Ponnyronden var Bra Mycket roligare!
Tidningen blir vad de aktiva gör den till.

# 29
Fats då måste ju det som de aktiva skickar in komma med i tidningen. det är inte kul att lägga ner tid på att skriva ihop nåt/ta bilder och gång på gång märka att det man skickat in inte kommer med. Då tröttnar man på att lägga ner tid…
Jag skrev en artikel om "Icent, den fula älgen". Det kom typ 2-3 nummer innan den kom med.
Dom som en gång skrivit kanske inte vill skriva p.g.a. det t.ex.?

Jag funderade på att skicka in, men jag glömde bort o skriva x)

Jag fick min för inte så länge sen;)

# 32, hihi, var det du (: Den minns jag välldigt klart ;)
#35, *haha* Japp, det var jag det. ^^ Skrev ju om min lilla stjärngosse, som jag hatade över allt annat förut. =P Ack så fel man kan ha!

# 36 visst fick du typ ryggskador som du har kvar än från att du typ trillade ur vagnen en gång när han gjorde nå? :(
#37, Aaa, tyvärr. är hos naprapat för att räta upp bäckenet och ryggraden. =/ Men det var precis som att Icent gjorde allt för att jag skulle förlåta honom genom att göra så bra ifrån sej på tävlingarna. ^^