Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 907 ggr
Belindaa
0

Isadora

Är det nån som vet vem som äger Isadora, lr nån här inne som kanske äger henne?

Ett vitt russ, är med i boken som typ heter "De gotländska skogsrussen".

Tyckte bara hon var så himla fin, och det skulle vara kul  att veta vad hon har för rekord, eftersom att det stod att dom tränade för att tävla i trav :D

FridaNyberg
0

Min kompis hade henne för ett par år sen, kanse 3-4 år sen. Jag red och körde henne lite, men hon var inte den villigaste att gå frammåt ;). Men hon startade iaf nån gång med min kompis, gick väl kanske 2.40 eller nått? Sen lämnade hon tillbaka henne till ägaren.

Belindaa
0

#1 hehe okej. Men hon är hur fin som helst. Vet du vem som äger henne nu?

olivialundgren
0

Jonna nysell , nere på gotland har haft henne tror inte att hon var så gammal då. Men hon lämnade oxå tillbaka henne

FridaNyberg
0

Har ingen aning om vem som äger henne nu. Tror det var Lena Martell som ägde henne förrut, vet inte om hon har kvar henne ännu.

Belindaa
0

okej :) hihi. Men Isadora är hur fin som helst tycker jag ;) haha

olivialundgren
0

Hon var en jätte fin häst då iallafall är hon säkert än :) var i samma stall som henne, men har för mig att hon var väldigt lat. och inte gick och rida så mykt på.

Belindaa
0

men hur gick hon att köra då ? :)

MagganS-B
0

Isadora Tell heter hon, jättefin märr……jag har döpt henne! Vet inte var hon finns nu…..

Mixie
0

#8 Maggan du har ju döpt hur många hästar som helst :) Fina namn på dom iaf ;)

//Mickan

MagganS-B
0

#9 Jag skrev ju nånstans i nån tråd att ca. 100 hästar passerat här under årens lopp, det har blivit ganska många föl att döpa + att jag döpte Stuteri Roll´s russ under några år…..Letade i minnet efter ett namn i går, en kull e. Lill-Brunte, men kunde inte hitta det, han blev i alla fall travskoleponny i Umeå….Kanske någon vet? Alla i den kullen förutom Kajpa började på "Br*.

Jag lånade Vagabond av Lena en säsong, och Isadora var här med sin mamma, ett vitt, gulligt föl, klart hon skulle heta Isadora!

Tack för att du tycker namnen är bra!

Belindaa
0

Jaa namnet var jätte bra :D

olivialundgren
0

#7 jag tror att hon vbar snäll att köra:) lite lat tror jag.

Millaaann
0

Vi lånade Isadora ett tag, hon var jättesnäll men lat, superfin va hon iaf:)

Mixie
0

#10 Vilket år är han född? Du kan ju alltid snoka runt på nätet :)

//Mickan

Mixie
0

Möjligtvis Brundy, Bronzo eller Brollo? :)

//Mickan

MagganS-B
0

Tack Bronso var det! Brollo och Brundy kom jag ihåg, men inte den med vita bakfötter……