Nu är han till salu!
Vill du ha ett russ som har mer att ge?
Vi kommer inte att få tiden att räcka till för alla hästarna då Erika kommer att ha ytterligare 1 varmblod i träning nästa år.
Han gjorde comeback i år och har slagit sitt eget rekord flera gånger om och botten är definitivt inte nådd.
Valack 11år 65 12-18-6 Rek:53,6M 51,1a inspr:19 950 (7 750 i år)
Vill du veta mer så hör av dig! Ingela o Erika
Ett brev i min mailbox här med telefonnummer eller mailadress så kan vi få kontakt.
har ni fler bilder

Är det Mascot som e tillsalu?

#2 ja de är mascot

Han var Otroligt fin :)

såg han på jägers idag han är ju grymt fin och duktig :)

En till bild på Mascot från Åby.

Hmm, tyvärr gick inte bilden att ladda upp..
kan han leasas ut?

ingen leasing ---sorry

ingen som är intresserad av min sötnos??

Han e jätte fin ju :D
Denna 11-åring med 51 i rekord och inte ens 20 tusen på kontot är ju en perfekt "Norrlands-häst".
#13, jag håller med=) Det vore kul att få se honom här i norrland :D!
Hade man haft möjlighet så… och pengar…

fin häst…..
Min venn Mari er på jakt etter ponni.. Kan jo kontakte hu på Mari_Metz@hotmail.com

Förvånad att inget intresse finns för Mascot --hur trevlig som helst!

Mascot vann montéloppet på Halmstad idag! 200 meter tillägg i ett 1640 lopp och han bara var bäst! Dåligt väder med tung bana kunde inte stoppa honom var i ledningen när det var 600 kvar!

Grattis till vinsten idag! Han såg riktigt fin ut :)

har ni fått honom såld ännu ?

nej och jag kan inte fatta varför han är ju en riktig godbit!

mm det fattar inte jag heller :/ trodde han skulle bli intressant och ni skulle bli av med han direkt :(

Vilken mumsbit ! :)

En riktig goding verkar han vara….Säljes han bara eller kan han tänkas låna ut för ev. köp?

Jag har sett honom i monté och trav, både gångerna gick han som han hade raket i baken!!

Vad jag vet är Erika bara intresserad av att sälja.

Mascot är nu såld och vi hoppas att han skall trivas i sitt nya hem och att hans nya ägare skall få lika mycket glädje av honom som vi haft!

Snacka om fin häst!

#29 Får man fråga vem köparen var?
Han är såld till Finland, kan man läsa på Gotlandsruss i focus.