Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1442 ggr
MicaelLindblom
0

Nya saker till nästa år? =)

Nytt till nästa år? ? ? Dress , ? , Hjälm , ? , Sele , ? , Sulky , ? , Lr kanske ny häst? :D

Jenniferohlson
0

Ska iaf försöka skaffa ny dress.. Och ny häst blir det:)

jonasjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Evelina har ett nytt russ,ny sulky,ny sele, och en ny dress (fast samma färger som hon haft)

Colt
0

Jag ska ha nys dress nästa år!  Håller på och ritar och ska beställa så fort jag bestämt mig för hur den ska se ut! =)

PippiL
0

Önskelistan är lååång….. men jag får nog vara nöjd med det jag har…. he he. Päronen vill nog inte släppa ifrån sig mer stålar…. Fundersam Men det hade varit kul med nån ny unghäst….. önska kan man ju alltid… Glad

Miii4
0

Vi har iaf beställt ett nytt pannband med namn åt "lillan" xD.
Kanske några nya benskydd med om man har otur.

Brunzell
0

Sele sulky och häst

hannibal-roll
0

Nytt till nästa år? Japp, nya framgångar på tävlingsbanan förhoppningsvis Flört

DubbelE
0

Ny Lack på champion sulkyn Cool jag ska slipa ner o lägga på pulverlack istället för den som är nu (vanlig sprut) så synd bara att dom har ändrat EU-reglerna för lackering så det måste vara vattenbaserat… Rostar ju skitfort, spec under förhållandena på en travbana… o så ska jag nog köpa ny hjälm o motivlacka (guh jag får ligga i nu i vinter..) mina dressfärger.. men de blir om jag har tid o råd.  

O Så får vi inte glömma, Rocky B.  han ska börja sin karriär ivår…

Nitro
0

Ska försöka inhandla en motivlackad hjälm…

EllaMarine
0

Ska nog köpa en sån där namnskylt till grimman. Annars är jag sugen på att köpa QH sulky och sele … har fått nys om en sele men måste köpa till tömmar då .. så vi får se vad som sker. Annars är jag grymt sugen på motivlackad hjälm, namnpannband, namnförbygel.

Men vi får se vad som inhandlas :)

sofienordmark
0

motivlackad hjälm, nya tömmar, namnförbyglar, sidostänger till shettisvagnen och en ny russvagn, royal super light! haha får se om man har föräldrar som vill betala det också xD

AndreaJonsson
0

Om allt går som planerat så kommer ja ha ny lackad hjälm och en ny dress nästa år :) , har precis fått nytt sele och vagn så de kommer också nytt XD sen kommer jag med ny häst också ;P haha ja har allt nytt ;P

EmiliaLeo
0

jag köpte min språjllans nya sulky i våras, ska köpa stänger till den nästa vår. Sen ska jag köpa ny dress med lite ändringar på också. Lackerad hjälm hade ju vart gött men där är nog pengarna slut för länge sen. får se hur mycket jag orkar jobba under vintern :P Selen är från 2007 den också tror jag så det behövs inte..

Har kört med min dress sen jag tog licens 2000, alltså när jag var 8 år .. hahah jodå den är en aning liten :P

TildaLinge
0

hmm ny vagn kan man ju säga ny färg på den med, ny häst ja det är väll det :D pannband också och om jag får det jag önskat mej i julklapp så blir det lite till x)

zorken-
0

Lackad hjälm skulle inte sitta fel=P!Annars så skulle inte mitt älsklingsruss som nu är tillsalu sitta fel heller=P!

PromiseMinanMorfeus
0

Jag ska skaffa mej en ny dress:D

PromiseMinanMorfeus
0

Jag ska skaffa mej en ny dress:D

olivialundgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske sulket istället för sulky och ny dress. Kanske!. och förhoppningsvis en sköt sammare häst :P

jonne
0

jaa,har köpt Ripdals valle för en vecka sen.ska köpa namn-förbygel och en Royal Hawk Pony Sulky 2 size. blir kanske en motivlackad hjälm.

Jagz
0

Ny dress blir det om inget förutfattat skulle inträffa =)

linlan
0

dress, häst, sele, sulky

amandahandersson
0

Jag ska få ny dress och ny hjälm :) Sen får jag en ny kusk också ;)
Och om jag får bestämma blir det fler hästar.

Jaaaakoob
0

Ny häst

Ylva_Sundbyholm
0

Ny dress och sulky är väl prio ett till nästa år, sulky framför allt.

Sen ska Thyra få eget pannband med namn på och lite annat smått och gott som man bara måste ha när man köpt en till häst (A)

AK47Kalashnikov
0

Ny sulky, och förhoppningsvis ny häst…

travandeE_T
0

Ny häst men ingen i startbar ålder.

thilda-
0

Ny pålla och EV. en sulky ;P om pengar finnes :P

EllaMarine
0

Det verkar vara många som köper nya dressar och sulkies .. :P

divansson
0

visst liksom, man kan ju bara drömma :P har allt, enda som saknas är en till häst.. aja.. får lov å stanna i min drömvärld.

sulky fick ja i somras, har ett fint rus, bra selar, dressen kommer säkert räcka till nästa år också.. allt är vel som de ska.. *hosthost, saknar fortfarande en fin ett/tvååring* ;)

juliapettersson
0

En dress. VERKLIGEN på tiden, har haft samma sen jag började 2002!

Colt
0

#30 HAHA samma här :P

Impulz
0

haha, låter som jag JuliaRäcka ut tungan

Colt
0

#24 Ylva glöm inte namnförbyyyygel! ;P Ja ska följa med dig och tvinga dig köpa det variesig du vill eller inte! ;P

[cancan]
0

Motivlackad hjälm och ev ny dress…

Sen ska pållarna få varsett nytt pannband med namn..

Kratern
0

Har funderat på förbygel/brösta med namn. Var beställer man dom?

jonasjo
0

#35 Har hittat här http://www.lillhastenistav.se/ men finns säkert på fler ställen också

charmgumman
0

ny dress + hjälm :)

ponnyn vill jag inte byta ut ;D