bilder från romme 3/11
Nu kmr lite bilder från romme som jag tagit räkna inte med sånna där super bilder då men iaf vissa var relativt fina :)))

svart 14?

det var en massa bilder från romme tog ej med dom dåliga eftersom dom var VÄRKLIGEN dåliga :/

Johanna har du ingen bild på Tuffi?

Men jojo haru ingen på migxD:P?

#49 joo det har jag men dom vart inge bra :/ om du vill ha så får du logga in på msn så skicakr jag där ;)
#50 joo det har jag men du får logga in på msn om du vill ha dom dock ej från tävlingen

#51 inte från tävlingen=Pnär tog du dom då tahhaxD?aa ja ärå inne nu=P!

Har du ingen på Rosenhälls Mawerik från monte loppet??

#53 nej tror tyvärr inte det :/

oki synd:/

Har du någon bild på Bejla (vit 7:a) Sargasso (ljusgrön 8:a) Nordanåkers Titan (röd 1:a).??

#56 vet ej du får kolla bland alla bilder jag laddat upp, om det inte finns här har jag det nog inte alls tyvärr :/

#3 haha va kul jag ser ut! :P

#58 nee du ser söt ut !!:D:D:D

ngn på memo och mig eller wilma och mig? (a) :D

#61 aa det har jag logga in på msn så skickar jag och du förästen om du vill att ngn ska skicka ngn bild på dig och memo äre nog bäst att du skriver wänga memory ;);)

#63 asså det är helt fel det får inte vara er sista start :(:(

#65 Men du linda snart hittar du ett russ!travet ska ju köpa två också eller?

#66 jaa stackare vi förstår om du vill ha ngn privat oxå men du har ju klarat dig så här väl med att bara köra travets du hittar en så småning om och jag ska hjälpa dig leta !:D <333

vet någon här vart bilderna som togs av hon som typ, stog utanför banans in och utgång finns? hon tog vel typ på dom som vann va?

#66 Du får köra i gubb och gumm loppen i fortsättnigen, då kan du ändå fortsätta tävla hon ;D

#69 Hahha smart!då vinner ni alla gubb å gumlopp juh!xDåså bygdetrav;)!

#70 Hahaha vet annars hade ja inte skrivit de ;P

#71 Hahha men SMARTA Ida då;)!