Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 389 ggr
JuliaS
0

2-årshingst säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cirius

E. Nicholas G u. Melissa ue. Nomad G

Cirius är en väldigt trevlig russhingst med rörelser utöver det vanliga. Travar med ett ordentligt påskjut och bra mekanik. Han är välutveckad och har en fin resning. Är orädd och lugn att hantera.

Mycket tillgiven. Åker transport utan problem. Går tillsammans med en annan unghingst i hagen. Är mig veterligen den sista hingst e. Nicholas som inte är visad på hingstpremiering.

Cirius tömkörs nu och förbereds för inkörning. Säljes helst till någon som vill ta ut honom på tävlingsbanan. Kan fås kastrerad om så önskas och transport från Gotland kan ordnas.

Pris: 10.000:- + moms

Välkomna att ringa eller maila för mer information.

Julia Sterbrant  0498-261574, 073-6988391 juliasterbrant@hotmail.com

JuliaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Huvudbild

Emsaa
0

så fin :)

JuliaS
0

Tack, det tycker jag med:) Dessutom en ponny med stor potensial.

Emsaa
0

#3 okej, hoppas ni hittar rätt köpare till honom ! jag hade ju inte tackat nej till att ta honom om jag kunde ;)

JuliaS
0

Det hade förståss varit extra kul om Cirius fick komma till någon som ville visa fram honom på hingstpremieringen nästa år.

DubbelE
0

vilken otroligt vacker häst! (helt i min smak) hoppas du hittar en bra köpare som visar hans potiensial :D

JuliaS
0

Tack! Det hoppas jag med…

JuliaS
0

putt

JuliaS
0

putt

EmiliaLeo
0

har du ngn bild i trav? svårt när han inte är inkörd men i hagen eller så? :)

JuliaS
0

Jag ska ta en film på honom i helgen som jag ska skicka till en tjej som är intresserad. Du kan också få den tillsänt dig om du vill. Skickar dock endast till dem som ringer och visar seriöst intresse. MVH Julia

EmiliaLeo
0

#11 okej förstår det! Jag skall prata med mina föräldrar och hör av mej om det skulle vara aktuellt.

JuliaS
0

Du är så välkommen.