Nya Hästar Nästa År ?
Kommer ni få någon ny häst till nästa år
Lägg in en bild på Den och skriv namnet och Stamen på den och rekordet och intjänat

nej men jag skall ha en ny häst till start nästa år.
Dike e: Skärmnäs Pigall u: Nike II

Jag kommer ut med en ny 3åring.

Tuffs -05 e; Lufsen
Nellie -05 e; Maxmer

jag kommer med ett nytt russ nästa år :) e,micklas u.hults varona och han heter DIGGILOO , har ingen bild på denna datan men lägger in en sen :P

Ingen ny häst klar än så länge - men det är några månader kvar ;)
Planerar ev. utökning…

Om allt går väl med vinterträningen kommer Wella 4582 ut på banorna för första gången. Wella är eWilnius 524 uWinna 3481 ueAllgunnens Opal G 428
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Förhoppningsviss kommer min leasade häst FJÄRIL
e. Helios 373 ut på banorna nästa år.
Torpets Amigo
F. 05
E. Citrus U. Dolyta
Ostartad :P

sto f:05 ;)
Colette e. Rasmus II u.Loffa desireé f. 05
Roxanne e.Rasmus II u.Roxette f. 05
majety e.Tyson II u. Snäckan
Giganten e. Tyson II u.Russi
Tejas Jarita u. Hults Pirita e. Tejas Monljus ue.Pirat Pan Brunt sto född 2005 Ägare och Tränare: Lovisa Backman
40p på Mälarrussutställning 07 och trea i klassen, samma resultat fick hon på Guldruss
Resultat Guldruss 07:
"Harmonisk av utmärkt rastyp, vackert huvud, välformad hals, djup, utm bakparti, korrekt fram, gracil och brutna benaxlar bak, vägvinnande skritt, lätt och vägvinnande trav"
99688=40 p Guld, 3a i klassen
http://vickelbyponny.blogg.se

Bara unghästar från stallet nästa år.
Turnado. e. Rusch u. Mirabell
Leona e. Aramis.
Hällingens Mynta u.bruna
Monnlight u. Liza metoria
Gervalds fidolina u. Amorina 4

#22 hehe, tack Bella! ;)
Snygg stil Baronen har då ;)

Ny och Ny kan man väl inte säga att de är men våran 12åriing som vart borta från travet i 1.5år ska förhoppningsvis starta nästa år igen :)

Jag har Polenta nästa år med :)
Jag ska inte ha någon ponny, men förhoppningsvis kommer "min" 5 åriga varmblod ut på tävlingsbanorna :D

Om allt går som det ska så kommer Lusse ut nästa år =)

Har inte heller nån ponny till :/ vill ha en till ;P men sällan att ja får de då. ;) men ett speciellt Varmblod iaf :) hoppas att han kommer ut då, han är nu 3år, okvalad och allt, fd problemhäst kan man säga, hafft han sedan i våras, underbart psyke, kommer långt nu när han funkar ;) Cleveland Cobra var namnet.
Sen är det Yang Scoop, nu 2år, varmblod, okvalad å allt. så grym att man knappt tror det själv ju :P vi hoppas verkligen att han kan visa det.. :P

om allt går som det ska…
Björksta Polstjärna
f- 00
e. Granit - Carolina II - Titan

#30 ska du sluta med ponys?
#37 nej inte föralltid, men för ett tag.

Katrinebergs Amika ska kvala nästa säsong ostartad efter Rovalds zeptun och Katrinebergs Melissa hom är på bilden

#38 okej vem ska ha pozzi då?

#40 De står att #2 Ska ha Pozzi…

HAHA vi laddar med två russ o för hoppnings vis två shettis:P HAHA

Nästa år har jag en eller två hingstar till start.
Först och främst kommer Silverboy gdk hingst f-99 e.Oidipus u.Beata ue.Fridhems Jonatan. Silverboy är ostartad på travet men har syskon som travat runt 2-minuter. Silver har själv fått 44p på utställning!!!
Om tiden räcker till så kommer även Tejas Musseron ut. Gdk hingst f-04. e.Tejas Monljus u.Tejas Riska ue.Drömprinsen.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Rocky Boy kommer förhoppningsvis ut på banorna nästa år.
E: Ruffsen U: Rosina UE: Grus f- 04
ganska mycket häst, men otroligt trevligt psyke :D han knatar på ganska bra här hemma, han är lite mer som att köra varmblod en russ :D riktigt kul faktist.
Ruffe, Kraterns Poseidon och så en ny unghäst (1 år) efter Skotte och Martisse. Vi ses i russloppen Jakob
.
Ruffe och Kima Frenning på bild.
Jesper Björling

Kommer med en fyra åring
Lill Tjelvar
e. John Russ u. Pärlan

Vet också att amanda frick funderar på att göra comeback med Slättens Lina till nästa år

#53 ska hon? så kul ;D
#51 Självklart fast åker ju ifrån dig ändå :) hahahaha

Tejas Pirana e, Tejas Månljus ue, Junisorken
kommer till mig i dec hoppas jag på:)

Näsvallens Amingo
e: Tuntas domingo ( ingen aning hur det stavas )

Då får man plugga in nya Häst namn. Om man skulle hamna i Tornet igen nästa år. Alltså speakertornet menar jag inte nåt Fader Faraa torn eller nåt sånt…;-)

Ny häst för mig nästa år blir Thyra Tyrann.
E:Tyson II U:Sundbys Tuva Ue:Parat

Ingen ny ponny, men väl ett kallblod född -07 :)

jag har köpt Ripdals Valle e: Allgunnens Valdör 543 u:Ripadals Frigga 4111 ue: Helios 373

# 63 Jättefin :)
Broängens Kalle *05-e:Jutard ue. Effekt. Gulbrun valack.Gotlandsruss.

*64 . Tack:D

Neas Karenina, sto född 05 e. Korsnäs Brådis u. Ronina eu, Nicklas II. Hon är under inkörning och verkar tycka det är jättekul =) Hoppas hon kommer till start nästa år!
nä tyvärr så har jag ingen ny

Köpte en 2 åring i förre går! , Så charmig JSA

Jag har ny tills nästa år Belial heter han E. Hults Sputnik han är kvalad i sin ungdom men nu ska han komma ut och göra rätt för sej på banan. Har bara syskon under eller runt 2.00 så jag hoppas mycket på honom!

Nu är min nya hemma!
Sagifaks
hingst -2007
e. Järvsöfaks u. Sagi Eden ue Elding
Längtar tills han ska ut på banorna! :)

#74 Nej verkligen inte! Min drömhäst :)
Sagi Eden är syster med Sagi Knut, som vann Elitkampen 2001 före Viesker och Faksen själv ;)

#73 Har du ingen bild på honom?

Den nya hästen för mej att träna och tävla nästa år är Hamras Hurricane :)

Ja jag kommer iallafall äga 2st nya hästar som ska komma ut på banan nästa år.. De ena stoet ska till fam Lundberg och de andra är ännu inte bestämt.

Får se om Bennedick skal ut og springe litt :)

#13 den lilla pollen är helt jätte perfekt ju, jätte fin skäck :D
# 79 Grattis till en fin häst :)
Caramel kungen rek 2.07.2 e.Parat

Jag kommer ha Korsnäs Brådis på station år 2008

#84 Ska du?:D

#85 Tydligen :P
#84 kanske vi har nån att betäcka med brådis ..vi får se!!

Jag skulle vilja betäcka me brådis igen;)

Ja jag kommer ha både han och Gentlemannen Skotte..
#87 Ni är så välkomna..