Tävling i norge!
Fick mail från lilla Oddny idag och fick veta att hon startat på Momarken. Tyvärr hade dom inga bilder därifrån men om någon annan här har det elelr vet någon annan som kan ha så skriv gärna det :)
//Mickan

putt
//Mickan
# 0 Hur gick det då? :)

# 3 Okej! Hon är jättefin :)

Har förstått att denna lilla ponny betydde mycket för dig ! Varför köpte du henne inte ?

#6 Dels va hon 7 år i år.. Jag ville ha en unghäst.. Ja fick henne som 6 åring å då hade hon bara gått i en hage typ hela sitt liv. Hon va lite körd när hon kom men va lite speciell så vi fick börja om från början.. Jag har praktiskt taget kört och ridit in henne själv och ägarna ville ha 25000 för henne och det ville inte jag ge för en häst jag gjort allt arbete med själv… Sen är hon världens underbaraste barnponny, helt gudasnäll som en liten hundvalp, men ganska seg och speciell att köra och i stallet jag står hade jag ej haft möjlighet att ha henne på det sätt jag ville.. Har satt upp ett mål för mig själv att om jag börjar avla på russen så ska jag försöka köpa tillbaka henne för hennes otroliga temperament är något att ta vara på :) Sen har hon ett ganska fint och gammalt möderne också =)
//Mickan
Ok ! Jag förstår att du inte ville betala så mycket när det var du som lagt ner allt jobb. Synd att ägarna inte ville sälja lite billigare till dig då.

#8 hon var ju värd 25.. tror jag kunde köpt henne för 18 men det var ändå för mycket och just för stunden inget alternativ.. men det är lätt att va efterklok men jag vet att hon har det toppen och att hela familjen som har henne avgudar henne.. synd att det blev så långt bort bara… hon har ju ett avelsvärde också.. premierad som treåring 42 lr 43 p och diplom.. =)
//Mickan
Ja det är lätt att vara efterklok ! Men du har ju en ny fin häst nu iallafall, och det är ju väldigt roligt med en unghäst ! Lycka till med henne !

Tackar :) Hon är jättefin.. ska bli kul att visa henne nästa sommar.. hoppas ju på 40 men man vet aldrig ;)
//Mickan