Detta är förj-vligt! Stackars häst & matte!

Det är en j---a idiot som håller på med sådant , det är ju varken första och säkert inte den sista hästen och tyvärr så är det ju inte det som prioteras hos polisen , men lika sjukt för det.
Stackars tjej.

Människan ÄR sinnesjuk!!

Fyfan vad grymt gjort :'(

Hoppas gärningsmannen möter samma öde… 
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Man kan undra vad man får ut av att göra en sådan sak! Det borde vara skott pengar på sådana idioter

Jävla idioter det finns hästar är dt bästa jag vet juh!

Fy f-n….Det finns inte ens ord….
Man mår illa! Jag fattar inte att människor kan vara så kallt grymma!
#4 Ja, jag hoppas verkligen det.
Fy f*n det är ju så himla dumt gjort jag fattar inte hur man kan komma på ideén i huvudtaget

Oh jisses, stackars tjej… 

Fy fan sånt här mår man illa av :(

Det hemskaste av allt när det gäller djurmisshandel över huvud taget är att djuren alltid är oskyldiga och oförsvarslösa…

Uscha:(

åhh vad arg jag vart på den där idioten!!!tänk om någon skulle komma och skära upp h*n när den ligger och sover,, jag lider med den där tjejen :'( f*n vad sjuka människor det finns alltså :'(

fyf*an vad hemskt stackars tjej usch ;(

asså fy fan!! ska man behöva sätta lås på stalldörrarna oxå?=? vem kommer ens på tanken att skada ett djur? hoppasverkligen att dem får tag på den som har gjort det här!!
Visst är det jättehemskt att det finns så sjuka folk att dom kan skada ett stackars djur som inte kan försvara sig, MEN ni behöver inte skriva riktigt så mycket svärord för det, svenska språket innehåller massor av bra ord som man kan använda i stället!

så hemskt när sånnt händer, hur ----- idiotiskt dum i huvet får man va? ----- indioter!.. man blir så arg, så fruktansvärt hemskt, va hästen ska ha lidit. stackars tjej..
förresten tror ja nog att jag har sett den hästen i somras, känner igen tjejen och utrustningen.. färgen på hästen också.. :/ så läskigt hur saker kan bli. man blir så arg, det går ju inte att beskriva! va ska man göra, ha stallvakter med vapen i stallet dygnet runt, lås verkar ju inte funka i alla fall :S
usch vad hemskt, man får ju tårar fulla ögonen ! Hur fan kan man göra sånt här? Man ska kunna ha sina hästar i stall utan lås eller vakter för så här skall inte djur behandlas. Människor som gör detta ska gå runt med lås och vakter.

sånna som gör nånting sådant är inte värda att få träda igenom pärleporten.
Usch vad hemskt :(
uuuuuscha :'(

Det finns inte ens ord för något sånt. att man ens bara kan leva med att ha gjort en sådan sak. Säkert någon sjuk id*ot som var avensjuk för hästen var så pass bra, Att man har hjärta att göra något sånt fruktansvärt mot ett oskyldigt djur.

Ett oskyldigt djur som inte har någon chans att försvara sig .
Nej, sånna människor borde själv bli mördade.
Vi har själva varit utsatta i 10 års tid och polisen har inga lösningar :( så nu är det riggat från golv till tak med alarm, avlyssning, kamera och lås..hade senast påhällsning i Lördags kväll men då kom dom inte in i stallet utan tog ett träns på logen och gjorde åverkan på logdörren till stallet…..man reder sej bäst själv så man får se om sitt eget hus då man INTE får hjälp från myndigheterna.

Stackars tjej o häst

HUR KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNT HÄR !?!?!?!? blir så förbannad..
Blir såååååååååååå förannad , hur tänker människor ?

#27 , fy fan vad läskigt !
Ännu mera svordomar…….
Finns det ord för det här hemska!?
Hur kan man göra såhär mot en oskyldig häst?? Och mot den stackars ägaren… Nej fy, hoppas verkligen att dom åker fast!!!
Det finns väl inga ord? Sjukt är bara förnamnet!

J---a människa är de enda jag kan säga!
Min mammas fullblods sto, var dräktig hos uppfödaren. 10 dagar innan hon skulle föla hade någon skurit sönder henne, men hon och fölet överlevde.Hästarna gick invid en starkt trafikerad väg med ett vindskjul ,det var förmodligen där det hade skett.Ungefär två till tre veckor innan hade alla hästarna börjat tigga godis och var väldigt nyfikna på alla fickor,dom fick ALDRIG något ur handen så uppfödaren var ju rätt förvånad då.Sen förstod hon varför. Hästarna kom ut vid 8-tiden och in vid 17-tiden varje dag och den 12-åriga dottern var hemma när det skedde.

Guud så hemskt:(
usch :(
Lider med dem..hur kan man göra nått så fruktansvärt!!
Jag blir så arg och ledsen!!!!!!!!!!!!!!

gud stackars tjej.. tänk själv om de skulle hända sin egna häst.. man vill ju bara dö :(
hur dum i huvudet får man bli egentligen?! änns tänka tanken att dra in en kniv eller ngt i en häst!!!! fatta, att inte ha några känslor alls?
tycker fett synd om tjejen. 12 år, hon lär ju bli helt knäckt…

Jag mår illa fy fan för den människan!

VAFAN FINNS DET SÅNNA HÄR IDIOTER?JA TYVÄRR JÄVLA MÄNNISKA HUR FAN KAN MAN?!

#42 URSÄKTA SPRÅKET MEN BLEV SÅ ARG!!
Man blir arg ja, men man behöver inte skriva svärord för det. Jag är inte nån religiös gnällkärring, men jag tycker inte att ser bra ut med en massa svordomar i ett forum. OM någon utomstående skulle titta, vad tror ni att dom tänker? Jo, att ponnytravungdomar är gapiga och har ett ovårdat språk. Kanske nån förälder till nån 8-9 åring tittar här, tror ni den ungen skulle få köra ponnytrav? Tror inte jag, ponnytravungdomar svär som borstbindare……

#44 precis ska bättra mig;)=P

Det er helt utrolig, at det er mulig! slike folk skulle ikke vært, de er ingenting verd som utsetter hest og dens eiere for slikt.
Kondolerer til familien.

fyfan alltså! hade nån gjort sådär mot Reva hade jag fan tagit självmord :'O Samma med Kalle, <3

Nej vad hemskt för både häst och tjej!!!Kan bara inte tänka mig hur någon kan komma på något så dummt.

Fattar inte hur ngn kan komma på att göra så mot ett oskyldigt djur!! Lider med ägaren till Silver
RIP