Kval??
Hur många har nån ostartad eller nån annan att kval till nästa säsong??

vi har våran gammel som ska kvala ;)

jag {; ostartad 04

Jag har 2st ostartade

Jaritza måste kvala efter att ha varit borta i två år
Wella skall kvala för första gången
Om Björklids Musiljac sköter sig med sin Vinterträning blir det återkomst för honnom oxå genom kval nästa år….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Vi ska ut med ett sto efter Granit
Ja har en ostartad.. en 5åring som aldrig riktigt kommit till skott förrens nu

Vi har ju Slättens Lina som ska ut och tävla igen efter att fått 2 st föl så hon måste ju kvala, sen har vi ju en del unghästar får se hur många som kommer ut på banan , men meningen är väl att alla som har åldern inne ska köras in och sen får man ju se.

Har två Ostartade:P

Har en jag med Katrinebergs Amika 4 år

Vivaldi, Indra, (Farmens Ultra, hon är utlånad för att köras in ordäntligt o tävla lite, så vi käör inte henne då:P)
Jag har fyra ostartade till nästa år.. en shettis å tre russ…
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Vi har två ostartade till nästa år, Decibelle 4år e. Tyson II u. Leyla och Allgunnens Zanni 6år, e. Vagotte u. Allgunnens Janni (helsyster med Allgunnens Åhellen 1.50,9)

#20 ska bli kul att få se Zanni millan :) , (psst, rekordet är 50,9 nu.) hehe

Jag har två 05or som förhoppningsvis ska kvala =)

Ja har en 05:a
#21 Oooj heheh ändrat nu :P..Mmm det ska bli intressant att se hur hon går, hon är pigg o framåt här hemma iaf när syrran rider henne :)
En ostartat hingst (kanske vallack då) född 2033, efter Darius Roll och undan Rosenhälls Beata.
# 5 Vad fin, Elin! =)
her en 2 årig shettis som ska ut och kvala

Vi har en 05 som vi förhoppningsvis ska kvala nästa år 

jag har en 5åring som ska kvala=)

jag har en 5åring som ska kvala=)

Jag har en 04 som ska ut
Vi kommer kvala in en men det blir nog först sen höst 2008 eller 2009 vi får se…

Ska kanske kvala in en gammal häst aldrig startad eller vart på banan. får se hur han går hemma först. och om det äns blir nått. Hoppas det ;)

ostartad 04

När tänkte ni kvala månad

jag tänkte förhoppningsvis kvala i april, maj senast juni beroende på om hon är redo.. men jag tror inte jag startar henne direkt..
//Mickan

Den gamle hade vi tänkt kvala så fort som möjligt nästa år , då hon är van vid att tävla sen innan så behöver man ju inte täka på det utan det är mest lite kondis som behövs även om hon alltid har haft en kanon grundkondition.
De andra kvalas in när de blir redo för det , vi stressar inte med unghästarna.

Jag har en 5åring som ska kvala:)

Samma som #39 Ingen stress, får ta den tid det tar med den unga :)

Garrilina kommer tillbaka efter mammaledigheten för att göra sin sista säsong. Sen faller hon för åldersstrecket. Och om allt går som det ska så kommer hennes avkomma, Mellanbyns Legolas -05 att kvala. Zappa ska komma tillbaka på tävlingbanorna nästa år han också är det tänkt.
Jag har 2 st
Linhagens Urkan & Nallebo Sir
Någon som vill bli deras kusk?Har Romme som hemmabana

både ventil o rocky ska kvala.
förhoppningsvis i mars eller tidigt i april…

£44 jag vill gärna ha häst och täva,

#44 är det russ eller shettis?

Jag har en kval-häst. Eja kommer troligtvis att göra come-back.

#44 jag skulle kunna köra är det russ eller shettis?Har också Romme som hemmabana.

#44 är shettisar :)
#48 Nejmen ska Eja ut, det var ett tag sen :)

#50 men jag kan köra shettis några år till så.