Russet får det nog bli Vinterträning på

ja

Shettisen som jag rider kommer itne att få vintervila. Hon är inte tränad på hur länge som helst så xD Ettåringen får väll inte heller vintervila, ska snart börja tömköras :)

min har inte vintervila

Zolle ska tränas, han behöver träning.
Juppe ska köras när det är körbart ute, han mår inte bra av att vila.
Musse ska tömköras.
Så det blir ingen direkt "vintervila".
Men två veckor kommer Juppe och Zolle få vila från körning, för att hämta sig lite. Det blir veckorna efter klubbtävlingen fram till jullovet, då brukar det vara mycket i skolan också…

Kommer bara rida lite o åka pulka o tolka och sådär ;) :)
Sen börjar det på allvar igen jan-feb nångång (;
Isac har vintervila nu
Han njuter
ska börja träningen på jullovet (21 december)

Jag kommer träna Tilly och Ping Pong i vinter , dom har stått nån vecka nu, eftersom dom inte hade nå vinterskor.. Men nu är dom skodda, och nu börjar träningen för fullt!
Hoppas de kommer lite snö nu, inte massa regn bara! ;)

Pegge ska börja träna efter jul

mina sätts igång i januari typ :) både skönt för mig och för dom att ta en paus ;)

Min lilla Reva ska få vila till januari hade jag tänkt ,men jag tror att jag kanske sätter igång henne på jullovet ändå för det är då man e som tokigast i att galoppera i full fart i snö! åka släde, åka pulka och skidor bakom hästen :P rida barbacka och en massa sånna grejer så att aa, till jullovet ;) Hon har stått ca 1 vecka nu bara. Här är jag och Reva i sommras på bilden :) <3

- Belial ska tränas på hela vintern då vi har ett stort muskel och konditions arbete framför oss.
- Raket ska få gå ca 2 dagar i veckan då han inte tycker det är kul att vila.
- Nokia med sin bäbis i magen ska nu igång efter 3 månaders vila. Hon ska ridas lätt och hållas igång fram tills fölningen

Polenta har stått i ca 2 veckor och gått barfota. Men nu sedan ca 1 vecka tillbaka är hon igång igen, hon behöver röra på sig rätt regelbundet för att må bra. Hon körs ungefär en 3-4 gånger per vecka beroende på tid, väder osv.
Tänkte hinna med lite annat än att bara köra med så som tolka, tömköra kanske sätta upp någon frivillig som är beredd att flyga .. (A)

Hur gör ni med skor på vintern? , själv kör jag med brodd och sulor :)

#18 alla går med brodd och sulor, alla har det redan sedan ett par veckor tbx.

#18 Brodd och sulor här med ..
Både russet och varmblodet skall tränas i vinter, de har dock lov nu :)