Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1257 ggr
Herkules
0

Årets prestation i kat A.

Vem tycker du har gjort årets prestation i kat.A?

nemesis
0

hästar eller kuskar??

Herkules
0

Välj själv

nemesis
0

av hästar tycker jag att  Luffsen har varit väldigt duktig iår med massa fina segrar i stora lopp och gått superbra tider! sen är där Angel en otroligt bra 3 åring.. väldigt fin.. nu blev det mycket Melander..hehe

ruffe
0

Angel klart bästa treåringen, viken superfin häst och Lufsen gör allt sitt jobb. Mycket Melander men med rätta.

TildaLinge
0

Tycker Rufs Mo har visat upp topp form hela säsgongen från 2.37 till 2.26

PromiseMinanMorfeus
0

Luffsen tycker jag för att han har haft en sådan fin form hela året och vunnit de flesta fina loppen….

Ernst-Rolf
0

har noen bilder av dollami, en shettis som skulle ha gått 2.01

EmiliaLeo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Angel som ni säger är ju en otroligt duktig 3 åring.

antar att man inte skall välja sina egenkörda hästar, men jag tycker iaf Pigall II har gjort sin livs säsong (av 3 stycken) genom att sänka
från 2,42,5 volt 2,47,3 auto
till 2.29,8 volt 2.33,8 auto ..
2007: 11 starter 5-1-1-1
(2 diskningar då han kommit in som 2a och en nolla från SM)

Kajhugo
0

Angel och Lufsen som jag tycker är klara ettor  med familjen Melander som duktiga tränare och kuskar.

Men jag vill även framhålla vår egen lilla shettis som under sin första säsong har startat 14 gånger 4-2-1.  och har rekordet 2.48,1. Bra kämpat JB och Bosse.

Geminii
0

Lufsen II står klart för årets prestation kat :A

Emsaa
0

luffsen , men jag tycker också att Pygmee har varit väldigt duktig iår :)

Gumino
0

Lufsen helt klart därefter tycker jag att Smedens Attack har gjort ett bra år!

Fanny.H
0

Fame tycker jag har gjort en otroligt bra säsong.

Hannna
0

Golda Apache

Jennie_A
0

Årets prestation bland Kat A gjorde Golda Apache genom att springa en tid under 2 min!

divansson
0

Golda Apache

eemiliaaa
0

Golda Apache

xxeliiinxx
0

Lufsen, Angel , Ruffs Mo, Alg. Ädla, Golda Apache, Alg. Öpop (Hon har vunnit allt hon startat i typ) ,  ja lite av dem som har gått bra

xxeliiinxx
0

glömde Dynamit II

carrisen
0

Lufsen II ! Sen Angel är ju en otrolig treåring ! Golda Apache är ju oxå väldigt bra , speciellt som han gått under 2min ! :)

PippiL
0

I Sverige så har ju Lufsen II gjort bra i från sig. Men ska vi vidga vyerna lite så är ju Golda Apache rekordtid under 2-minuter helt otroligt. Många russ hinner ju inte med   hehe

Jaaaakoob
0

Låter Kanske lite skryttigt men jag Tycker själv min häst Kryddgården Muskot har gjort det bra , Han började slå i ett lopp i sista sväng men ändå var han trea in på en bra tid 3.12.8 han är batra 3 år

travandeE_T
0

Golda Apache,Gläntans Domino och så tycker jag min Tuffi har varit jätteduktig.

Hampee_
0

nordanåkers wilma o Linda blomqvist ,, för när linda började tävla Wilma hade wilma ett rekord på 2.50 o nu har hon sprungit 2.38 som bäst dom vann senast kommit tvåa flera gånger o 4 i agriafinalen :) tyvär får vi inte se linda tävla  wilma nå mera då hon blivit för gammal.

jenniferaronsson
0

Kat A tycker jag Luffsen och Golda. blir bara bättre och bättre..

Kratern
0

#7 Dollami har inte gått 2.01. Tror hon gick 2.09?

Travtokig11
0

Luffsen och Angel

ozzkan
0

När Angel vann loppet på 2.26 tycker jag var riktigt imponerande, så snabbt och bara 3!

jenniferaronsson
0

#28 spännande i vansinne och följa henne!

amandahandersson
0

Lufsen II i Elitloppet, och Golda Apaches 2.00-tid!

Fast personligen är det såklart Juppes seger i Mini Fördel Boden. Aldrig har jag tjutit så mycket för ett enda lopp! ;)

Sara-Juventus2
0

Luffsen , Angel, Emmeros Fantasia, Danielle & Buttefly har ju bara gått fantatiskt iår :D

SimbaPebbles
0

Mikaela och angel har varit duktiga i år=)

smedens
0

Ponny: Golda Apache, Lufsen II, Smedens Attack,

Kusk:   Nina Kontio

Rovalds-Zurfa
0

Angel, Danielle, Lufsen och Domino

zorken-
0

#24 Ja Linda ska vara stolt vilket jobb=D!

brawina
0

Jag tycker Ramona Mustang gjort ett bra år. Lufsen har varit kanon i år