Säsongen 2008
Säsongen 2007 har knappt slutat innan jag började längta till 2008 års säsong.
Bara att hoppas att våra hästar håller hela säsongen, hoppas vintern tar slut snabbt.
Någon mer som känner tävlingssuget redan?

Jag känner också tävlingssuget redan då vi fick mycke små saker som förstörde för oss i år. Så nu längtar jag som skjutton tills nästa start. Hoppas bara vi ska få ett skadefritt nästa år =)
Jag!

Säger samma som Kristin ja .. ! :)
Tävlingssuget är kanske inte tillbaka - men däremot känner jag TRÄNINGSSUGET.
Nästa år får jag ju inte köra min lilla ögonsten Norrskenets Jupiter, men jag tänker träna, träna och träna, så han får vara bra ändå!
Sen måste jag träna, träna och ännu mer träna för att få till Zolero.
Så nej, träningssuget är starkast för mig just nu faktiskt ;) Tränar för fullt just nu!

Jag är rätt nöjd med att det är vintervila..haha

Jag känner mig rätt mätt på tävlandet. Skööönt att ha lediga helger.
Ja visst hoppas man att vintern går fort och det blir vår och tävlingar igen. Just nu är det ju skönt med vintervila eftersom det är mörkt och kallt , men visst längtar man till nästa säsong !

Jag är också redan sugen på att tävla igen! Min säsong var ju så kort eftersom Colten var skadad hela första halvan av säsongen! Ska bli ruggigt kul nästa säsong! :D Bara att hoppas att Colts fina rad forstätter i samma stil! =D

Det är SJUKT skönt med vila nu när det är kallt! :)
Men klart man vill köra ett rejs då och då, även nu.
Så fort det blir vår och solsken börjar jag längta efter tävlingar igen. Just nu är det skönt att bara ta det lugnt.

Jag vet inte, jag längtar men samtidigt inte. Pigall förtjänar sin vila!
Jag med tror jag, huh så nervöst det skulle vara att åka på tävlingar nu mitt i vintern. Halkigt!
Men visst skulle jag mer än gärna spola fram tiden till våren 2008, färdigupptränat och klart 

Självklart! och jag hoppas att harry håller formen lika som den vart de senaste starterna ;)
Sen att De jag ska köra går bra
Och självklart vill man ha segrar och att hästen håller fint hela sesången igenom :)
Jag är det jag ska ju ut med nya hästar:Timoon-X,Adoll,Icent,Ripadals Ville

jag är supersugen att se vad min lilling kan utan allt skit som vart 2007! :D men känns skönt att ha några månader på sig att putsa och finslipa så att man har en hundraprocentig ponny i vår.

Jo saknar tävlingarna redan men ändå är det ganska skönt med ett tag off nu tycker nog alla hästarna också ;)

jag lääängtar tills nästa säsong ^^ har ju inte kört lopp sen 13 september 2006 :O o så längtar jag ennu mer av att jag ska vara med i Fjord-Sm nästa år
så en liten tidsmasking skulle inte sitta helt fel…

Längtaaaar:D

tkr det ä'r skönt med vila nu, vill hinna med alla med skolan för de är så mkt just nu med betyg och val till gymnasiet :/
Längtar skit mycket
#9 Hon är jättefin :)
#22, håller med att det är mycket plugg och man oroar sig en hel del för betygen! Och val till gymnasiet… Fy!
Så det är ganska skönt att man slipper tänka på just själva tävlingsdelen!

Jag längtar verkligen till tävlingarna börjar igen! :O
Det blev ju bara några bygdetrav och gubb o gum och sen 1 'riktig' start för mej i år så….;)

jag längtar verkligen! blev ingen vidare säsong för mig i år, på grund av att Flexa skadade sig..så ja hoppas att vi ska kunna komma starkt nästa säsong:)

#24 Tack :D:D
//Mickan
klart man längtar
Är glad att det hela är över. Ser fram emot en låång vilsam vinter…Sen får vi se om jag inte är för tjock (all julmat o godis) och lat (allt tv tittande) för att palla nästa år hahah

jag lääääängtar till att få ut mina "nya" ;D särskilt den lilla shettisen som vi troligtvis ska ha hem :P fast han är startad :D

#22 o #24 har prov o sånt nu :/ Men egentligen behöver man ju inte oroa sig för mycket för betygen beroende på vad man ska välja såklart. Vad ska ni välja?
Som förälder siktar man naturligtvis på Östersunds dubbleltrav. Att få träffa alla andra trevliga föräldrar (med Evert i spetsen). Det är aldrig fel när grillen tänds i bortre delen av campingplatsen på fredagskvällen…

ska starta nästa år med min älskade Lill lucky

#32 vet inte riktigt vad jag ska välja.. lutar åt "natur"..