Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1079 ggr
MicaelLindblom
0

Monte ryttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kanske behöver eventuellt en monte ryttare till Nypon II  . 2.04 . (valack) jätte snäll .

MicaelLindblom
0

2008 .

Maretto
0

Det är bara att säga till ;) 

EmiliaLeo
0

Jag rider gärna! Har Romme som hemmabana men kan åka :-) bara att höra av dej här eller på mail/msn om vill e-miliah@hotmail.com

väger 47 kg och är 158 cm lång. Tar montélicens för storhäst i vår 2008, har inte startat monté med ponny ännu.

travandeE_T
0

Jag vill gärna rida.Har också Romme som hemmabana.Rider mycket men har inte tävlat montè.

juliapettersson
0

Har faktiskt kört Nypon i ett lopp för några år sedan, kanonhäst!

Som det ser ut nu så har jag ingen montéhäst nästa år, så jag kan väldigt gärna rida.

Btjejen
0

#2 ja man vill ju alltid rida. men man blir ju för stor å lång…ekeparset ska passa i hopp. dina ben går ju ner till koterna sorligt men sant tyvär tycker ja att du Å flera har växt ur B-ponny.hoppas ni in ser det till år 2008.

Belindaa
0

# 6 menar du verkligen att #2 är för lång ?

isf måste jag har välldigt dåligt hum om hur lång man kan vara för att rida i monté.

Geminii
0

#6  Hur ser en lagom stor ryttare ut för russ då? eftersom aat du tkr #2 är för stor så måste den "lagom" stora ryttaren vara ganska liten :O

zorken-
0

#6 Jaså tkr du att #2 är förlång=S?DEt tkr inte jag iaf!och om hon nu är förstor så undrar jag precis som#8 hur en lagom ryttare ser ut;)?

miiickan
0

**#6 Va FAN snackar du om, om du tycker att #2 är för stor, då har du inte sett en stor människa..#2 räcker verkligen inte ner till koterna, hon räcker för FAN inte ens till knäna!  vet du vart koterna sitter på en häst el? tycker du att dvärgar ska rida el?! tänk efter nästa gång innan du säger nått nästa gång!!!
**

oskarflorhed
0

#6 VAD snackar du om din jävla idoit… hon är bara 157cm om du inte visste det och hon har ridit mer lopp en du någonsin kommer få rida.. och hon har bäst statistik av alla monté rytttare iår så du kan jhu ta ditt lilla dvärgfolk o rida. Så du kan ju tta o be om ursäkt din jävla lilla skitunge….

Jenniferohlson
0

Tare lungt allihop! #2 är inte för stor, men ni som bemöter #6 kan ta det lite lungt, ni är inte mycket bättre, och tänk på språket, ni är på ett FORUM.

Nitro
0

Hallå där, passa på att vårda språket lite :)

divansson
0

Gud va dumma ni är! Hon har sin åsikt, lika som Jag har Min och Ni har Era!!! MAN får tycka Som Man Vill!!!!! Jag tycker det ni håller på med räknas ganska bra till Personligt Påhopp! Försök fatta nått innan ni bara vräker ur er!

oskarflorhed
0

#14 precis ALLA får ha sin egen åsikt,, men det lilla bliindstyret kan jhu inte se var fötterna är om hon säger att dom är vid kotorna!!!

Billy
0

Alla får väll ha sin åsikt, men det är ren fakta att hennes ben inte går ner till kotorna på ponnyn. Om #2 är förstor, vilka kan då rida ponny av dom som rider nu. Kevin och nina kontio är det enda jag kan komma på :)

FridaSimonsson
0

Bellan är inte för lång ;)

kanske du som är det själv ;)?

Bejla_
0

Skulle kanske kunna va :),,vart står hästen? hemmabana är Romme iaf ;) hör av dig för mer info

WiLmA-
0

altså jag vet att det är många som svarat men jag kan juh söka lyckan jag med :) har ridit ganska mkt men inte monté tävling men har ridit ganska mkt alla fall:) hör av dig om jag låter intressant:P har ingen annan att tävla förtillfälet alla fall.linda

travandeE_T
0

Den här tråden handlade om det fannas någon som ville rida montè på Nypon II.

Maretto
0

#20 Ja, precis därför är det ju rätt underligt varför det börjar diskuteras hur vida jag kan rida monté eller inte..

#6 Det är sorligt att såna som du utalar sig hej vilt om saker du inte vet nåt om.

Reva
0

jahapp, har vare gräl :S vad är det för travbana han ska tävlas på?  jag skulle väldigt gärna rida monté, har ridit mer monté än kört. Har då mitt egna russ Reva som jag nästan bara ridit monté med ;) i år var de travvila men nästra år ska det bli mer x) Jag är ingen nybörjare!

Reva
0

ska man säga hur mycket man väger och så oxå? jag väger 45 och är 1,60 lång ungefär, har inga bilder när jag rider på den här datorn men kan fixa senare ;)

MicaelLindblom
0

Tråden jag la ut va inte för NÅGRA JÄVLA MIFFON SKA BRÅKA Skrikandes . Undrade faktiskt i fall någon ville rida monte och inte ifall nån är för lång lr inte!