Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 697 ggr
thilda-
0

hjälp!! :O hur gör man? :S

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart så less på min fula hjälm igår. eftersom färgen har börjat lossna från den.. ("hemma lackad") hur får man bort färgen som? :S jag försökte igår med nagellack borttagning :P men…. de va nog inte så lyckat ^^ haha :D Som ni kanske ser på bilden.. :P fick väl bort ganska mycket men inte helt :S och nu är den ju typ blå vit randig på flera ställen :S vad ska man använda för medel?

olesen
0

testa ren sprit, brukar funka,..lr typ bensin lr nått =)

Bemydream
0

Prova med lacknafta. Men gnugga inte för hårt… Skrattande

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

thilda-
0

Okej ;P haha :D ångrar mig att jag gav mig in på detta (A) den ser ju mer förjävlig ut nu :P HAHA :P får väl önska mig en ny hjälm i julklapp :D

AndreaJonsson
0

hur har du lackat den hemma?:P

thilda-
0

bra fråga :P de va min älskade bror som gjorde de :P
Jag tror att han har använt sig av "klotterburk" :P och stjärnorna som var på hjälmen är klistermärken :D

AndreaJonsson
0

*5 du de va ganska smart faktiskt :P men varför vill du ha bort de nu då?;P

AndreaJonsson
0

haha oj de hade du ju redan skrivit ;P att du va less på den för färgen börjat lossna:P

thilda-
0

ah :P färgen håller på flagna bort typ :P haha och den såg allmänt missbildad ut ^^

AndreaJonsson
0

*8 ,  haha okej :P ska du köpa ny hjälm eller ?:) ja håller på att ritar dress hemma nu , men asså shiiet va svårt de är att få de färger man vill ha . jag vill ju ha mycket blått, men  tänk om ja måste ändra färg :O shiiet då måste ja ändra all utrusting eftersom allt är just BLÅTT :O :P hahah ,  så  när ja äntligen får tag på den dress ja ska ha , så ska ja börja se hur ja vill ha hjälmen.  Ett annat problem då ja vill att den ska passa in lite i mina färger och dressen liksom :P men  vi känner en som lackar och så och han ska lacka in en bild på hjälmen då jag kör en av mina russ, vilken jag tror blir väldigt snyggt :P hahah

thilda-
0

vet faktist inte.. beror hur resultatet blir då jag har fått bort all j*vla färg! :) men jag önskar mig en ny hjälm ändå i julklapp :)

AndreaJonsson
0

hehe okej :) hur vill du ha hjälmen då då?:)

thilda-
0

bara vit :) enklast så :P

AndreaJonsson
0

haha aa :P ne nu sska jag sova, god natt :)