Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 379 ggr
alpus_
0

russ sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej ! min kompis söker russ att tävla inför nästa år. Hon är 15 år och är hur duktig som hällst.Hon får ej köpa elr hyra eventuellt över sommaren bara.Hon har kört flera starter i år med en shettis nordanåkers wilma flera starter kommit tvåa flera gånger och sänkt rekordet nästan varenda start och även en seger.Hör gärna av er om ni har ett russ som behäver kusk under dom kommande åren hemma banan är romme och bor även omkring där. Hör av er om ni har ngn till mig :)

Linda(hon som vill ha russet) och nordanåkers wilma på bilden :)

myhedberg
0

Putt ,,

WiLmA-
0

putt ( detär jag som vill köra hästen) villst bara inte hur man gjorde ett inlägg (A)

zorken-
0

putt och putt!kom igen ingen som har en häst som inte har kusk??LINDA ÄR SUPER DUKTIG!

WiLmA-
0

men nattis då ^^ hehe men klart jag vill ha en häst att köra så :) snäll du är:)

zorken-
0

Jaa det vet du jag är alltid snällXD!!Som sagt då kom igen ingen som har ett russ som söker rutinerad kusk??men jag skulle tro att dem flesta som söker kusk kommer "visa" sig framåt mars för då kanske ägarna tänkt över saken under vintern=)!!LYCKA TILL med letandet Linda,jag ska försöka hjälpa dig på alla sätt och vis=D!

WiLmA-
0

putt…