Rovalds zornett
Någon som tagit kort på min shettis Rovalds zornett under året som gått?? Ska lämna ifrån mig henne idag, hon är typ såld till finland .:(

här kmr ngn som jag hade
stackars dej.

en till

Använd inte Foto-Mikes bilder utan tillstånd. Det kommer en feeet räkning på posten om han ser det…!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

*1 *2 jag ser inte dina bilder ?!
3* vem har lagt ut hans bilder? förstod inte ..

#4 han har antagligen vart in på hemsidan och tagit bilderna och lagt ut därför är dom borta pga att dem är upphosskydddade!

5* okej tack då vet jag :)

men tillbaka till ämnet :P någon som har bilder? :D egentagda :P

#6 Jag tror jag har några bilder på henne min kompis fotade mitt lopp jag var ju med i samma lopp som dig=)

åhh skicka :D gullig_andrea92@hotmail.com :D

tycker synd om dej anderea det är svårt att släppa en hädt som man gillar jätte myvket

hmm .. vilka banor har du varit på ? var du på solvalla den 8/9 ? eller har du varit på bergsåker ? östersund ? hagmyren ? solänget ? :p kan ju alltid kolla om jag har några :)

ja har varit på ganska många banor runt om i landet i år, jg har dåligt lokalsinne o dåligt minne så ;) ,
14* den har ja inte sett, jättefin tack:d<3

#14 okej :p men vet du om du har varit uppöver landet typ till bergsåker , solänget , hagmyren eller östersund ?

andra jag har bildor på henne fast dem är på andra datan!!! kan lägga ut dem senare kanske om jag orkar xD

16* hahah jaa du XD svåårt :P haha ne då men ja har vart på östersund en gång i år, nån lilla storsjöpokal ;P haha nee ja vet inte de hette :P

tavk för bilderna stina:D as fina :P

#22 okej :p