Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 556 ggr
Travtokig11
0

julpynt

Hej!
Undrar om ni julpyntar i erat stall, och om ni gör det hur pyntar ni då?

Jenniferohlson
0

Jag brukar pynta med granris och glitter, även julkulor men bara i plast. nån tomte och såGlad

amandahandersson
0

Jag själv tycker bara julpyntet dammar, är ivägen och ställer till en massa oreda i mitt så "välstädade" (not) stall. När jag pyntade lite för två jular sen hängde det kvar lite glitter med en pumla i till juni (A)

Men Evert är en sån där pyntgris, å hon har pratat om att pynta :) Så hon får sköta det, bara det inte blir för mycket och bara inte Musse kan komma i närheten av det, för jag har ingen lust att trassla ur massor av glitter ur hans päls och sen är det nog inte särskilt hälsosamt att äta heller.

divansson
0

hehe, nepp, det är liksom en lada hästarna står i, så det är ju grymt högt i tak, minst 7-8m.. ;) så där kan ja inte hänga up nått, så nä, asså det funkar inte överhuvudtaget ;P

FridaNyberg
0

Jag pyntar alltid i stallet. Gör en kvist av granris att hänga på varjebox och hänger i lite glitter och nån tygtomte eller julkula. Sen i fikarummet så pyntas det med adventsljusstake och en ljusslinga med tomtar på :). Sen runt stalldörren har vi en ljusslinga med lampor i olika färger. Men det är jag som står för allt pyntande i vårat stall, annars blir det inte gjort ;)

plutten-92
0

Jag brukar hämga glitter och ibland granris vid boxarna. Min lilla syster brukar inte pynta men iår har hon hängt upp en julkula och lite glitter.

Rajmon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har pyntat runt ramonas box i alla år jag haft henne, men vet inte om jag ska göra det iår!? Jag "glömmer" alltid ta ner glittret efter migOskyldig för en månad sen plockade jag ner julpyntet sen förra året=)

Emeliiiie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha samma här Skrattande