Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 6497 ggr
Malliiz
0

Saknar du någon häst?

Tjillevippen<333 Glömmer aldrig dagen då du såldes till skåne.Jag gråter än idag när jag tänker på vår sista tid i hagen när jag satt där och grät hejdlöst och du kom fram till mej, la ditt huvud på min axel mot min kind och där satt jag med tårar stora som floder ……GråterSaknaden är STOR!Men jag får trösta mej i att du kom till rätt familj!

Lurax Ess<333 Mitt hjärta krossades när du såldes till Norge..jag hade inte råd att köpa dej vilket jag ville mest av allt!NU ÄR DU I HÄSTHIMMLEN GråterMen jag har minnerna och segertavlorna på väggen att trösta mej med…du va en stjärna i mina ögon!

Salut<333 Vad jag vet såld till Mantorp & hoppas han har det jättebra!

Björksta Trixerman<333Såld till Rättvik och hoppas han har det jättebra !

CEDRUS<333 Står i Åmål för tillfället Men du kommer hem snartt!!!saknar dejSkrattande

Geminii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klart man saknar hästarman haft, vissa saknar man mer än andra, en häst som jag saknade var Luffa ess, en helt otroligt underbar häst i alla lägen. Men eftersom att hon har de bra nu så saknar man henne inte lika mycket och om hon inte hade åkt till någon annan så hade jag aldrig haft Gemini , så man får se det från deenljusa sidanFlört

amandahandersson
0

Lucky Luke stod hos mig bara några månder men hann charma mig ganska rejält. Var ingen topptravare, utan galopperade mest. Var inte kul när han åkte, men jag fick ju Musse istället…. Luke var väldigt social och kom travandes till en i hagen. Men ja, Musse är likadan så jag har ju kvar den biten om man säjer så ;p
Men nog saknar jag min lill-korv ibland :) Han var en mycket fin häst! Vet att han har det bra, och jag funderar på att åka och hälsa på honom någon helg här framöver :)

Maretto
0

Ripadals Janco <3 saknar den lilla hästen nåt så otroligt

Miii4
0

Jag saknar min lille Stix, men han har det toppen nu i Norge så jag klagar inte.
Bilden föreställer Stix, sin första vinter i Norge med sin ägare.

jonasjo
0

Saknar givetsvis Karl-Oskar som vi sålde till Norge,han var ju min ögonsten Kyss

Ammiii
0

Jag saknar min gamla b-ponny som jag tävlade på när jag var liten! Hon fick frambenet avsparkat i hagen innan tävlingssäsongen var slut….
Så det blev att vandra till de gröna ängarna alldeles för tidigt. Själv var jag bara 11-12 år, så det var ledsamt…..
Hon hette Chick, var en fantastisk hopp-ponny och hade ett travsteg som var enormt!

Emsaa
0

saknar black knight (varmblod) som är såld som avelshingst i norge . ;(<'3

divansson
0
  • Gadget

• King Brew

• Stagecoatch

• Fortfarande

• Languedoc

• Micla Maja

• Divansson

• Bertuzzi

• Kaptah

Vissa lever fortfarande, men de saknas såklart i alla fall. dessa har varit välldigt speciella.. Alla på sitt eget vis..Alla är varmblod

Senaste var Kaptah, som fick avlivas pga. hjärtfel..Gråter

Jenniferohlson
0

Jag saknar flera..

• Okan z (russ)
  • Howdoyoudo (shettis)
  • Kåsböle Skräcken (kallblod)
  • Jikas Julia (shettis)
  • Jersey (russ)
  • Make Me Happy Hanna (shettis)
  • Vävsla Ginny (shettis)

Dessa har varit väldigt speciella för mig.

FridaMariedahl
0

Jag saknar min Yre.. Gråter Min älskling som jag vill ha över allt annat.. Saknar honom något otroligt.. Gråter Yre mitt hjärta, förlåt mig…

plutten-92
0

jag saknar Ekslätts Poseidon, vi sålde han till årgeng för typ 4 månader sen.Gråter

agnes_S
0

Saknar Stenstugu Limmpan, hon var aldrig vår men hon stod här ett par år och redan innan dess tävlade jag henne när hon stod vid sin gamla ägare… Nu är hon såld till en barnfamilj och har det bra, men jag saknar henne ändå :P

gotlandsruss
0

saknar Emmi Lee som jag hade på foder i ca tre år hon var allt man kunde önska sig

johannafl
3

jag saknar Muffin, vi sålde honom i sommrasGråter, till Ågesta ridskola. kanske ngn som vet vad det är för ridskola???Skrattande

Nitro
0

Blizzard. Han kommer alltid vara den bästa hästen för mig!

Michy
0

Jag saknar lilla Betty. Kommer jag alltid att göra. Hon var så charmig, söt och speciell.
Sen var det förjävligt att Cherrie dog alldeles, alldeles för tidigt…

FridaNyberg
0

Saknar "mitt" varmblod Just Try mest av allt. Han var inte min egentligen, men jag skötte han helt och hållet själv. Såg han första gången när han var två år, men då var jag inte intresserad av trav, så då var han ingen speciell för mig. Sen kom han tillbaka till gotland som 4-åring, då var jag mera insatt i trav och sen skötte jag han från den dagen fram tills iår när han var 8 år, då han fick åka till himmlen pga av en senskada :(. Han var så himla speciell, han och jag hade en speciell relation, vi gjorde allt för varann.

Sen är det Ernst Romeo, en väldigt speciell russhingst jag hade på foder i tre underbara år. Han var så himla speciell, får aldrig en häst som han igen. Men jag vet att han har det bra där han är, och jag får se tillbaka på våran tid och glädjas åt den.

Sen finns det många fler jag saknar, bland annat: Askö Spirit, Sweet Cindirella, Madelaine Try, Tistel mfl.

Absolut_Luks
0

Suspicious Minds, varmblodet som lärde mig en massa och som jag har haft mycket roligt med många gånger. Hon är på Färjestad nu men det går inte sådär jättebra för henne där så hon skall nog få komma hem igen.

Deli Ess, ett russ som jag har tävlat rätt framgångsrikt b.la ett rekord på under 2.00, hon var det första russet jag tävlade. Underbar! Är nu betäckt med Bond 438.

nemesis
0

Saknar min älskade Nemesis N!!!

Rovalds-Zurfa
0

Sjöängens Epos är en jag saknar JÄTTE mycke.. Han blev såld till Finland. Jag kommer i håg den sista stunden den stunden glömmer jag ALDRIG..

mariasjoholm
0

#20 Åh Moa då är vi två :'/

Peppe finns i båda våra hjärtan för alltid, eller hur? :) Det är de som räknas.

/Lina

"Epos_best"

Belindaa
0

Saknar Näsvallens Belinda nåså grymt mke…Hon var min ögonsten, inte alltid den snällaste, krånlig i ganska många läge, men hon är trots allt den allra bästa för mej <3

Den fina bilden har Amandah andersson tagit ! :)

Ogge
0

Jag saknar även Sindy O .. Hon var verkligen otrolig när hon väl sprang.. Hon kunde mycket mer än vad hon visa ..

Nu är hon hos sin ägare..

travandeE_T
0

Jag saknar vårat föl från förra året.Han blev bara 10 dagar.

Travtokig11
0

Jag saknar Disa som är på gotland men hon kommer snart hem igen:) saknar ett annat gotlandruss och som heter Castrol men jag vet inte vart han är :/

varette
0

tycker det är jobbigt med sådan här, men jag saknar Pondus något grym och han kommer alltid vara min och i mitt hjärta<33 ÄLSKAR honom… så fin han är! :)

Lina-
0

Saknar självklart flera hästar, men tänker oftast på Vestergårds Sif, min d-ponny. Hon är i himmlen nu.. Saknar henne så mycket! När hon försvann förändrades allting…

Mixie
0

ODDNY

//Mickan

Millaaann
0

Jag saknar Maxmer som var en underbar shettis att köra och vi fick många fina segrar och placeringar tillsammans, sen saknar jag Lilla Ross Man också som vann elitloppet under sitt andra tävlingsår och mitt sista shettis år :). Sen saknar jag Primant som har gått ur tiden, fick äran att köra han sina två sista år på tävlingsovalen. Saknar även min första ponny, Skrållan som blev 27år, vi var tvungna att avliva henne 1dec förra året. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta, det är många som har kommit och gått i stallet som man saknar.

Bumbi
0

Hamras Chamör och Viktor Hawk

Charmör hade jag i tre år. Han tröttnade på travet och såldes till en norsk familj där han nu är "klapp- och kramponny" Ja vet att han har det jätte bra men ja saknar honom otroligt mycke. Så liten och blyg ponny. Helt underbar på alla sätt och vis.Gick själv in från hagen och man kunde seriöst göra allt me den hästen<3

Vicke, träffade honom första gången när han bara va en månad gammal. När han sen va två år kom han hem till oss. det var aldrig riktigt meningen att han skulle komma till oss men här hamnade han. Under sitt år som 2-åring gick han premie, men längre än så kom han inte. som 3-åring sparkade han av sig griffelbenet och som 4-åring fick han lämna jorden. tiden här var alldeless för kort. Ja saknar honom! När han va tre red ja in honom och så mycke kul vi hade är svårt att beskriva! en helt underbar häst me livsglädje strålande i ögonen<3

Anna-Ida
0

Hannelunds Uno! <3

Jagz
0

Jag saknar min islandshäst Siggi och mitt russ Stockmossens Sandra (som jag fick när jag var fem år). De är utlånade nu men jag hoppas att jag snart får möjlighet att ta hem dem. JAg saknar dem!

Rovalds-Zurfa
0

21/ Ja Epos är den ända som räknas i våra hjärtan! han är en älskad ponny<3

Zetter
0

Tjillevippen och Amanda Zetterqvist i segerloppet på Östanåkra 071006…..Amanda fick den stora äran att köra Tjille den dagen.

No_Tribute
0

Finns många som försvunnit..  Bla.

Sigun<3, LetterOfCredit<3, No Tribute<3<3, GrillAnna<3, GrillAnders<3, Nikdoob<3

Majjebus
0

Jag saknar många travhästar:

Good Advice ..Han var min kompis sköthäst men han betydde för mig med.. Han åkte till danmark till Bo Vestergaard och sedan nu i år dog han som sexåring.Gråter

Vivid Noblesse…Hon var min sköthäst i nästan två år.Jag älskade henne på högst på denna jord men åkte från Benny Andersson till Olle Elfstrand och fick en gaffelbandsskada för typ femte gången.Sedan blev hon dräktig men nu för en vecka sen försvann hon från Olles hemsida..Hoppas Hon LeverKyss

Magnus Advice..Den snällaste hästen på denna jord jag lovar..Han var alltid lika snäll och han var underbar.Han och jag var med varann i 2 år och sedan åkte han till bollebygd där han står på en stor gård och har det braGlad

På bilden är det Vivid Noblesse..

marda
0

min svarta stjärna…

SLennartsson
0

Jag saknar Imalla. =( Såldes till Finland 06.

HannaIndigo
0

Klart !! Saknar Jungens Jocke  &  Lillebror ( Ridadals Friggadör ) :'( 

Vet i alla fall att ni har de bra :')

Spirea-
0

Saknar Rasmus Star. En russ valack, som var min läromästare.

MariaJH
0

HÅNNY !!!!!!!!!!!!

Karamella
0

Saknar "Joj" som inte ens fick bli ett år gammal och som fick tillbringa halva sitt liv i box och på helsingborgs djursjukhus men nu är hon i himlen,hon var världens mest sociala och välhanterade fölunge! När hon föddes så hittade vi henne i hagen med sin mamma och när vi gick fram till dom och satt oss på huk kom hon fram och satt sig i knät sedan var hon så tillgiven hela sitt korta liv.Gråter

ErikaSchieber
0

Gustaf Gross! Första hästen jag körde och tog min licens med. Körde honom ca 4 år.

LindaBlomberg
0

Saknar alla hästarna från mitt förra stall, Gervides Yuppie, Snuddelhästen, Gervides Åska, Gervides Dunder, Supara Yin mf mf..

[cancan]
0

Saknar min Vega mest, som vi tvingades avliva redan när hon var 3 år pga en hjärntumör…

Sen saknar man ju andra hästar som man haft…

Champis Earth, Wielka Pinion, Pråmhusets Skott, Hults Pirita, Ripadals Ville..

_Jag_
0

Saknar min Berra, den första häst som jag verkligen var ett med, litade på honom av hela mitt hjärta.

SimbaPebbles
0

donna<3<3 som såldes till fam oscarsson   <3donna<3

MicaelLindblom
0

Saknar min leksaks häst jag fick i jul klapp 1994 . den är borta Gråter

MicaelLindblom
0

:D:D

MarleneGustafsson
0

Jag saknar Jecson som jag hade 2005/2006. En riktigt energiprick. Har ingen bild på han..

Miii4
0

# Jag har nångonstans i någon dator, från 05 på Färjestad :P

Teja-Bea
0

Jag saknar flera hästar. Det ahr funnit så många på gården!! Men den jag saknar mest nu är VALTER!!! Min pärla som är i Norge och tävlar! Visst har han det bra där, annars skulle han inte gå så bra på banan. Men jag saknar honom ändå!!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

myspysen
0

Øfstaasgry :`(<3<3

Bejla_
0

Jag saknar den mäst undebarste Häst Dunder Diaky , En häst med hjärta av guld <3 han blev såld till relaxridning i falun för ca 2-3 år sedan, men har det riktigt bra med sin nya ägare! :'( :'( saknar han fruktansvärt mycke !!! <3<3

thilda-
0

Solos Myria ligger varmt om hjärtat på mig <3

Jennie_A
0

Hur ska jag någonsin kunna glömma Lasius! Han kom till oss som 4½ åring och var mer vild än tam. Osäker och ville inte göra som människor ville. Men med mycket tålamod så blev han den snällaste och gosigaste hästen vi haft! Med mycket spring i benen. Jag har aldrig saknat någon annan häst vi sålt så mycket som honom…

Emmma
0

Jag saknar Axbe Girl mest av allt, hon betydde otroligt mkt! En väldigt speciellt dam var hon, som dock bara jag gillade, eller älskade! <3

Sen klart man saknar lilla Astrid också, den charmige shettisen^^.

Egentligen saknar jag alla våra hästar mer eller mindre och även andra hästar som jag delat mkt tid med.

FridaSimonsson
0

Karl Oskar, det var kingen liksom, önskar att det blev vi <3.

Sheriff Hornline, det var min prins, min skönhet.. Han gav alltid järnet, vrf tarmvred och varför just du :/?

Pacco Pan, den hästen har lagt stora spår i mitt hjärta <3

Dagobert, han var en häst i sin egen klass..

Bert W, även han en häst i sin klass <3

sensationen
0

#5 han är ju redan till salu igen.. undrar varför…??

Millsson
0

Kmr alltid att sakna min lilla Cherrie<3.. nu betar hon på dom evigt gröna ängarna..hon har föralltid en speciell plats i mitt hjärta

Kristina-
0

#58 Nu har du chansen att det blir ni ! Karl- Oskar är som #59 säger till salu igen.

love
0

klart att det ar manga hastar som man saknar speciellt nar vi slutade helt med shettisavelen, Sjalv sa ar nog ponnyn som jag saknar mast var "sista unghast" Manfred som var den hasten som jag startade min ponnytravkarriar med, dessvarre sa fyllde jag femtan och var tvungen att salja honom for att fa mer plats i stallet….men manfred lever ju i alla fall var Yosemite ox enb av sveriges basta distanshaster under 1990-talet brot benet i hagen i varas 18 ar, han pa vag ut i sen 13-de sesang….. ingen hast lever for evigt, vi maste ta tillvara pa den tid vi far.

jonasjo
0

#59 Jo de ska sälja honom för att Trine Lise inte får någon fart på honom i loppen…han är ju van och gå med pisk. änn om man inte behöver använda den så mycke på han..men tycker ändå dom ger upp för fort :(  men hoppas dom hittar någon som klarar honom för kapacitet har han :)

Eliiin
0

Jag saknar min älskade Astrid mest av alla, kommer aldrig att glömma henne! Har vart utan henne i drygt 3 år nu :(

Jagz
0

# 64 Söt! ;D Är hon såld eller lever hon inte mer?

Tarkan
0

Vanessa (bildet), Lenda N., Rexi, Skogheims Dragon, Torpens Granat, Uborah Boko, Alfon's Crown og Tarok Sund. :(

maiijjha
0

Jubla II damen med personlighet!!

proppenpropp
0

Jag saknar Micky jätte mycke fast jag bara hade lånat han, ville inte lämna tillbacka han önskade att alla hade funkat som de skulle så kunde jag har haft kvar han ett tag till. Bästa russet jag har haft.

Saknar också bellman töll vädligt mycke. Du är nog en av dom  bästa hästen jag vet, så synd att du vart skada.

Eliiin
0

#65 Hon är såld..

nemesis
0

Saknar även lill kasper..

Jagz
0

# 68 Jag håller med dig om att Mickey är en underbar häst! Jag körde honom på banan och han är helt underbar!

Flygis
0

Saknar Ivanhoe av friheten.
underbaraste hästen ja haft.
startade 4 ggr + ett kval = 3-1-0 =)