Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 730 ggr
TimoonX
0

Vilkan vann Idol 2007??

Vilken vann Amanda eller Marie??

garrilina
0

Marie

MicaelLindblom
0

marie <3

SimbaPebbles
0

Marie :D

AndreaJonsson
0

MARIE vann tyvärr XD haha ja ville att amanda skulle vinna (A)

amandahandersson
0

Det här måste seriöst vara den sämsta Idol-omgången, tycker jag i alla fall. Tycker det borde ha varit Daniel och Christoffer i final.

Jag slutade se Idol när Christoffer åkte ut x)

Emsaa
0

jag hejjade också på daniel helt klart, men av domma 2 hejjade jag på marie som också vann :)

Geminii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Daniel skulle lätt ha vunnit!! men nu är de somdt är och jag är glad att det var marie som vann!!!!

AndreaJonsson
0

Jag ska säga att jag tycker egentligen att DANIEL<3<3 skulle vunnit för han var helt klart bäst, men eftersom han på nått konstigt sätt åkte ut så hejja ja hellre på amanda än på marie ;) håller med dig amanda,  detta är nog den sämsta idoluttagningen ..

divansson
0

Jaa, Daniel skulle vunnit!
Av de som gick till final nu då så tycker jag det vart fel vinnare i alla fall. ;) skulle blivit Amanda

Nitro
0

Jag både ville och trodde att Daniel skulle vinna. Jävla skitprogram.

Amandah, Christoffer ser ju för sjutton ut som Di Leva!!! xD

equuleus
0

Jag hade önskat att Daniel och Amanda hade varit i en final. Marie är så sjukt tråkig och säger samma kommentarer gång på gång på gång*snark*. Men jag är ändå glad att Marie vann för det har alltid gått bättre för tvåan :D

SimbaPebbles
0

Jag hejade på Marie hela vägen så det var bra att hon vann tyckte jag:D Men jag måste säga att Amanda var bra med:D!

Nitro
0

#11 Jag håller med! Sjukt trött på hennes gråtande och samma tråkiga kommentarer, JÄMT!

Belindaa
0

Jag hade hoppats på Amanda och Daniel i final. Men av nån himla konstig anledning så åkte Daniel ut !? Hade Amanda och Daniel varit i final hade det inte spelat den minsta roll vem som vinner, båda är otroligt duktiga ! Nu stod ju Amanda och Marie i final, och jag hejade på Amanda. Maries röst är ju som alla andras lr vad man ska säga, och jag stör mej som sjutton på hennes scenspråk ! Amandas röst är mer unik + att hon har en himla cool stil ;)

Men ändå håller jag med #11 att på ett sätt är man ju glad att Marie vann för det har jämt gått bättre för tvåan (A)

AndreaJonsson
0

håller med 11' haha marie har samma komentar j'mt, "tack av hela mitt hjärta" hahah XD fast de e klart, marie är duktig på att sjunga, de säger ja inte , men hon har sama röst som precis alla andra här i sverige, men sen kommer amanda då ;) med en helt annorlunda men såå cool röst:)

juliapettersson
0

Bra att Marie vann, som verkligen blev glad över det.
"Om jag vinner blir jag en väldigt glad Amanda." :P
Maries röst passar bättre till genren på finallåten.

agnes_S
0

#11 kunde inte ha sagt det bättre själv ;P

apropå finallåten så var den ju inte direkt för bra :/

MicaelLindblom
0

LoL , daniel visst är han bra ^^ men ofta man går o slår sunder allt i sitt rum när åker ut , Dålig looser , man kan inte söka till idol och sen tro man ska vinna , Marie helt klart bäst <3 . Och amandra sjunger som hon har ett rakblad i halsen

amandahandersson
0

#10, Christoffer är GUUUUUUUUD! ;) Jag har aldrig tyckt att någon vart så snygg som han i Idol :D

#18, det var inte den Daniel som åkte ut som slog sönder saker, det var jury-Daniel ;p

Marie har verkligen ett uselt scenspårk och sjunger bara ballader! Fast visst, hon sjunger jääävligt bra! Bara man slipper se henne och höra på hennes "JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG"-snack så överlever man nog :) 

Tacka vet jag Christoffer Hiding! :D

Jagz
0

Jag är glad att Marie vann. Amanda är för bra för Idol. Jag vill inte ens tänka på att hon skulle spela in vinnarskivan, den brukar inte vara speciellt bra.

william_lacky
0

amanda borde vinna för hon var bäst.den där tjocka flod-hästen mrie var ju semst

eucalyptus_
0

Jag håller faktiskt med om att Christoffer va bäst i hela idol!, sen är amanda grymt bra med. :) Men allvarligt, vinnarlåten va helt jävla kass, haha ..

Millaaann
0

#21 Du borde skämmas över ditt inlägg!

Jag tycker Marie var en värdig vinnare..Amanda sjöng hest och passade inte alls in på vinnarlåten med sin röst! Amanda skulle åkt ut för längesen, i finalen skulle Marie och Daniel stå. :)

Jennie_A
0

#21 Du, det är faktiskt en sång tävling inte en tävling i hur man ser ut! Och det var taskigt skrivet av dig! Tycker du att det är ok om ngn säger så om dig?

VeronicaP
0

#21 Verkligen dåligt skrivet av dig och omoget men du är säkert inte så gammal heller även om det inte är en ursäkt.

Marie var en värdig vinnare hon har inte sjungt dåligt en enda gång utan har klarat av att sjunga alla genre men Amanda har faktiskt varit riktigt dålig ibland.

Lindaci
0

18 du har uppfatat lite fel om Daniel. "ler" det var Daniel i juryn som slog sönder sin loge inte Daniel som sjöng. Jag tycker också Daniel skulle vunnit han var bäst i alla kategorier.

Gumino
0

Amanda skulle ju ha vunnit!! Hon äger ju helt klart!!

stally
0

Amanda blev två för hon är bara BÄST!

Och är den som kommer att slå igenom, Marie är en Daniel i tidigare Idol, Och vart tog han vägen….

Jaaaakoob
0

Marie såklart , hahahah

AndreaJonsson
0

jag har kommit på att de va nog bättre amanda kom tvåa, för nu får hon spela in sin skiva liksom lite eget, och ha sin egen stil medans marie får sjunga in skivan genom idol och får den där balladskivan som hon passar till:) satt och lyssnade på låtarna idag på tv4.se och kom fram till att marie faktiskt är bra hon med :D

ozzkan
0

AMANDA ÄGER! :P Daniel skulle oxå vart i final. Marie är hemsk, hon bara skriker "det är fantstiskt" elr jag är så glad och så gråter jag lite! Hatar henne! Men som det har sagts så går det bättre för dom som har förlorat :D Men kolla hur juryn reagera, dom fattar ju att Amanda är stjärnan! Jämför kommentarerna!

amandahandersson
0

Men hallå folket, vad är det med er? ;) Christoffer var bäst ;)

Eller är det bara jag, min HK-lärare och mina kära vänner Elin och Pål som tycker det? x)

togge
0

Daniel skulle ha vunnit och 2 Amanda.

Men Marie sjöng bra hon också.

Så hon är värdig vinnare faktiskt men hoppas på Daniel

WiLmA-
0

'MARIE hon är bäst och har vart det hela tiden tkr jag allt :D<3<3 men amanda var la sådär bra =)

AmandaZ
0

Marie vann hon var mkt bättre än Amanda o hon kan ju inte ens sjunga. Skit bra att Marie vannGlad

marika-J
0

jag tycker att det var många bra med i årets idol, men det var ju trots allt vi som gjorde så det blev Marie och Amanda i finalen.

Personligen tycker jag att det var rätt person som vann, Marie har en fantastisk röst! Men Amanda är också bra, men kan inte riktigt sjunga alla gener lika bra som Marie. Och man märkte när Amanda sjöng vinnarlåten att efter hon hade sjungit de höga partierna i låten hade hon inte röst till de låga partierna som kom direkt efter, men som marie klarade bra. Hon var en värdig vinnar..

men det brukar ju inte spela någon roll om man vinner eller inte, man blir lika känd för det..

olivialundgren
0

jag var där och såg det skulle helst vilja ha Amanda och daniel i final eller christoffer! Marieär bara tråkig att se på och höra när hon pratar men en duktig sångerska…

AndreaJonsson
0

*37  jaa du din lyllos fick se  amanda :D thihi , måste ses snart olivia!!!

TimoonX
0

Jag ville ju att Daniel och Mattias skulle få vara med också!

Belindaa
0

hmm..håller inte med vissa av er, som säger att Marie vann och det var rätt för hon sjöng vinnarlåten bäst, Amandas röst passar inte in på den, alltså nåt i den stilen. Först så tycker jag inte att det är vinnarlåten som ska avgöra allting =) och sen tycker jag &så att Amanda gjorde den välldigt bra. Hon gör sin version av låten ! ;)

Sen tycker jag att om man pratar riktig popstjärna så tycker jag att det är Amanda ist för Marie ! (=

Reva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

31: fyfan va omoget o skriva så av dig, juryn har ju FLERA gånger sagt till Amanda att hon sjunger falskt! Och det är fanemej sant, Amanda sjunger falskt och för hest.

´Jag är glad att Marie vann!

Belindaa
0

# 41 vad var det som var omoget skrivet av #31 ? jag fattar inte irktigt…

MicaelLindblom
0

Marie var helt klart bäst , annars skulle hon ju inte vinnA? tycker alla var duktiga men marie var allra bäst , Amanda tycker jag bära vääser , hon sjunger ju inte ! . #21 vem har varit inne på din sida o skrivigt det dära william? vet att det inte är du lilla pyysen

marika-J
0

jag förstår inte varför ni säger att marie hade så dåliga kommentarer och "jag hatar henne för hon alltid gråter" osv.. det var hennes sång som skulle bedömmas och hon var helt klart bättre.

Millaaann
0

#43 Om det inte hade varit han som skrev det inlägget så hade han säkert talat om det på detta forum…

TildaLinge
0

#21 Dååligt skrivet skulle vi säga tillde j att du var för tjock för att få vara medlem på detta forumet skulle du rycka på axlarna o skita i det då eller?! tänk efter innan du skriver!

Tycker Amanda skulle vunnit men Marie är oxå bra men det brukar ju gå bäst för tvåam ;)