Vagnpremiär!
Oj en sån duktig en :) Ser väldigt nöjd ut! :D

Vad roligt! Hon ser trevlig ut:)
Nice (men du Mia, vi hade på henne vagnen i somras ;) )
Vad fin hon är :)

vad roligt:)
liknar min häst jätte mycket
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Bra jobbat Mia! Ser fin ut, blir säkert en riktig räser 

#7 huum, mest Linn som jobbat o ja hjälpt till iofs men tack ändå ;)
Hej Miii 4!
Grattis! - det er altid en stor dag, den første gang en hest akcepterer vognen og det går godt.
Det ser fin ut - men - uha ……..! Jeg synes ikke slaggjorden er monteret ?
Tænk over det och lycka till med tävling.
#8 Då är du del i ett bra team då! När är det planerat att hon ska göra debut på banan? Till våren?

# 9 jag ser då en slaggjord som sitter där :D
#9 slaggjorden är på men om du kollar riktigt noga så är inte vagnen fastspänd heller, dom vänjer henne bara vid vagnen, så ifall Nina blir rädd så är det bara att dra bort vagnen..Dom spänner nog slaggjorden när de börjar sitta bakom henne ska du se :)

Vad kul! :) Hoppas det fortsätter gå bra! :)

Gud va kul:D grattis mia , :D3<

Precis som Camilla säger hade vi bara vagnen där som en början, vi spände inga remmar med tanke på vad som kan hända.
Dessutom stötte vi på en stock flock med hjortar när vi var ute, då var det smidigt att bara lyfta av vagnen. Hästen brydde sig inget.
Vi har sedan tidigt övar henne på att det är OK att saker hänger på rumpan och vid benen, hon är heller inte bakrädd.
Nästa gång åker slagremmen fast, men första gången vet man aldrig hur dom reagerar.
Tack förretsen allihopa.
# 15 På det sättet gör jag också när jag kör in hästar. Det fungerade riktigt bra faktiskt.
# 15 Miii4
OK - om det var åsikten då är det bra - ursäkter!

Idag testade vi igen, gick kanon, Igen.
Slagremmen spänd och skalmremmar med, ska nog bli travponny av henne med någon dag.