??

Razmus Raid är en snygg herre… ;) Han får ni se om några år, haha ;)

Sedan en bild på Over de moon (Osis)

Till sist men inte minst New dawn (Donna)

En till på simba

Och en till på simba

#3, WOW! kanonsnygg! :D

rackham den röde<3

#27 verkligen snygg häst :)

Solos Harry Boy såklaart! !
_um.. :P typ.. äh
_

Vävsla Ginny tycker vi är världens sötaste

#32, 33 Zolero ser ut att ha väldigt bra steg. Hans rekord är?

Tarkan e. Tyson II u. Hemira Meg og min søster's.
#42, Zolero har ett grymt steg… Han har 2.25,4 i rekord, men han har bara gjort 11 starter fördelat på 3 säsonger (4 starter 2005, 4 starter 2006 och 3 starter 2007).
För mycket tjorvar med honom. Det har varit ben, länd, stelhelt och tänder… Nu hetsar han upp sig och blir jättenervös på travbanan. Bara han lugnar ner sig så kommer han också bli en duktig travare:) Han tränar väldigt fina tider hemma då han är lugn och avslappnad :)

#45 Jatack är GRYMT snygg ! :)

#49 De låter lite som Polle, hon hetsar upp sig lite lätt, nervös lätt och så. Hon är spänd/stel i länden, satt fast i bogarna oh lite såna grejer .. Men nu ska vi börja hålla efter med massage :)
#51, massage är kalasbra! Zolle masseras ofta, och den jag började med massage har problemen i kroppen försvunnit:) Nu är det bara det svåraste kvar… Nämligen huvudet! Där hjälper ju ingen massage och inga veterinär behandlingar.. Bara träning och tålamod.

#52 Ja :) Vi får hoppas på de ;):) En muskel i vänster bog hade även krampat ihop på henne .. de låter redigt snuskigt alltså .. :S:O Iaf, näe .. de där med huvet är ju lite knepigt .. det är inge fel på Polles huvud .. hon kubbar på, de är ju inte så att hon inte vill springa .. hon blir lite lat och bekväm av sig då hon märker att jag lallar på bara …

Petros Kinda!

#49 vi har en häst som är välldigt nervig och stirrig och knäpp när vi tävlar.. :P fasst det är ett varmblod då.. :P men är han het också så funkar gomtryckare bra.. ;P

#6 lägger in lite fler bilder på min rovalds zorkan=)

en till

#61, njaa, han bli inte het på det sättet ;P Visst kan han bli det också, men han blir så himla okoncentrerad och bara går och slänger, och vet som inte vad han ska göra. När man ska checka upp han stå han bah å hoppa på stället. Sen börjar han skumma som värsta skumbadet så fort han stoppar hoven på en travbana.
Den hästen har då dåliga tävlingsnerver ;p Synd….
Nu ska han få testa helstängt, så kanske han fokuserar FRAMMÅT och lugnar ner sig :)

#65 okej.. :P mja, får hoppas att det går över snabbt iaf..
#67, går över å över.. Tror det handlar ganska mycket om orutin. Han har ju bara gjort 11 starter fördelat på 3 säsonger, det har varit långa tävlingsmellanrum så ja… Men jag hoppas då med att de lossnar :)

#69 Den Zeus var kjempepen !!!!!!
Og for et steg! Hva har den som rekord ?

Pärito, vem annars? :P

En av landets snyggaste hingstar kommer hem till mig om några veckor!
Silverboy fick 44 p(!!!!!) på Generalmönstring i somras!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#76…. Skit vad fin!
Jag har lite dålig koll på SilverBoy
1. Har SilverBoy duktiga ponnytravföräldrar, syskon eller avkommor som utmärkt sig på ponnytravbanorna?
2. Har du någon bild på SilverBoy framför sulky?
3. Mankhöjd? Inget eksem eller några tråkiga olater, exteriör, tåvid, knipt under knäna, hasvinkel, hastrång?

#79 1 pappan har gått 2,40 nånting men har lämnat Tyfon 1,55 å Akilles 2,09
2 han är inte startad

#16 Oj va stor Poseidon är!!

#97 Acke är fin där Anna ;P :D Vem är fotografen då ? (A);P

Mitt russ Björkzta Lizter är i en klass försig.
Oerhört snygg och ponnysöt!
e.Rasputin 449
u. Lizette.Z
Lizter är jätte lik sin mamma men har sin pappas vinnarskalle.
Har rek. 2.10,1 som togs tidigt i sommar.
Han har varit borta större delen av säsongen pga. skador, men kommer sakta tillbaka.
Senaste starten var en härlig seger och comeback..

1. Silverboy's pappa har bara gjort ett fåtal starter. Dock har han lämnat bla Finska Tyfon 1.55 och svenska Akilles som på bara (med reservation för någon miss) 5 starter har placeringar/seger i samtliga och rek 2.11. Silverboy själv har ännu inga avkommor som startat. Morfar Fridhems Jonatan har bla. lämnat Kantarell 1.46 och Tinka Viking 1.55
2. Silverboy har aldrig i sitt liv sett en travbana, men är mycket arbetskörd. Vi hoppas på att kunna starta honom 2008.
3. 124cm i manken. Inget exem eller liknande. Utomordentligt temperament. fick 44p på Generalmönstringen 2007. Korrekt benställning, får alltid 8 eller 9 poäng på benen.
Något annat du undrar? =)

104#Klart snyggast=P

#103 Bea Tyfon e faktiskt så svensk som man kan bli

pegasus är lätt snyggast :D
a.ponny DANNTE II b ponny PARAT vi väntar å håller tummarna att dante II kan bli god känd DET vore kul……

#108 ;P Haha, Kristin, nu överdrev du lite ;P Tar snyggare bilder nästa säsong, hade det dumma Tokina-objektivet då ;P

#107 Tävlar inte Tyfon i Finland?? hade för mig det… jaja, my bad!Tur att folk har koll! =)

#115. Tyfon blev ju godkänd i Bankeryd. (men hade två chip, så han skall DNA-testas). Silverboys morfar är ur Rollos hingstlinje med Dröm som morfar. Silverboys mamma har bara lämnat godkända hingstar och diplomston, alla med mycket goda rörelser.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Men gud va snygg silverboy är!!=D wisak är ju ganska så lik han..=D

#98 sry Mirre glömde :P
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

#118 Hehe, det är lungt de :P:)

Må hända att han inte blir en travare i sin framtid men här är en som ska få ett försök att kunna bli en. han är född hos mig i Sverige, men nu är han såld till Norge, dels som en förhoppningsvis framtida avelshingst ( kåras på starum om tre år ) och sen ska köras in. Hon som köpt honom har en egen uppfödning själv som går på travet ( Nes Faramash) och hon har sålt en helbror till honom som kan också komma att bli något att räkna med på banorna som heter Nes Behrouz kallad börre till vardags.
Här är kanske nästa framtis travare Ca Za Mehrzad.

#124 shiiiit vilka manar!!! :P

# 124, jag minns när dom där va till slau, tyckte dom va såå fina :)

jag tror nog inte att Lufsen II år till salu nu!

#125 jag tror du skulle lägga in på dina hästar, men håller med om att lufsen II är riktigt fin :)

#134 Vad har h*n för stam ? :)

#134 Fin emelie! när får du hem denna sötnosen då?

#135 E:Major U: Soliey
#136 man tackar , i januari ;)

#136 ska rätt stava mej själv U: Soleil

#137 Åh, då vet jag precis vad de är för ponny :)

#139 hihi, jasså? :)

#139 Yes .. :) Om jag inte minns helt fel så har Jennifer Ohlsson haft både Jersey och Soleil på foder lr nåt liknande .. :)

#142 okeej :)

Det hade inte gått … dem är fina men det skulle ta för lång tif…

tanpico af Jäboruder Å dannte II russ PARAT

och blexter

#147, åh vad fin!

En som bor typ 2 min bort han har den sjunde finaste hästen i hela värden , ! en arab hingst så jävla ENROMT snygg .
# 124 Åh, vad fina ;D

#165 Kul att se, påminner inte om sin mamma. Det gör däremot Bonzon.

#145 Vilken snygging :) grymt fin häst!

#172 Kan färgen inte komma från morfar Garribaldi?

# 97 är snygg:)

# 181 håller med ! :D