GRACIL

Jag har sett henne på riktigt
Dessverre tror jag inte att jag tog nåt kort på henne. Om jag nu inte är helt ute och cyklar så ville dom låna ut henne till travet för några år sedan (måste ha varit runt 02 kanske) och undrade då om jag var intresserad. Så var och tittade på henne, hon var vad jag minns en fin dam, fux? ganska nätt och gracil
, har för mej att det var pga av hennes ben som jag inte ville ha henne. Hon var om jag nu minns rätt väldigt hastrång bak och undrar på om hon inte var X bent eller något sånt fram. Minns bara att det var något med benen. Hon var väldigt naffsig och ouppfostrad med ganska bitig av sej och ville gärna bestämma. Provkörde henne aldrig (minns inte om hon ens var körd) Såg när jag var där även Gracils mamma måste det ha varit… kanske är inte säker kan ha varot någon helt annan med, kommer inte ihåg vad hon hette och sen var det ett unghäst kan det ha varit Grann?? Har nämligen för mej att han också fanns då att hon pratade om honom. För han har jag ockås blivit erbjuden att köpa utrav någon nångån, det måste ha varit när han var till salu när du köpte honom.
Kommer inte ihåg så jätte mkt var inte intresserad ju så då lägger man det inte helt på minnet.
Men Granns syrra är till slut just nu iaf på bla Hästnet.se Gracita heter hon.
Ska hem och leta sen och se om jag kanske tog nåt kort på henne ändå tror inte det med ska kolla

ett tillägg, det var inte Gracils mamma som jag såg när jag var där det var ett sto vid namn Trulsa. Minns inte om dom var släkt eller så
#1 o 2 tack!
jag fick information på gotlandsruss.ifokus oxså.. har nu hittat deras hemsida och bilder på både Gracil o Gracita. Gracil är även en framgångsrik hopphäst o tävlar lätt B o lätt A