Att uppföra sig som folk ....
VARFÖR kan ni inte läsa innantill?
OM det nu står ordagrant att man inte får diskutera kuskars förehavanden, så innebär det att MAN FÅR INTE GÖRA DET!
Man får inte ens antyda att man vet vem det handlar om!
MÅNGA av er borde tänka er för VÄLDIGT noga!!! 
//IRRITERAD Sajtvärd, som gärna vill ha högt till tak i diskussionerna, men det förutsätter att NI följer de uppsatta reglerna!
En intressant och väldigt bra formulerad uppmaning.
De mest fantastiska är att ingen bemöter den men de var kanske inte att förvänta sig för här säger man väldig tydligt att de får inte förekomma skit kastande.
Tydligt skrivet, konstigt här sitter flertalet och diskuterar regler om och ikring banor runtom i Sverige ,men en sån enkel regel som att inte kasta skit samt hoppa på andra inne på en sajt som är en mycket enkel regel men de funkar inte, då kan man fråga sig hur pratas det runtom ute på banorna skillnaden är nog minimal.
Alla måste nog börja tänka sig för!!!!!!!
En åsikt, tänk och begrunna ej intresserad av en vidare diskution
varför är du "punse" anonym? en fråga bara.
Jag har valt att vara det för de verkar vara en innegrej på denna sida för att kunna kasta skit på flertalet ungdomar,
Idag har jag beslutat mig för att jag ska skriva till ordförande i sptf och även till stc och berätta allt jag vet har varit en nära som vet enormt mycket .
Lider med dessa tjejer som blivit utsatta.
Vill inte gå in på någon enskild men dessa som har varit utsatta borde ha någon som talar om hur det ser ut och vad det pratas om bakom ryggarna.
"Jag har valt att vara det för de verkar vara en innegrej på denna sida för att kunna kasta skit på flertalet ungdomar"
låter ju som att du också tänkt kasta skit när du skriver så..
Ett sätt att få stop på allt skitsnack mm är ju att ingen får registrera sig utan namn.. Men det kanske är svårt..
Går det inte att spåra de inlägg som är rena påhopp?? Tycker det är fegt och osportsligt att slänga ur sig en massa dynga som vissa gjorde i förra tråden och sedan vara anonym..
Man ska väl kunna stå för det man säger??
#4 Absolut inte jag kastar aldrig skit de ligger inte för mig att göra det.De var klumpigt uttryckt ska bättra mig 
Men däremot gillar jag inte alla som gör de,och tänk visst är de lustigt det finns ingen som är anonym och ödmjuk på denna sida utan dem som gömmer sig är rent förkastliga för det mesta,verkar älska att intrigera.
Snarare stötta er som blir utsatta, jag kommer förr eller senare att visa vem jag är men inte just nu men de finns inga onda avsikter med att jag valt att vara anonym .
#5 Håller med dig de skulle egentligen inte gå att registrera sig anonymt skulle man minimera massor av elände,och tänk då skulle skitsnacket få hålla till ute istället.
#6 och då kanske inte alla behöver få veta vem som hängs ut denna vecka för nästa vecka är det säkert ngn ny det verkar ju vara så här…
Samma på shetl. i fokus. Man får akta sig annars hamnar man väl snart själv i blåsväder :)

#5 Alla inlägg går väl att spåra egentligen på ett eller annat vis då alla datorer har en egen ip-adress är det inte så.. Säger en som inte kan så mycket om datorer *S*
OM det visar sig att det blir återkommande problem så kommer det nog bli krav på att man inte får vara anonym här.
På shetlandssajten finns detta krav och där funkar det så att de som har skäl att inte lämna ut sin identitet öppet har redovisat till sajtvärden vem de är. Sen utifrån det förutsätter jag då att anonyma tjafspellar får skrivförbud….
#3 Så ditt val av anonymitet grundar sig på att du ska också kasta skit på ungdomarna?
Tråkigt att inte en debatt ska kunna föras sakligt.
Mvh Ann
#10 Hej Ann!
Om du läste högre upp så var de det jag precis skrev att jag är inte ute efter att kasta skit på ungdomarna,vi ska hjälpa dem med att inte hamna i detta skitkastande men det förutsätter naturligtvis att alla vuxna anonyma som finns med på denna sida inte gör det. Vi har krav på hur ungdomar ska uppföra sig men vart finns vi i denna vilsna djungel.Nä dags att vi agerar som vi vill och kräver att dom ska uppföra sig.Hoppas att jag uttryckte mig tydligt , alla nyfikna kommer snart att få veta vem jag är.Håller med om att det är tråkigt att en debatt inte ska kunna föras sakligt. Mvh Punse