Tejas Pirmin

Hej gumman! Jag har massor med bilder på er, vet du väl! ;)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

En bild till

är inte detta skandal hästen och dennes tränare ;) vem tränade nu hästen ? Bea eller du som gjort denna tråd? Haha bea har ju aldrig fodrat eller haft sådann kontakt med hästen fast den vart på hennes lista! hmm…

#7 Onödigt skrivet. :S

Jättefin häst!!
Han är jättefin =)

#7 och du som skriver heter…? När du bestämt dig för att våga stå för dina åsikter så kan du komma till mig i person om du undrar något om fallet i fråga.
Om du nu vågar
tills dess tycker jag du lika gärna kan vara tyst om du ändå inte har något vettigt att skriva

Tydligen är alla anklagelser och misstankar nedlagda mot hästens (ja inte tränare i detta fall som normalt har ansvaret) men kusk/personen som hade hästen? Det var ju skönt:)

Vi får se vad STC/SPTF kommer fram till… Det är ju trots allt de som bestämmer

Ja, nu utreder dem om det kan handla om sabotage, det är det senaste jag läst.

fel skrivet
Har de egentligen tagits fler dopingprov på Beas hästar iår? Tänkte mest på att de var ju någon av hennes hästar som sänkt väldigt mycket.

Vi fick väl inte diskutera detta något mer….

#16 Ge dej! Saken är slutdiskuterat till STC/SPTF kommer med något nytt. Väldigt onödigt och olämpligt att komma med dessa anklagerser ifrån din sida utan att du har en aning om hur det ligger till!

tycker detta var dumt att dra upp på denna tråd. tror inte att ngn med medveten het har "dopat" hästen.! de kan hända alla o nu hände de såklart henne för hon åkte in i doping! tänk även på vad ni trycker i era hästar som godis osv, de kan inna hålla ämnen som blir doping! snälla slut diskuterat

#5 jätte fin bild :) kommer du ihåg vart det va någonstanns??? :)

*