Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 435 ggr
FridaSimonsson
0

Hemsk helg ;(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta kan man kalla bland de värsta helgerna någonsin..

I lördags på morgonen fick vi reda på att min och mina två bröders kusin hade kört skoter, något hade gått snett och han hade åkt in i ett träd :(
Han var endast 34 år och hade 3 barn, en tioåring, en tvååring och en som endast var 3 dgr ='/

Sorgen är stor i hela släkten ..

Vi saknar vår **namn raderat**..

Ville bara skriva av mig, vet att det inte hör till ponnytrav iFokus men behövde som sagt skriva av mig.

Tack för att ni lyssnar /läser.
-Frida-

Jagz
0

Beklagar ;(

Pingan
0

vad hemskt :(

VeronicaP
0

Usch vad hemskt tänker på dig och din familj och stackars hans familj

FridaSimonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är förjävligt, igår vad jag i chock, idag lossna allt och jag har grinat så grymt mkt :(

Vår fina **namn** ..

han på bild..

AnnaLundin
0

Jag förstår Frida att du sörjer, men jag tycker att vi låter bli att lägga ut namn på avlidna här.

Jag har raderat namnet där du skrivit det.

Emsaa
0

usch vad hemskt - beklagar . :(

thilda-
0

hemsk helg för mig med :( idag fick jag reda på att min Fd klasskompis lillebrorsa dog under lucia firandet…. han var endast 1½ år :( dödsorsak vet dom inte ännu… men innan han dog så hade han haft feber länge och har kräkts en massa.. men dom senaste dagarna i hans liv så slog hjärtat allt mer och mer.. det slog ända upp i 200 och sen la hjärtat av :(

SimbaPebbles
0

Beklagar sorgen så hemskt:(Gråter

william_lacky
0

micket hemskt

MicaelLindblom
0

Sry , HemsktGråter

R.I.P

HitRocket
0

Ursch! Vet att det är jätte jobbit att förlora någon så nära!!! Beklagar sorgen!! :(

Mirremonte
0

näää va hemskt:(Gråter

Reva
0

staackare :'( jag som grät når våra djur dog.. och dte 'r ju lite skillnad ändå mellan djur och människa. stackare, lider med dig :''(