Hemsk helg ;(
Detta kan man kalla bland de värsta helgerna någonsin..
I lördags på morgonen fick vi reda på att min och mina två bröders kusin hade kört skoter, något hade gått snett och han hade åkt in i ett träd :(
Han var endast 34 år och hade 3 barn, en tioåring, en tvååring och en som endast var 3 dgr ='/
Sorgen är stor i hela släkten ..
Vi saknar vår **namn raderat**..
Ville bara skriva av mig, vet att det inte hör till ponnytrav iFokus men behövde som sagt skriva av mig.
Tack för att ni lyssnar /läser.
-Frida-
Beklagar ;(

vad hemskt :(

Usch vad hemskt tänker på dig och din familj och stackars hans familj

Jag förstår Frida att du sörjer, men jag tycker att vi låter bli att lägga ut namn på avlidna här.
Jag har raderat namnet där du skrivit det.

usch vad hemskt - beklagar . :(
hemsk helg för mig med :( idag fick jag reda på att min Fd klasskompis lillebrorsa dog under lucia firandet…. han var endast 1½ år :( dödsorsak vet dom inte ännu… men innan han dog så hade han haft feber länge och har kräkts en massa.. men dom senaste dagarna i hans liv så slog hjärtat allt mer och mer.. det slog ända upp i 200 och sen la hjärtat av :(

Beklagar sorgen så hemskt:(

micket hemskt

Sry , Hemskt
R.I.P
Ursch! Vet att det är jätte jobbit att förlora någon så nära!!! Beklagar sorgen!! :(
näää va hemskt:(

staackare :'( jag som grät når våra djur dog.. och dte 'r ju lite skillnad ändå mellan djur och människa. stackare, lider med dig :''(