Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 581 ggr
olesen
0

JULLOV=)

ÄNTLIGEN JULLOV, FAN VA SKÖNT ATT SLIPPA SKOLAN,.. NU KAN MAN VA HEMMA OCH KÖRA HÄSTARNA UTAN ATT DET BLIR MÖRKT DIREKT=)

Geminii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja gud va skönt det ska bli! har inte hunnit känna på så mkt än  :P

amandahandersson
0

Blä jag är jättearg! Här har vårat underbara snöunderlag smält undan… Vi har haft flera plusgrader flera dagar nu, och mitt perfekta underlag som jag skulle träna på under jullovet består numera av is…

plutten-92
0

vi fick jullov idag. svårt att fördriva tiden.

klant
0

Själv får man inte jullov förrän imorgon. Jag får stå ut en dag till i skolan.

Jagz
0

Inte än, ett stort geografiarbete till fredag. Sen är det lov!

FridaNyberg
0

Jag får jullov först på fredag, så ännu två skoldagar kvar… sista provet för terminen är imorgon, skönt!

DubbelE
0

Jullov :D först på dagen så kollade vi på svensson svensson allihopa (år 1-3, vi är bara 81 på hela skolan så vi är som en familj), sen var de tipspromenad o sen var de fiskdamm ;)  sen så var re JUL LOV :D till 7e januari.

god jul o gott nytt år :D syns nästa år.

WiLmA-
0

inget jullov förens i morron =( men går bara till 12 eller något =) på lördag blir det rida på banan/ rakbanan antagligen men alla 5hästarna på travet dom måste hålla igen på vintern när de inte e några kurser så dom blir fina till tävlingarna alla fall =)

amandahandersson
0

Ja justdet, jag får jullov på fredag :) Men vi har haft världens slappaste skolvecka, vi har bara suttit och skrivt en massa på engelska om Boden och gjort en jättefin PowerPoint presentation som ska visas upp för en hel skola i Polen, våran skola, samt Bodens kommun ;p

PromiseMinanMorfeus
0

Fick mitt Jullov i dag;D Häärligt!

Hannna
0

Imorgon:) Då kanske man får tid att köpa julklappar också!

williemarrone
0

åååh vi har på fredag så drygt