Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 3010 ggr
Sara-Juventus2
0

Travgymnasium

Snälla hjälp mig ! Var finns det travgymnasium ? :P Vet några men skriv ändå :D

Miii4
0

Halmstad  Plönninge

amandahandersson
0

Wånngen

carro_wendy
0

Nytorps Naturbruksgymnasium.

Där gick jag, är nöjd med det man fick ut av travlinjen i Hudiksvall. Hovslageri, veterinärlektioner, ridning, praktik (mycket) i travstallarna på hagmyren mm.

Jenniferohlson
0

Sundsvalls praktiska har en linje med travinriktning, och praktiska finns ju på fler ställen i sverige också, skolan heter Baggium eller nåt sånt:)

thilda-
0

Baggium är ju i Örnsköldsvik? eller har sundsvall oxå baggium?

Sara-Juventus2
0

halmstad , har dom travgymnasium ;) ? :D jihhoooo

Miii4
0

Jajamensan, ett stort ställe utanför stan o sedan stall på banan.

Tycker dom har fina hästar, en av dom, Kokett Hammering vann i söndags!

EllaMarine
0

Sundsvalls Praktiska, som Jenka nämde .. info finns på http://www.praktiska.se

Sundsvall öppnade en ny linje nu i höst med travinriktning, vi är 8 elever .. varav 4 som har ponnytravlicens. Vi har praktik 2 dagar i veckan och har varit ute på en 3 veckors praktik period med. Vi har Anette Buhlér som mentor och lärare i hästämnena.

Skolan heter Baggium, som Jenka sa .. och det finns på många olika ställen i Sverige. Övik och Sundsvall vet jag har trav :) Känner 2 som går i Övik.

Nån som undrar någe så äre bara å fråga :)

NatthaBlom
0

Rättvik har ju också med en väldigt satsande och ökande trav inriktning, annars finns ju wången o åby tex

Nathalie_p
0

Jägersro har.

SLennartsson
0

Göteborg har ett travgymnasium, där kom jagn in, men valde det inte.

Jenniferohlson
0

#8 haha kul att ni var i tidningen idag;) och på st:s sida!:D

Idawg
0

Jag går på Plönninge, utanför Halmstad. Travinriktning, stort stall på skolan samt ett mindre stall på Halmstadtravet där vi har de flesta starthästarna. Trivs kanon och vi får ut mkt av lektionerna..

Trav är inte det enda som finns; skog, maskin, galopp och ridsport finns åxå..

Spirea-
0

Kalmar - Ingelstorp finns väl kvar?

Jennie-Estman
0

Kvinnersta i örebro. där går jag. det är bra.

EllaMarine
0

#12 Haha jättekul .. :P Tack gud för att jag inte vart med på bild .. haha ;P

Jenniferohlson
0

#16 men du var ju med på st.nu iaf;)

carlzoot
0

Lilleruds Travinriktning. 3 året nu, skit kul :)

MonteMira
0

#18 Bra isabelle =D Håller med dig Lillerud Äger!!!

Sara-Juventus2
0

vet någon hur halmstads travskola är? är den bra ? bra lärare & så,.

Miii4
0

haha travskolan är bra, där jobbar jag (A) haha. men GYMNASIET menar du.
Vet att Johanna Zetterqvist går där, Idawg här på iFokus med, fråga dom :)

Sara-Juventus2
0

jag ska ju lixom gå på travskolan :P om det nu blir så. Känner att halmstad är trevligt & känner lite folk där:P. Vet någon hur mycket det kostar att ha uppstallet häst där ? & ungefär vad inkomms-poängen brukar ligga på.`?

_Jag_
0

#22 vet att intagningspoängen är relativt låga i alla fall till natur vetenskap-Trav hästarna stallas inte upp på skolan utan på privat stall runtomkring… vet inte riktigt vad det kostar men säkert 1500 utan att något ingår googla på plönninge gymnasiet så kan du ju läsa på deras hemsida…jag ska söka in till naturvetenskap/trav nästa år….

Rajmon
0

Då passar även jag på att fråga om det är dågon som vet vad inkommspoängen ligger på om man vill söka in till frans suell travgymnasie?

amandahandersson
0

#23, är det som en vanlig naturvetenskapslinje med typ extrasport trav då eller?

Idawg
0
muskot
0

#24 Micky intagningspoängen brukar inte vara så höga, och de flesta som söker brukar komma in

Rajmon
0

#27 Okej, tack Nilla=) vilken tur!!! Jag har jobbat som en galning för att få så höga betyg som möjligt… Vill verkligen in på den skolan!

SuperIor
0

åby travgymnasium i Göteborg, visste inte att det fanns när jag sökte annars hade jag gjort det :( menmen nu går jag på JB i lkpg och min specialidrott är trav så jag är hos en travtränare oh hjälper till :)

Zetter
0

Intagningspoängen till Plönninge 2006 var 225 till slut. Den var uppe i 245. Men det var ett antal som tackade nej så poängen sjönk.

_Jag_
0

#25 japp

_Jag_
0

#30 ren trav eller nv-trav?

charmgumman
0

naturbruks gymnasiet forslunda i umeå ;)

hehehe , nämen wången verkar bra! :)

NatthaBlom
0

Hahaha WångenX)?

Idawg
0

#30 Intagningspoängen var INTE så hög, jag kom in både preliminärt och i den slutgiltiga intagningen med mina 220 p. De finns de i min travklass som inte har godkänt i något av de tre kärnämnerna, samt att en hade 60 p som slutp.

De poängen du syftar på gäller vid inriktningen Ridsport!

Zetter
0

Jag menade att poängen låg där samma dag skolan började då Johanna tackade nej.

ozzkan
0

#35 Visste inte att man fick komma in utan gdk i de tre kärnämnena.

Idawg
0

PRIV (Gymnasieinriktad IV)