Jag har fått en vinnartavla på mig o Svarturt, en till tavla på oss två, platttång, kläder, ett smycke av min pojkvän, stalljacka, spel, nytt ritblock med skisspennor, pannlampa. Tror inte jag glömt nåt. :D :P
En massa saker! Dock inga hästsaker, men det önskade jag mig inte heller. Får ändå allting när det behövs.
Det bästa är en digitalkamera :) En grön Samsung!
vi har inte öppnat våra paket ännu :P

inte vi heller…
har inte öppnat ännu. men det lär då inte va ngt jag har önskat mig heller… Katastrof jul! HATE!!!!!!

Jadu, jag fick presentkort 700 spänn, 500 kronor av farbror, locktång, scrapbooking-set och nya sängkläder. Hm, tror inte jag glömde nåt, jo ! En mugg och en tavla :)
har öppnat nu…
Halsduk.
present kort på Attiyd
Godisskål + innehåll.
en bok med en massa chokladrecept
åsså nån jevla prydnad av mormor som hon har köpt på nån loppis xD
åsså var de nån sak till men minns int :P

har fått en röd syntetisk QH sele komplett med huvudlag! :D
så presentkort, kläder och lite annat smått!
fått spel till wii,super mario oympics. Filmer, skidgalsögon+ skidvantar, present kort på kläder, pengar, travronden julspecial, hästgodis :P och så några små ljus saker.
Jag fick en bärbar dator av min man och en två fina tagelborstar och pälsglans av mina barn.
Jättenöjd och förvånad, då vi vuxna har slutat att köpa julklappar till varandra.

skulle ju inte få nå mycke iår, men de vart iaf pengar, ett stativ, kläder och ett reflex-ländtäcke :)
De dyraste jag gav bort var en mobil :P

Jag har fått
- vinterkörställ
- nytt täcke till ponnyn
- 3 par tummevantar
- Lacoste "a touch of spring" parfym
- rosa vetflexbandage
- 2 väskor
- presentkort
- pengar
Inger royal sulky denna jul heller, så de e bara att börja spara!
Jag har fått biljetter till Gbg horse show i april! Hela familjen åker till Gbg och vi ska övernatta på ett fint hotell mitt i stan. Sen får maken och barnen hitta på något på egen hand medan jag tittar på ´lördagsshowen och söndagens världscupfinal…

Jag fick en ny mobil! Blev väldigt förvånad då vi inte brukar ge några dyra saker till varandra. Dock väldigt behövligt, då den förra har sjungit på sista versen sedan länge.

ja fick
- ny mobil
- porslin som ja ska ha när ja flyttar
- dvd spelare
- triss lotter (vann 50 kr)
- biljetter till gbg horse show (fredagen).
- mm
har inte fått av alla än, ska fira jul med mammas släkt vid nyår.

har fått kläder, massa pengar, presentkort, biljett till travgala,schabrak, back on trackskydd, haha reflexväst oxå- alltid bra att ha ;)

Jag har inte fått allt än, ska fira på 3 ställen till. Det bästa hittills är såklart Pigall & Sagi Faks av pappa, betalda försäkringar för de båda i ett år av mamma, och att Smurfen & Dolly fått perfekta hem.

OJojoj vart ska man börja?! :)
Fick inte så mycket i hästväg faktiskt,förutom en reflexjacka och varsinna nya vintertäcken till mina hästar, men de är lättare att få pengar så jag kan vara med och köpa vad ja vill ha till dom :P
Sen fick jag pengar, godis, kläder o kläder o kläder :D , skivor, smycken,böcker, smink och en suuupersnygg sminkväska då den gamla börjar bli rätt utsliten, sen fick jag massa mer:)
Fyller ju 27 januari så de e väl bara o önska sig de man inte fick i julklapp:P

Hmm jag fick
massa pengar 3420 tror jag de vart(går till ny kamera)
kläder
snowboard + snowboard pjäxor
glasprydnad av brusch
de vart nog allt fick mest pengar eftersom det jag ville ha
Ja juste de fick en spargris att ha alla pengarna i :)

Jag fick en häst! :'D Är obeskrivligt glad!
Ängdalas Spirello, e.Skotte 492 u.Dontie 4039 :)
Jag kollade in i min hästs box o där stod hon med röd glittrig grimma och ett brett sidenband runt magen med en stor rosett på :) :D Jag visste inte alls som att jag skulle få henne, men alla andra visste om det ;) Sen fick ja 1700kr av resten av släkten o lite andra saker :) Spirello på bilden :)
#21 Vilken härlig överrasking!
http://vickelbyponny.blogg.se

Jag har fått, Nya högtalare te datan, SYSTEMKAMERA :D Nikon D40 :D, Parfym, Pyjamas, Minneskort te kameran, Pengar, en fin lampa, Sen en till sak :D
Bäst var ändå kameran, tar klockrena bilder ;D
Bilden : en bild fotad med kameran ;D jag och mamma å stjärnan Advocat å mammas bloding gigant Rollax ;)

"22 Ska du snacka om. Du fick ju Jarita i konfirmationspresent. Inte så dåligt det heller.
En moped (för att kunna ta sig till hästen) i födelsedagspresent och nu en rockard i julklapp. Inte illa det heller.
.
VI ses snart igen. Kram

Ja fick massa skojj! :)
Ett nytt namn pannband till Colt
Ljusbruna tömmar.
Gamacher till Colten
Sen VÄRLDENS BÄSTA FOTOSKRIVARE! =D
Sen massa mer små saker =)
Jag fick;
- Fårskinnsfäll (matta)
- Kläder från Gina tricot
- CD (Winnerbäcks senaste, Daugava :D)
- Melontvål
- Presentkort JC 300 kr
- Fitnessboll + gummirep
- Morgonrock (microfleece)
- 4 böcker
- 2500 kr av mamma/pappa (till ullared)
- Islandsresa :D:D:D Mamma, syrran och jag åker i april<33
- 2500 kr till islandsresan
- Plånbok med 100kr
- Fodrade vinterridstövlar
- Platttång (ska bytas till locktång)
Det enda mamma bad pappa att köpa var en locktång, och hon visade exakt vilken det skulle vara. och sa NOGA locktång, och så får jag en plattång, som jag redan har ^^ Men jag är nöjd med julklapparna :D Jag fick rätt mkt pengar (+ en dyr resa) eftersom mamma vunnit 100.000 kr på en lott för 2 veckor sen :D
Inget till hästen tyvärr :/ Får vänta tills vi åker till Ullared, där ska det shoppas :P
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#28 Ullared (L).
Köpte mina julklappar där btw, dom uppskattades faktiskt! :P

Fick en lädergrimma med namngravyr, senskydd, krokar, fotoskrivare till datorn,usb minne, underställ, laptopväska mm.

#25 Grattis vad kul att du fick henne , inte illa att få en egen häst .

Vad kul Erika och Nathalie att ni fått en häst:D
Jag fick….
En Brösta Som det står EKSLÄTT!!
Pengar
Godis
Nya och fina Jodhpurts
Pälsglans
Strumpor
Locktång
Ringklocka
Filmer
Reflexbrösta häst
Smycken
Nöjd!!!!!!!!:D Önskade mig inget särskilt;)
jag fick:
mobil
pengar
kläder
väggalmanacka 2008(hästar på)
en massa fina smycken
presentkort 100 kr
men trode aldrig att jag skulle så en ny mobil

Jag fick en ny mobil, lite kläder, bandage, en bok , sminkning på make up store, och lite smått och gott:)

Fick en systemkamera, parfymer, pengar o lite annat smått…
* Jag fick två DVD filmer Chocolat och Super Zebran.
* Fick 1500 av mina föräldrar o momor o farmor.
* Kläder från Gina tricot.
* Och en väggalmanacka 2008( hundvalpar på).

mp4
1000 kronor
2 t-shirtar
trosor
luvtröja
2 halsband
1000 kr present kort på bikbok
tagentbord,
250 kr present kort på kittys smycken (håli öronen present kort),
väska

#21 ahh lyllo dej att få en sån där söting ! :] dessutom var namnet välldigt sött &så :D

justja, glömde skriva vad jag fick ;)
ps2 med Eye toy spel till
paradis och alladin ask (choklad)
merci (choklad)
Finare vinterjacka
Tolksele till hästen
Idol auditions 2004-2007
hårklämmor
2 st 2-pak linnen (alltså 4 st linnen)
Skruvlocktång
Väckarklocka som man slänger i golvet/väggen
mascara och blöt ögonpenna lr avd det heter ;)
världens skönaste trosorörhängen
örhängen
Är välldigt nöjd :)

jag fick: regn ställ, selbag, vintertäcke, ridskor, visir, björn borg trosor, kläder, godis, trosor, 1000kr och två par örhängen. tror inte jag missat något….hmm
) , lite "heminredning", skor, DVD mm :) Jättenöjd!