Klippa häst?

hmm, kan kanske inte lägga ut en annons i tidningen? typ önskas låna eller något, de e inte så jätte svårt o raka själv. Jag rakade min själv för någon månad sen o efter ett tag så får man in snitsen rätt bra.
Vill du att någon kommer ut till dig??

# 2 Precis, hon har aldrig blivit rakad förut och tycker att det blir bäst om någon kan åka ut rill oss. Hade inte maskinen varit sååå dyr hade jag köpt en och fixat det själv.. =)
Precis samma anledning har jag till att inte äga en klippmaskin, men det måste ju finnas någon på ön som har :P När jag klippte tur-bo för ett par år sedan åkte vi till Gerd Jansson i Sjonhem med honom. Vet inte om det var första (och enda gången) han är klippt, men det var inga problem. Då är han inte direkt den typen som stressar upp sig i onödan heller ;)

Jag klipper mina själv. Lånar en klippmaskin av min storasyster kompis. =)

Ok! Om jag hade gjort det själv hade det nog sett ut som om jag använt en sax ;) Jag skall kolla runt, får väl onska mig en sådan maskini julklapp!!

jag har klippt luddan en gång.. och aldrig mer :P måste nog ge hon en lugnande spruta innan isåfall :P hahahaha j*vla sur märr :D
#10 Ludmilas mamma gick inte att klippa bara så du vet ;) hon var hur trygg som helst i normala fall men klippa gick inte….
#11 jasså :) kanske de hon har "ärvt" :P tur att man var på sin vakt hela tiden då man klippte henne för då jag råka vända ryggen till och skulle smörja den så drog hon i väg världens Jäkla spark :P man såg ju riktigt hur hon stod o sikta :P hehehe :D och hon kicka även så att maskinen for i golvet och hon stod bara o mata sparkar sen.. helt knäpp var hon :P kanske han dra 3 - 4 drag på halsen o lite på magen sen gav jag upp :P
Isidor är helt galen att klippa. När han var på Mälarkliniken och skulle sprutas var han så srogad att han knapt kunde stå (vi var tre som höll i honom) och ändå reagerade han massor, på en liten rakapparat bara. Jag vet faktiskt inte varför, men jag har hört att han alltid har varit svår att klippa och att man behöver täcka huvudet på honom.

mina hästar har vart rakade förut, dock inte just nu. Tänkte raka dom sen när ja verkligen sätter igång med träningen :) usch o fy, jag är sämst på att raka hästarXD hahah att få till raka linjer är inte lätt :P är det bara jag som får det hackigt och ryckigt? XD