Golf ska få en ny mobil.
Arnold och Bonzon ska få dela på en dator :), Rosalind och Celektra ville visst ha en plasma tv med inbyggd dvd spelare, Nicke nöjde sig med en ferrari :)

HAHA varre vill ha smink och en klänning med rosa spets :D sedan den nyaste sony ericsson(rosa)

Dem får väl något extra gott godis att äta!
Luddan puddan vill ha en Barbie docka i rosa.. och hennes säng ska va shockrosa med ljusrosa spets :) och en rosa vatten kopp… och en plasma tv med rosa ludd runt om :D

Rocky han vill ha hela rocky balboa boxen, dock tycker jag han är lite för ung (3 år) för att kolla på sånt så han får nöjja sig med spiderman, Ventil önskade sig nya sackosäckar o Ronja pratade om ny tävlingsutstyrsel…

Gemini ska få lacoste dojjor :P ne men mer back on track ska de väl bli ;)

juventus önskade sig en helt ny box sålångt från stoet som möjligt :P rocky önskar sig sidenkallingar med byggare bob på. Matador önskar sig boxen bäddad i ett aprikos-orange siden lakan. & Rozzy önskar sig nog lite hårförlägning gärna rött sa hon & en ny hingst till kille. :) Så jag får väl köpa in detta då. & jag önskar mig Legal tillbaka. :(
Musse vill ha en egen sandlåda med spadar och hinkar, så han kan greja på med det. Sen vill han ha en lekkompis också! Och gummistövlar.
Juppe vill ha en egen soffa med mjuka kuddar, och ett duntäcke med ett blommigt påslakan.
Juppe önskar sig också ett eget gym, där han kan sysselsätta sig själv och plåga Zolle den latmasken.
Zolle vill ha en plasma-tv och ett eget stall där han kan få sura ifred.

#10, kan fylla i.. Musse ska nog få en lekkompis :)

Haha, vilka roliga önskelistor alla era hästar har. Thyra har bara en önskan här i livet, halm i boxen i stället för spån så hon kan få äta hela nätterna o om de inte går att fixa så duger det med oändligt med mat, gärna hela sveriges hö förråd :)

#13 hehe, din och min häst skulle nog kunna komma överens ganska bra ;)
Det är nog något liknande Harry önskar sig.. Men han brukar bara få nåra morötter typ. Han får ständigt nya saker endåså ;)

Nougat, vill ha ett par byxer o en video visar att runda höbalar inte är farliga en med vattenslangar oxå, sen vill han ha en dator oxå helst laptop.
Tjelle vi ha hårförlägning hans eget är sååå slitet, o han vill han att charlie o han kan få leka i sandlådan(paddocken) lite oftare, sen vill han ha det dära snygga kamoflage täcket oxå
Karamella, vill ha en ny klännings som hon kan ha p åtävlingar den ska vara rosa med vit spets,
Sparre vil väll bli ett par år yngre antar jag ;)

Mina hästar får varje år (vare sej dom önskar et eller inte ;)) knäckemackor med glacyr på där det står t ex God Jul Raket. Sen blir det morötter och äpplen i massor. Jag brukar även julpynta hela stallet till julen en massa kulor, glitter och gosedjurs tomtar. Det brukar bli jätte fint men mina "nya" hästar blir alltid lika rädd första dagen haha (Får se hur det blir i år för det blir mitt i flytten…)
Sen får dom ju saker så fort dom behöver det så dom har julafton året om 
Sele, Sulky, 1kg morötter, 1kg äpplen, 1kg hästgodis, och ett vintertäcke.
Isac vill ha en ny box, med lägre boxkant så att han kan titta ut, men det får han nog inte :) Planerar att köpa lite hästgodis och ett nytt fleece.
Disa vill ha senaste sminket tror jag ;) Ne, hon får nog en grimma och ett par äpplen :)

#3 Måste dom dela på en dator? Mina får varsin dator, hemmabiosystem ska monteras i deras nya hus och sen så har jag skaffat två personliga assistenser till varje häst. :D

mina fick varsinna nya vintertäcken :P blååa :) haha och så fick dom nya boxar som va helt urmockade och påfyllda med massa ny halm att gosa runt i, och massa morötter,äpplen,knäckebröd ,och så stooorfavoriten BANAN!!!
Mina fick dela på en ny rockard! =)
http://vickelbyponny.blogg.se

Morötter

Kan säga att mina fick vara utan julklappar ;)

Mina med, men dom va lyckliga ändå, dom fick lite extra mat :)

Gusten fick tt nytt vintertäcke bara, på mellandagsrean hittade jag ett jättegullkit gröne fleecetäcke med ljusgröna hjärtan på till han.

#9 Men du vet ju att Legal har det bra hos oss, annars är de bara o komma o hälsa på han :)
Lella skulle nog vilja ha en nu sele i julklapp som passar. Ture fick ett nytt huvudlag som han ska ha på tävling :) Och Nalo önskar allt gräs på jorden tror jag :P

jag gede ett militär schabrak till mitt varmblod som jag gjort själv
(Och det blev faktiskt bra) hehe

Jag har köpt ett pannband med namn på till min häst, sen vet jag inte om det är en julklapp precis. Var inte ens hos honom på julafton, för jag var inte hemma.