Äntligen går det framåt :)
Snart är inkörningen på Klasse klar :) Efter en skentur i rockarden för en månad sen har Klasse inte blivit körd, bara riden. Idag gav vi oss ut i regnet med sulkyn efter, första gången eftersom han varit rädd för den blåa sulkyn, och han gick urbra :) Först blev det med ledare och sen körde jag honom själv. Äntligen går det framåt! Synd att man inte kan tävla honom bara :/ Skulle vilja utnyttja hans fantastiska trav..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

kul :D
men varför går det inte att tävla honnom? :/
Han har inte stam :/ Vi vet bara hans pappa :) Sen blir han för gammal nästa år, han är 14 år nu.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

åh.. så synd :/
Mm.. :/ Dessutom är han överväxt, alldeles för mkt, han är shettis och 118cm 
# 4 Oj! ;O
oj de var en stor herre de :)

#2 men han blir ju inte för gammal väll? Dom får väll tävla den säsongen dom blir femton va? Annars har jag trott alldeles fel ! :O

#8 hm, ja, jusste, det får dom ju göra. Det är sesången ut som 15-åringar också.
Synd att han inte har hela stammen bara :/
8# men om han var 118 cm så får han ju ändå inte tävla dom får väll bara vara 107 cm ? :p
Kan du inte lägga in en bild med vanlig päls ? Han var asffiin :D

# 10 han får tävla mot russen
Imorrn kan jag knäppa lite bilder när jag kör honom också :)
Här är en bild innan vi börjat köra. Naturligtvis blundar och gapar han på bilden, hehe. Min medryttare kan inte fota, dålig bild :P
Det gick helt okej idag, vi körde bakom Putte hela tiden men när vi bytte plats blev han rädd och galopperade hem, innan vi fick stopp på honom. Han är en stark herre, men som tur är gick det bra efter sen.
Han är verkligen fin. Coolt att han är så stor :)
Tack tack :) Mm, vi mätte om dom idag, han hade inte växt nått :) Men lillbrorsan, lika gammal, har växt 3 cm :) Och han är ändå 14 år :O
vet ni inte vem hanns mamma är? ser ut att vara lite whels i han söt liten sak
#18 - Nej tyvärr. Det tyckte jag också förut, men inte nu längre :) Nu ser han mer ut som islandshäst/shettis/russ eller nått.. Vi vet bara pappan, Van der spjutsendom.