Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1784 ggr
MagganS-B
0

LISSI ESS Till Salu!

Nu säljer vi Lissi Ess f.-06 e. Ernst Rasken 511 (1.44,7) u. Leilu 3489 (1.49,7) - Vagabond 360 - Ponte 230. Lissi är Leilus sista föl, och säljes med vissa förbehåll ENDAST till trav- och avelsintresserad med rekommendationer! Lissi är en mycket social dam, lättlärd och trevlig, välutvecklad för sin ålder. Leilus andra avkommor kan kollas på hemsidan! Endast svar via mail eller telefon, se hemsida www.stuteriess.com.

ozzkan
0

Wow, vilken stam, men den största ponnystammen är förbi.

Turnado
0

putt

MagganS-B
0

#1 och vad menar avelsexperten med dom orden?

nemesis
0

riktigt fin stam på henne.. hade man inte haft så många redan så..

CarinaA
0

Oxå nyfiken på vad #1 menar…………………….

Madson
0

Jag undrar med vad #1 menar. Hoppas att personen svarar…

ruter
0

Väljer man att annonsera på denna sajt får man vara beredd på dumma kommentarer tyvärr.

MagganS-B
0

Några stycken är vettiga på det här forumet i alla fall……resten struntar jag fullkomligt i!

CarinaA
0

Synd att man "samlar" på hingstarRäcka ut tungan !!

Jennie_A
0

Jag är också nyfiken på vad #1 menar? Utveckla gärna dina synpunkter….

MagganS-B
0

putt……

ozzkan
0

Hallå, förlåt, mena verkligen inte att skriva så, satt och tänkte på ordet stam, men menade tid, min största ponnytid är förbi, för annars hade jag varit otroligt intresserad, för sån här stam hittar man väl nästan aldrig!

ozzkan
0

#3 Avelsexperten, kan inget om avel typ? :P Ser dig som avelsexpert här, helt klart  :P :D

MagganS-B
0

Nån mer efter den mamman blir inte, hon är död nämligen, sen över ett år tillbaka…..

ozzkan
0

Jag förstog det. Tråkigt, sådana rekord på ston, med den stammen är väl bra för svensk ponnyavel? Vad har hon lämnat?

MagganS-B
0

Kolla Leilus och Loellas avkommor under "våra ston" på www.stuteriess.com Inte uppdaterad med alla resultat från i år, men det kommer!

Sara-Juventus2
0

kommer hon bara att säljas, eller man skulle kunna göra en deal att man lånar eller hyr på något år eller så?..

ostsiv
0

#17 Det är en 1-åring.

MagganS-B
0

# 18 Hon är 06-a blir 2 år på måndag…..och hon är bara till salu och förmodligen redan såld!

MagganS-B
0

SÅLD!

ozzkan
0

Inga namn näms elr? Grattis de som köpt henne iaf.

Nitro
0

#21 Farmens Stuteri har köpt henne, vad jag kunde läsa på gotlandsruss.ifokus i alla fall.

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo. det är Ritwa och Micke som köpte henne, här är en nytagen bild, 1.21 är hon fast hon ser stor ut, jag är mätman, höjden stämmer!!!!! Vovven som hjälper till heter Enya…..

Nitro
0

#23 Vilken fin tjej!