God Fortsättning!
Hoppas att Ert 2008 blir jättebra!
Jag är lite nyfiken, VAD är det viktigaste målet för Dig under tävlingssäsongen 2008?
Ange bara EN sak! Det allra viktigaste, som det känns nu…

God fortsättning ni med :) Det viktigaste för vi och Evelina är att vi får Sobel JSA kvalad nu till våren,han är tre år nu..men han sköter sig så bra så vi tror att han gör det..det är väl det som är vårat mål på ponnyfronten…

Att Zamir och Ina är friska :)

God fortsättning ;) Vill bara att min häst ska må bra :)
//Mickan

God fortsättning! Jag hoppas få GerTi till start:)

Att Karenina kommer till start

Att allt går bra och att ingen häst skadar sig!
God fortsättning! Min största förhoppning är att Olja slutar tramsa och skärper sig… Hon verkar redan vara på god väg peppar,peppar…

Att Ture inte är så rädd för vagnen att han lugnar sig och kommer till start. Att Lella oxå kommer till start. Och att ingen häst är vagn rädd

att han håller sig frisk

Om man bara får välja EN sak så är det ju självklart att hästarna ska vara skadefria och friska! :)
Svårt att välja bara en sak, för det är väl lika för alla - att hästarna får vara friska!!
Sen hoppas jag att Fuga kan få ta sin första seger på travbanan under sitt sista år som hon får tävla! Hon tävlar nu för 3:e året o har fått 5 st 2:a platser, så en seger är efterlängtad!!
Hoppas även på att Fridolf får fart på benen så han kommer till sin första start!
Jag har då en rad nyårslöften som rör hästarna, har alla nedskrivna. Vad som är viktigast vet jag inte, allting känns viktigt. Men typ…
- Att Juppe och hans nya kusk kommer överrens och får göra något bra lopp i alla fall :) Allt annat är bara bonus!
- Att jag själv lyckas övertala mina föräldrar att skaffa fler hästar så att jag får mig något trevligt russ att tävla med.
- Att min 2-åring (det känns konstigt att säja 2-åring, igår var han ju bara 1!!!) blir färdiginkörd.
- Att Zolero kommer ut och gör i alla fall ett godkänt lopp.
Jag har alltid för många mål x) Men det känns som det inte är allt för hopplösa mål heller, så vi kämpar vidare!
God fortsättning!

God fortsättning! Målet 2008 blir att kvala min 3-åring och kanske starta honom någon gång 

Att mina hästar ska må bättre än någonsin <33

att Jersey kommer till start

Att jag tävlar mycket med fungerande hästar.