Vad gör man en dag som denna?
Idag har jag inte behövt åka ut till stallet eftersom en kompis tog hand om hästen till mig. I morse tänkte jag att det skulle bli jätte skönt med en hel dag utan något planerat så att man kunde göra en massa saker man inte hinner med annars. Men jag har inte gjort NÅGOT vettigt. Kollat på tv och film hela dagen.
Är det någon som har ett tips på vad man kan göra på såna här dagar? Vad gör ni när ni är stall lediga?
Jag har stalledigt en gång i veckan i vanliga fall, på onsdag. Då pluggar jag som sjutton (vi har nästan alla prov på torsdagar så..). Sen sover jag också, och bakar.
Fast när det är lov eller helg brukar det bli väldigt långtråkigt, då drar jag iväg till nån kompis eller ut på stan :) Eller så sitter jag bara hemma och ser på Titanic ;)

Har man inget att göra blir man lätt ineffektiv, åtminstone blir jag ofta sån, ju mer man har ju mer får man gjort, fast å andra sidan kan det ju vara skönt att inte göra någonting ibland.
Fanns det ingen hockey du kunde titta på???
Om jag skulle råka vara helt ledig från både stallet och plugget en dag så sover jag först och främst tills jag vaknar dvs inte tills väckarklockan tvingar mig att vakna. Sen brukar jag ta på mig myspys kläderna (pyjamas, fluffig norgonrock och duntofflor) och äter en låååång frukost (med en hel kanna te) framför tv:n. Sen blir jag oftast kvar där hela dagen…….

Ja du, om jag inte tränat hästar (har 5 att träna) Så tränar jag hockey ;) hehe. så jag upptagen hela tiden :) aldrig en lugn stund.

När jag är ledig fårn hästarna går jag promenad med hunden! PLUGGAR, PLUGGAR!

Jag tycker jag har hur mycket som tid helst ibland, så jag umgås mycket med vännerna, springer på stan, tränar fotboll och innebandy. Men jag gillar att ha mycket att göra, annars blir jag galen!

Oj, har jag ingen häst att träna så går jag ut i stallet ändå! Haha, bara strosar runt hos hästarna i hagen och pratar med dem. Står inte ut en dag uatn att vara i stallet, skulle aldrig låta någon annan ta hand om dem åt mig!!!!

Jag är aldrig stalledig ;P
idag hade jag stall ledigt, då åkte jag till Ullared :D

#0 Vilken tur du har Kima att jag tar hand om hästen till dig så du kan ligga på soffan :)
Pluggar mest ;P

Tex idag har vi haft handbollsläger…
när jag är stall ledig brukar jag sova ut länge och bara slappa men det är inte så ofta jag är ''stallledig'' :P

Är alltid stalledig, mina hästar går på lösdrift 
Hmm då jag är stall ledig så sover jag så länge det bara går att sova :D och sen så drar jag väl ut till stan och umgås med polarna och fönstershoppar om jag e luspank :P

Aldrig stalledig typ, men de e väl om jag måste göra något annat så att jag inte hinner, men annars är jag där.

När jag har lite tid utöver stallet och plugget så gillar jag att vara med mina vänner, se på film och spela xbox (är lite av en tv-spels nörd :p)

# 2 nä inte då haha :)