Russ Säljes
hingst 3 år e.allgunnens opal g ( som lämnat kriterievinnare och flera under 2 minuter) u.certina roll rek.2.19 ( har lämnat bla jafar roll 2.09) ue. munter. brun, ca 122 cm. snäll att hålla på med och "tittig" när man kör, men snäll. nyligen inkörd.
tel 073 92 92 909 kattedal@hotmail.com

Vad heter hästen? Har du fler bilder?
Ser ut precis som en Roll-häst……Den blir nog bra!
Har också ett russ gotlandsruss efter allgunnens opal G :D

#1 han heter Alhadin, det finns en bild till i mitt fotoalbum.
#2 han har ett jäkla klipp i steget! hoppas bara han kommer till rätt person som kan förvalta talangen…
#3 vad kul! vilken då och hur fort har den gått?
# 4 Han heter Distans och är en valack. Han har gjort två starter och hans rekord är 2.38.1 :)

intressant jag mejlar dig=)

kom på att det kan vara värt att påpeka att mamman är syster till darius roll och iva roll m.f.
Å han e hur go som helst!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

riktigt fiin ;)

*putt*
"Puttar" lite mera
~ Anneli ~

putta inte mer e ni snälla, jag vill bara ha den ännu mer då xD.
#13 så e det bara till att slå till då…
(puttar)
~ Anneli ~
Jättefin! Ska kanske skaffa en ny tävlingshsät, och den här var ju intressant.. ;)
Synd att jag inte har tid denna månad.. Men du.. Pållen jag skulle få låna av dej! finns den kvar??

#15 håller med föregående talare, det är bara att slå till då.
#16 jodå, änsålänge är hon här..
#17 kanon! jag får inte tag i dom som bestämmer över stallet ännu.. därför har de tagit tid :(

#18 hör av dig när det blir aktuellt så får vi se hur läget ser ut.
#17, vad hade du tänkt för pris? Jag vill nämligen helst låna en häst, då min häst jag har nu inte ska säljas, utan bara lånas ut, och vi har inte pengar till att köpa en för "hur mycket som helst".
#20.. haha hörru duuu :P sno inte pållan ja ska låna :P

#21 varför ska du ha en ny när din pappa ska sälja den som du har? ^^
#22 för att han är störd i huvet o han ska man inte lyssna på :)
#23, men får du ta en ny då?
#24 jag skiter ju fullständigt i vad han tycker :) jag har mamma på min sida så :)

#25 det gäller att ha TID & pengar! :P
pengar har jag och tid.. men de va bara den här månaden som det har jävlats lite för mig PGA. Personliga skäl.. dom som har mig på msn kan ju skriva o fråga så kan ja säga.. vågar inte säga de så här öppet :)

#20 till 25. för det första, gah! vet inte om det känns så jätteintressant att låna ut ponny till familj med psykiskt ostabila pappor.. för det andra vore det bättre om ni diskuterade det någon annanstans än i den här tråden.
och för det tredje, den som är seriöst intresserad RINGER! och det gäller alla hästannonser enligt mig.
#28 ok :) men han bor inte med oss så det är lugnt.. jag ringer dig då jag har fått tag i dom som bestämmer över stallet :)
jag ska nog ha ett russ till men måste se hur det blir med jobbet först.
Är hästen såld än? så jag vet om det är någon idé att ringa ;)

han är fortfarande kvar, jag skriver här när han är såld.

Aaa han e verkligen jättefin och trevlig… har sett han med egna ögon… 
"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

Mkt fiin är han :D
*puttar igen*
~ Anneli ~

#35 *puttar tebax* de får till helgen på sig att köpa honom…
Annars behåller jag honom… Så får dom passa sig nästa år…
~ Anneli ~
Munter som morfar och Sindy som mormor, det kan knappast bli bättre!

pris??
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
pris på fina hästen?:)

Alhadin står numera hos Signe Håkansson till försäljning. kontakta henne om ni är intresserade. www.stuteridar.se

ska bara tala om at Alhadin är fortfarande tillsalu. bra pris med hingstkontrakt. han finns i östergötland och är både riden och körd numera. jättefin och trevlig, lugn som hingst.
Tänk om tid och pengar inte var med i bilden…. saknar honom…
~ Anneli ~

#46 ja, han är en goding. det här är verkligen ett tillfälle för den som vill ha en fin och trevlig tävlingshäst inför nästa år.

det var han som ligger på leases ut på ponnytrav.com också va ?

#48 jepp det stämmer.

ÄR DENNA FORTFARANDE TILL SALU? :O SKIT FIN!