Matchande tävlingsutrustning ..

Jaadu..Jag tycker mkt passar till fuxar, men rött och vitt & svart och vitt tycker jag ät välldigt fint! :D
Själv har jag vitt och svart eftersom min tävlingsjacka har den färgen så köra jag vidare på det på förbyglar osv! (:

Jag hade vinrött på min fux, och även lila e jäkligt snyggt

Jag skulle ha haft vitt om jag hade en fux, har det på alla andra så xD! Har bara haft en fux, hon hade vitt och svart.

Grönt, rött och blått tycker jag är fint.

jag har grönt :)
//Mickan

Blått:D

Vitt är så läckert på fuxar ;) men då ska verkligen allt vara vitt också ;) hehe
Jag har en Brun häst, kör med mörkblått och lite gult och lite vitt, blått har jag alltid hafft, men nu när ja fick sulkyn i sommras som hade vita och gula stripes har förbygeln och selunderlägget fått efter den färgen också ;)

Fuxen jag kör har svart, rött och vit det passar jätte bra! :D

Okej ;D Jag kör med blått till mina fuxar :) Det kom automatiskt när jag har en blå sulky ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag tycker grönt är snyggt på fuxar. Alltså typ mörkgrönt.
Jag själv har haft en fux, men han hade rött liksom alla andra mina hästar ;p

vitt på fux! !

jag har också en blivande fux :) kommer den 5 jan fast hon är mer ljusfux och vill gärna har rött men har aldrig tyckt det passat på riktiga fuxar eller vad man ska säga :P

#18 kan tillägga att jag antingen ska ha rött/svart/vit eller bara vit ville först ha vinrött men finns inte så mycket vinröda saker :P

Svart, rött och vitt^^

Visserligen har jag ingen fux…
men däremot en hingst som är brun med svart man/svans…
I början på förra året (2007) såg jag på en Royalsulky som var cerisrosa med blå/gröna stripes o detaljer….
Jag kunde helt enkelt inte låta bli:)) så det blev en cerisrosa sulky till min ståtiliga hingst:))
I och med det att köpte blev av, så var min dotter "tvungen" att göra en dressändring…..
Jag är nämligen en petig ponnykuskmamma… jag tycker att dressen, selunderlägget och sulkyn skall stämma i färg…
Sedan tycker jag att det är kul med folk som vågar något annat… strängt taget nästan alla kör sulkysar som är antingen blå, svart, röd eller gröna…
22 sitter här med ett stort leende på läpparna. Det cerise rosa sulkyn från royal skulle vara lila från början. Den var en julklapp till Ellinor som kör i lila dress. Du kan tänka dig när vi drog av plasten och den var rosa haha verkligen jätte häftig men inte till Ellinors dress kanske haha. Det blev att skicka upp sulkyn igen men vi fick en jätte fin lila tillbaks efter några veckor. Visst e det kul med färger!!! Gott nytt år allihop!!

Coolt med inslag av guld ;)

#28 Jajjemensan ^^, Här äre lyx sörru! :D
Har svartguld förbygel svartguld selunderlägg och svartguld pannband.

Har kuskens färger på mina tillbehör till mina hästar, själv kör jag i grönt med lite rött och gult och då går mina hästar med gröna tillbehör, när andra kört åt mig har jag valt tillbehör som matchar deras färger, har dock haft tur med många blå/gula kuskar.
På mina fuxar har jag bara grönt, tycker inte om gult och rött på fuxar, på min savrta hade jag grönt med inslag av rött och gult.
Jesper Björling

Svart, vitt, mörkgrönt eller mörkblått tycker jag passar bra på fuxar:)
Har alltid haft blått och vitt på mina men nu blir det svart och silver:)
Har ju ingen fux, men Jarre kommer inte starta förns hon é Toppmatchad! Vi statsar på att vara snyggast inte snabbast =P
http://vickelbyponny.blogg.se

Jag har en fux, har haft helt vitt och sedan mina färger (mblå å mgrön) men då har jag vita inslag, vit handduk under selen och vita bandage:)

Jag hade Gult på Effi. Det var rätt snyggt. På Ture kommer jag oxå o ha Gul och han ska va vit,men om han e de e en annan sak :P Lell är fux o ska gå med gult

#41, vilken tid har russet fått i år ? :)

fuxar som har tecken är fina med vitt, (extra) ;)

#42 Cotton Field 2.22,0 2.22,3a Vad har Stjärnfall för rekord?^^

#44 Okej :) Jättebra ju ;) Stjärnfall har 2.16 :) Så vi lär ni möta varandra denna sesången oxå:)

#45 haha, nu får jag träna Cotte stenhårt!! ;)

#46 hahaha ;) Ahh, jag oxå, stjärnfall och har har ju inte haft vår bästa tid tillsammans direkt.. Men nu går allt fram igen, hoppas att kunna starta honom i år , hoppas är fel ord men.. Jag SKA starta honom iår ;D

#47 Så ska de låta! :) :)

har haft lila till min fux men nu har hon blått.

det e snyggt med grönt,svart,vit.. Beronde på hur mörk fuxen e.. Mitt russ e rättså mörk .

hm, har ändrat mig lite nu ;) tycker man kan välja färg efter vilken färg man har på Sulkyn. Sulkyn är faktist endå en av det viktiga sakerna ;) den lä passa, gå rakt och hästen ska kunna springa i den, och att man ska kunna sitta i den. så åt våran fux xom ska ha en blå sulky med vita stripes får han ha blått och vitt.. =)

sulkyn är svart men resten av hästens utrustning tex pannband, selunderlägg och förbygel är vit :) så kommer då ja och ha de

Vitt och Marinblått är as fint på fuxar!

blått,vitt svart till min fuxing:)
har de på dom andra också fast den mörkbruna nästan svarta är finast i klablå lr vit-=)

#65 Gud va långa ben!!!!

#63 men herregud såsöt :P

#65 holler me??

#67 tack tack :)

# 70 mm dom såg ut att vara jättelånga