svärfars företag sponsrade mig med dress!!

Min pappas företag ska sponsra!

Milwaukee, min sponsor :)
Pappas företag, sponsrade mig med min hjälm och dress :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Henrik Svensson och Tandläkarhuset ( min pappa )

Tänkte bli sponsrad av stall Tilly eller Thiger.
Björklunds Bygg, Hangvar Gotlabd japp mammas väninnas mans företag. Han har gillat ponnytrav sedan han var liten och ville mer än gärna sponsra oss.

Emins hästvårds artiklar. Gick in och fråga på hans kontor som ligger i halmstad:P Känner inte honom alls sen innan…:D
Okej. De flesta här känner sina sponsorer. *ler*
Någon som har ett tips om hur man ska fråga eller göra över huvud taget, om man inte känner någon? :D

#10, du har inga släcktingar eller ngn annan som kan känna någon lämplig person ?
Jag vet faktiskt inte men eftersom min och din pappa känner varandra kanske pappa vet någon kontakt som kunde hjälpa dig ? Kan ju alltid höra med honom om det skulle vara något som hjälpa dig :)
Jag måste skicka ut mitt brev nu så jag får mig en ny sponsor…
Innan har jag haft Hotell Bodensia, och min lillsyrra får överta det nu :) Jag känner inte dom som har Bodensia, men min farsa gör det :)
#12, Jadu, dom känner ju varann ja. ;) *hehe* Du kan la kolla med honom om han vet om någon?
Var meningen att min mosters man skulle sponsra mig, men det blev aldrig av. :/ Sitter o funderar. Kommer ju på en massa, men inga som jag tror direkt lär vilja sponsra mig med en ny dress o hjälm.
#13, Hur formulerar du dina brev?
Hade behövt lite hjälp på traven. *hehe*

Det kan självklart vara svårt att börja med en så pass dyr summa, jag menar.. En ny dress + hjälm blir ju några tusen :)
Jag beställde en ny dress från brizy som sponsorn betalade delvis, då dressen i sig kostade runt 2500:-
Däremot skulle reklamen på oxå vilket steg betydligt högre än vad vi trodde den skulle göra !
Vilket i sin tur gjorde att företaget inte kunde betala hela.. Men annars så är det vad min sponsor betalat mig
Ny hjälm och dress då..
Men, om du har några som möjligt vis skulle kunna hjälpa dig, tveka inte att fråga.. Du kan ju som värst få ett nej mer är det inte :)
Skulle du skriva ett blev skulle jag råda dig att skriva mycket om dig själv, förklara Varför du skulle beöva sponsor och vad de få ut av det :) T.ex att de syns då :P
#14, i mitt brev har jag skrivit lite om mig själv, vad jag sysslar med (alltså ponnytrav), vilka hästar jag har och vad jag har för mål med dels ponnytravet och även framtiden.
Jag har även berättat lite om mitt tävlande, bland annat att vi gör väldigt långa resor för att tävla och därmed syns reklamen som man har på dressen väldigt bra ;)

det som man ska tänka på när man söker en sponsor är att ha koll på vad sponsorn får för sina pengar, vilka banor åker ni och tävlar på? hur många lopp kör ni per år och hur många av dom vinner ni?
vad kostar det som ska sponsras, tex hjälm och dress. finns det en transport som man kan ha reklam på? osv..

"callans trä" har sponsrat min dress =)

tyvärr måste jag nog säga att min pappas företag sponsrar mig lite.. han köpte ny hjälm åt mig så företags loggan är på den och sen fick jag en nya vinterkläder av han i vinter och då är företags loggan på den också..

Har frågat min farfar nu om han kan sponsra mig (SEPAB) med lacken på min hjälm.

Pappas en Kompis… Hultgrens mark o anläggning

Ingemar eriksson´s rör ab, sponsrar mig :)
Kör/rider juh både ponny å stor så min dress syns lite överallt och pappa jobbar på företaget så han fråga å dom tyckte de va roligt å sponsra nå annat är bara sälens fotboll;)

Arena personal ! . dom ringde och fråga :)

Jeg blir sponset av Lars Gaute Sport(: Min far's firma^^

Sponsrad av Mekonomen.
Min sambo (som kör rally) är sponsrad av Autoexperten..