Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 622 ggr
TimoonX
0

PROPSITIONER 2008?

Är det någon som vet nåt om propparna från Maj-Oktober?
Hör gärna av dig

Saaandberg
0

elr för april.juni?

Christina-Lundberg
0

Hej!
Har just varit inne på sptf´s hemsida. På första sidan hittar man (om man scrollar ner) Tävlingskalender 2008 … går man in i den hittar man först en stor sammanställning för hela året. Sedan kan man även se för varje månad.
Detta förutsätter att du har excel på din dator.

TimoonX
0

#2.Tack

Saaandberg
0

ja tack:)

marika-J
0

hm.. föör mig går det inte att öppna. går inte me pdf filer :(

Christina-Lundberg
0

Det som finns på sptf´s hemsida är i *.xls format. dvs du måste ha Ms excel installerat på din dator.

fan_idole
0

På SPTS sida är en tävlingskalender publicerad. Proppar kommer senare. Bifogar tävlingskalendern i pdf-format. Ni som har mac måste "spara den som", annars blir det "kinesiska", eftersom I Fokus-folket inte har hittat rätt ännu för oss mac-användare.

PromiseMinanMorfeus
0

Jag vill veta hur Elitlopps propparna ser ut!! Någon som vet hur dem är?:)

Saaandberg
0

Ingen aning…:(

fan_idole
0

#8 Varför inte kontakta SPTS proppkommitté och fråga? Det måste ju ändå vara den bästa vägen att få svar på din fråga….

amandahandersson
0

Propparna för varje månad brukar komma ut drygt 2 månader före. Så majpropparna (med undantag Elitloppspropparna) brukar komma i mars, junipropparna i april, julipropparna i maj osv.
Så har det iaf varit tidigare, kanske ändrat? Jag vet inte, men det har i alla fall varit så!

Herkules
0

Apropå Ponnyelitloppen, eftersom som propparna ser nästan alltid olika ut år för år tycker jag att följande ska beaktas.

1. Om beslut är taget om hur propostionen ser ut ska den omgående publiceras för dom aktiva. För att alla ska kunna förbereda sin eventuellt aktuella ponny på allra bästa sätt.

2. Om beslut inte är taget om hur propparna ska se ut inför årets Elitlopp är det slappt och slött av SPTS att inte ta årets höjdare på allvar.

divansson
0

#12 däär håller jag klart med