Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1044 ggr
Maijaa_
0

shettis annonser?

hej hej. Finns de några sidor man kan hitta travshettisar som är till salu, isåfall vilka/vilken?

eller vet du en ponny som är till salu? (gärna en startad ponny.)

tacksam för svar :)

olesen
0

Hejsan vi har ju våran avelshingst Felix RS 364 rek. 2.29 han e ju 12 år.. Men han kostar ju en del tror han kostar 50.000 =/ Men håller på här och kör in våra nyblivna ponnytravare=)

joooossan
0

Du kan ju alltig gå in på t.ex www.hastnet.se , www.hastannonser.se och www.ponnytravet.com :) Lycka till !

Josefinejumpforjoy.blogg.se

isor
0

www.bukefalos.se men det finns andra annonser än shettisar(Kanske inte så mkt shettisar):/

Maijaa_
0

tack tack. får se om jag hittar ngn bra, fast den är inte till mej själv:P hjälper en att hitta en bra shettis  :)

SLennartsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar på att kolla vad det finns för spekulanter på min shettis Icent. Han har ju gjort 26 och vunnit 16 av dom. Rekord 3.37,1. Men har grymt mkt kvar att ge…   Ska lånas ut till Sara Johansson denna säsong, för att få göra nå starter..

alexandraaj
0

du menar inte 2.37.1 Sanna ? (:

SLennartsson
0

# 6, *haha* Joo. xD

Förlåt. Jag menar 2.37,1 i inlägg # 5.
Lätt att skriva fel. :P

kicki80
0

#7  Vad ligger en ponny med det rek i för prisklass ngn som vet??  Är 15  mkt el lite??

SLennartsson
0

#8, Jag vet inte riktigt. Men Icent blev ju bland de 3 vinstrikaste 5-åringarna (hingstar o valacker) 2005 och blev även Champion i klubben. Så jag hade nog tänkt mig ett pris på runt 20,000 kr. Hade tänkt sätta ut annons och skriva högst erbjud..  

Säljer jag honom så är det av anledningen att jag är för gammal, och min lillasyster har inte tiod för honom + att han är för pigg. Han är ju träningsnarkoman och älskar att stå i centrum..  Även känd som den fula älgen. :P

Belindaa
0

#9 haha den historien kommer jag aldrig att glömma x)

SLennartsson
0

# 10, *haha* Så lustigt, så många som säger likadant. :P

Belindaa
0

#11 minns så väl "den fula älgen" ;P det var nog den fula älgen som fastnade mest

SLennartsson
0

# 12, *hehe* Joo, det är la ett uttryck som jag lär få höra livet ut. :P

VeronicaP
0

Men Maija vi har ju lilla Lina ju :-)

stallnysater
0

har en 5-årig shettisvalack till salu till rätt person…
rekord 2.57

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

evamamma
0

Vi har tre shettisvalacker till salu, snabba och snälla….