Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 622 ggr
svampbobbis
0

ang Fototävlingen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att det är lite dåligt att folk gör nya användare hela tiden för att rösta på sin egen bild på foto tävlingen "knäppaste ponnytrav bilden" . En dag kan en bild ha 20 röster och nästa dag har den 50 hur stor risk är det han 30 personer röstar på en bild som inte har fått nästan några röster alls under en natt och leder med 1 röst före den som ligger 2a ?
Och man ser på "nya medlemmar" att det är bara anonyma som tillkommer, är det inte roligare att vinna ärligt än med fusk `?

// Sofia

AnnaLundin
0

De bilder som har flest röster nu är de som legat i topp hela tiden.

Däremot har du rätt i att det är väldigt många nyskapade konton här, jag hoppas verkligen att det inte är någon som fuskar, men jag förstår din misstanke…

divansson
0

men behöver man inte flera olika epost-konton då? Alltså, man kan vel inte ha två eller fler användare på samma epost?

Tycker också att det verkar lite konstigt faktist i alla fall.

AnnaLundin
0

#2 - jag har inte reggat mig på iFokus på flera år - behöver inte fler namn här - så jag vet faktiskt inte om det är mejlverifiering…

svampbobbis
0

#2 nä det behöver brövade nyss

divansson
0

okej..

AnnaLundin
0

Jag tycker att det vore väldigt tråkigt om vi skulle behöva antingen sluta ha fototävlingar helt eller också övergå till enbart jurybedömning av tävlingsbidrag, bara för att någon/några enstaka inte klarar av att hålla sig på den moraliskt korrekta sidan va "gränsen"….

divansson
0

#6 m, det är synd :/  Men jag tycker ställningen ser lika ut hela tiden nästan, i tävlingen som är nu i alla fall.

AnnaLundin
0

Det är ju ungefär samma bilder som haft flest röster hela tiden ja, så jag tror inte att det påverkar omröstningen jättemycket. Men …

amandahandersson
0

När får vi veta vem som vunnit???

AnnaLundin
0

snart…. Den som väntar på nåt gott….

TildaLinge
0

#10 Den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;)