Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2788 ggr
Beeea
0

Montéutrustning säljes

Full montéutrustning av lättare material för ponny säljes.
Endast använd ett fåtal gånger och en del av utrustningen är bara provad. Allt som allt väger kring 6-7 kg tror jag.
Pris: 1600 kr eller högstbjudande, paketpris.

Ingår: Sadel (ponnyputa från Hööks, säljs ej längre), svanskappa, syntetstigläder, montéstigbyglar i aluminium, sadelgjord med ring för förbygel, förbygel (Finn-Tack), padd, schabrak, svart syntethuvudlag+käk och tyglar, sadelgjordsförlängare.

Jag säljer även en tävlingskavaj (ridning).
Svart, guldknappar, rött foder. Stl: M eller 38
Pris: 200 kr

Beatrice tel: 073-8246495
sandslott_@hotmail.com

-linneabjork-
0

bild?:)

Beeea
0

Jag ska försöka ta en bild imorgon.

amandahandersson
0

Hm… Jag kan vara intresserad! Ska ta ett snack med lillsyrran om vi ska försöka satsa lite monté nästa säsong :)

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är intresserad, även fast jag redan har en sån sadel ;) Dom är skitbra ;) Går utmärkt att hoppa med :P

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

EllaMarine
0

Hade jag haft en ridbar ponny så .. xD

casandra
0

bild på kavajen?

myspysen
0

Bilde?

Beeea
0

Alla bilder kommer imorgon :)

FridaMariedahl
0

Hittade ingen bra bild.. Men rekommenderar den verkligen^^

jonasjo
0

Vi kanske också är intresserad :)

Beeea
0

Hej allihopa!

Jag kunde tyvärr inte fixa någon bild på sadeln för att överförningskabeln till kameran är spårlöst försvunnen. Vände upp och ner på hela huset men hittade min sedan länge borttappade MP3 istället X) jag kan dock beskriva den och den är platt, som en galoppsadel fast i mer "sadelform" och så har den ett lager med tjock fleece som padd. Den är bomlös så den passar alla ponnyer.

För er som är intresserade av kavajen så hittade jag en gammal bild på den som jag tog då den var ny. Hoppas att den duger iallafall.

thilda-
0

är det en sådan sadel? man kanske inte ser så mkt på bilden men :)

Bergas-Flisa
0

här är en bättre bild på min:P tror du menar en sån här?

Beeea
0

#12 & 13 - Precis en sådan sadel:)

Beeea
0

uppeliupp

Beeea
0

Allt är fortfarande kvar. Ni som är intresserade, mejla mig gärna istället för att skicka PM.

joooossan
0

Det är faktiskt mycket intressant ;D Måste ta ett snack med pappa :D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

joooossan
0

Ni som har en sådan här sadel, är det att rekomendera eller ? :)

linnrisedal
0

ja dom e käcka att rida i !

joooossan
0

Jasså? :) Jaa, funderar verkligen på att köpa..! Men vill som sagt gärna få tag i ägare till en sådanhär sadel så man kan få höra deras åsikter :)

Klasselover
0

Dom är jättesköna att rida i :) Det tar 2-3 ggr att vänja sig att rida i den eftersom den inte har bom, men sen är den underbar :D Men man måste ha en anpassad sadelgjord, för stropparna är inte så långa.. Min övervuxna shettis har en sån, och han spänner ut sig så man knappt kan dra sadelgjorden, den sitter längst ut på båda sidor. Men efter en stund sitter sadelgjorden längst upp på båda sidor ;)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

#16 - Jag har ju en exakt likadan, om du vill kan jag ta kort på den? Typ när den sitter på häst, och utan, hur den ser ut under och vid stropparna.. :)

Beeea
0

#22- det är lugnt^^ har några bilder här ovan.

Beeea
0

Fortfarande kvar

alexandraaj
0

vad ska du ha för sadeln ? (:

alexandraaj
0

eller måste man köpa alltihop i ett ?

Saaandberg
0

hej, är allting kvar?

Majjebus
0

Hej.. Om allt är kvar så är jag väldigt intresserad.

Beeea
0

Allt måste köpas i ett, därav paketpriset.

Det är fortfarande kvar och det är en som har "paxat" den till nån gång under veckan. Om hon inte vill ha den då hör jag gärna av mig:)

Majjebus
0

Bra..=)

AndreaJonsson
0

ja måste bara säga att jag har en sån sadel , och den är suuuperbra . Kanske inte direkt världens bästa att "skojjrida" eller vad man ska säga, men när man sitter upp i lopp eller snabb jobb fungerar den perfekt :)

joooossan
0

Finsn den kvar ? ;D

Beeea
0

Montéutrustningen är såld.

Jag har fortfarande kvar kavajen om någon är intresserad.