Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 2890 ggr
vit_
0

vad har varit bäst i år 2007

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

VAD har varit bäst i år 2007 Cool

thilda-
0

Första segern :)

NatthaBlom
0

Elitloppet och Östersunds dubbeltrav har varit höjdpunkterna iår:)

Sara-Juventus2
0

kriteriet & derbyts tider :O

Colt
0

Colts och min dubbel på mantorp 27 September! :)

ozzkan
0

Trippen till Östersund elr Derbyt

amandahandersson
0

Segern i Mini Fördel Boden!
Ingenting slår den! <3

Sen har det varit fler roliga saker. Åkt på tre längre resor, Bergsåker två gånger och Östersund en gång. Östersunds dubbeltrav är jättekul, såklart. Sen var Bodens dubbeltrav kanon med!

Också fick jag min drömhäst! :D

Jenniferohlson
0

Måste säga att det varit ett grymt roligt år, roliga segrar osv.

Det bästa måste vara Östersunds dubbeltrav, helgen resulterade i 1 1:a 1 2:a och 1 3:e placering, och dessutom grymt roligt umgänge, en underbar helg:)

Har haft 2 underbara hästar att tävla som båda alltid (nästan iaf;) ) gör sitt bästa:)

Kan inte riktigt säga vad som är bäst, men mkt bra;)

SimbaPebbles
0

Att simba har sänkt mycket iår och fått fina placeringar med en seger:)

gotlandsruss
0

första segern

hermitage
0

första segern kalmartravets superhelg

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

WiLmA-
0

alla starter med wilma =) och våran första första placering =)

divansson
0

att vinna Klubbmästerskapet och att få avsluta med två raka :D sen att han börjar gå riktigt bra, sänkte rekordet med 9sek :) och har hållt bra och vart frisk

Backman
0

Att få rida Pepito 2 i monté-SM (Vi kom 2:a efter Gläntans Domino)

http://vickelbyponny.blogg.se

ebba93
0

blexter har varit jette bra i vårat första år och har sängt varge start

plutten-92
0

jag har ju ingen seger men det bästa var nog när Ida sänkte rekordet på axevalla den 8 juli, eller när limmerik gick 2,51,9 när ja kvala han.

det finns inte någon som har bild på salebodas Ida från den 8 juli på axevalla. hon hade nummer 1 och hon blev 5:a

det är hon på bilden

Hannna
0

Mina två starter och segrar på valla:)

Mixie
0

Måste säga att det bästa var att min och Oddnys sista start blev en 3e plats då allt släppte för oss.. hemsk blev det när hon såldes men det var skönt att veta att även hon kunde springa innan vi slutade iaf..

//Mickan

Turnado
0

När vi köpte Ture. Och min & Effis Andra plats. Helt oväntat

linlan
0

När vi köpe Foxy Red och sista starten för året med Näsvallens ALdur som blev en seger :)

VeronicaP
0

Har varit mycket , men bla 4:e platsen för Amanda och Jasse i kriteriet, Mys placering i Agriafinalen , men lite extra kul var det nog ändå att Dee-Dee fick segra på Kalmar i hennes för årets sista lopp *ler*

snabbe-abbe
0

Resan till dubbeltravet på Östersund:)

och när jag vann med abbe på bygdetravet i åmål :P

Rovalds-Zurfa
0

första segern;)

FridaNyberg
0

Att jag fick ut min treåring till start och han gick en 20-tid trots att han inte riktigt fattade vad han sysslade med ;).

Och segrarna med O´zon och rekordsänkningarna, sänkte nästan 20 sek den här säsongen :).

Och dubbaltravet härnere på Gotland var bara bäst! Härligt folk och bra tävlingar :).

Med varmbloden så var det Jesper Burges seger som var bäst!

_Jag_
0

Att få neptun till start och att han har utvecklats så mycket under den tid jag haft han.

Att han har fått så många fina placeringar i år ,  och sänkt sitt rekord från 2.50 till 2.34 och att vinna Km var ju trevligt också:D

Bilden är från halmstad…Där var han TRÖTT :D

Rajmon
0

Den efterlängtade segern med Ripadals Ramona!!!   Efter 3års slitande har hon äntligen kommit ut piggare och busigare än någonsin på banan=) Hon e verkligen en drömponny…

Rajmon
0

en bild till…

varette
0

Varettes segrar i lilla sverigeloppet och sundsvall open sedan rekordet på 1.42,9 :)

och elitloppet med nattha, vilket minne..

sedan så klart dubbeltravet med nattha och sofie:)

H-Calvero
0

Sämsta året nånsin för min del, hann bara med 4 starter iofs med resultatet 4a, 3a, 2a, 3a rekordsänkning till 1.53,7 (3a i lilla elitloppet) och den grymma tiden 1.49,3 (inofficiell som 2a i rättvik bakom tuffing) men ändå..första året utan seger för lillemans del:(

AmandaZ
0

Att Primus satte nytt rekord och tog många placeringar och mina 2 segrar med TjillevippenGlad

gotlandsruss
0

och att kro´nos sänktye sig från 2.24-2.11.3 Glad

trogen
0

Kriterie segern med lolita är ju obeskrivlig,

men annars så var resan upp till östersunds dubbeltrav roligt o vi lyckades plocka hem 3 segrar 1 andra plats o en oplacerad på 5 starter :)

Med prinsen var segern i lilla påskägget på gävle, och segern på östersunds dubbeltrav roligast :)

PromiseMinanMorfeus
0

Segrar med russ:) Och att mina 2 st 3åringar gick så bra i år!!

Jagz
0

Lilla Åbergs med Isidor.

juliapettersson
0

Lilla Cajsa Warg med Golfen.

NatthaBlom
0

#27 kommer sakna det här året.. saknaer dig:/

MicaelLindblom
0

Dubbel travet på eskilstuna ``Kusk-sm´´ . hoppas det blir mer sånt nästa år!

Sara-Juventus2
0

Kvalet med Legal ( 4årig hingst ) han var tränad i 2månader går ut och kvalar på 2.59.6 (shettis) ostartad,

Karamella
0

När min dotter Mathilda vann sitt första lopp med "Charlie" när han debuterade Glad

TildaLinge
0

#38 tänkte precis skriva samma hahha

suefia
0

första starten då vi sänkte med 10 sekunder <333

olesen
0

Sto Championatet=) På axevalla

EAndersson
0

Eros Sänkning under 45 :) Från 2.46 till 2.41 :D (A-ponny)

olivialundgren
0

Har varit ett "skade år" för mig iår, Men att Zoylett kom tvåa första starten iår.

Och att Liseth fick så mycket beröm av daniel…

Ylva_Sundbyholm
0

#4 men du linnea, det va väl den 23 september och inte den 27?:P

Bäst i år vet jag knappt, ingen av hästarna har kännt så bra så vi laddar för nästa år i stället.

FridaMariedahl
0

Det bästa under 2007, var nog när min Lusse anlände den 30 augusti :D

Och alla fina minnen med Yre, vi har haft jätte roligt :)

Lusse på bilden^^

Colt
0

#44 haha ojdå! ;P menar 23 September!

TorpetsGynna
0

allra första segern :)

Geminii
0

Tkr allt har vart bra denna säsong förutom att båda tävlingshästarna var skadade juni/juli ioch med det så missade vi östersunds dubbeltrav och gotlands, men vi tar de nästa säsong ;)

GranoStall
0

När Candle gick under två minuter och vann på Mantorp.

Starlights vinst på Gävle i Young power försöket.

ruffe
0

Mina fyra segrar, varav en dubbelseger på Mp, derbyt och "Bosses" rekordsänkning till 2.48,1.

Jessika87
0

Mina segrar med Bravo Ess. heeelt klart

HugoBoss
0

16 september när jag tog min första & andra seger ( i sulky ) med Ekslätts Hugo Boss och Gylleboslätts Hampus :)

PromiseMinanMorfeus
0

Att få så fina framgångar med mina 3-åringar:D Första året som jag kör russ:D

sammanlagt på mina 3 åringar…

14 starter 10 segrar 1st  2:a plats  3 dg… :)Mkt nöjd!!

Mandi_melizza
0

Jag red mitt debutant loppGladkom 5:a

johannafl
0

Segern med Jurist den 13 oktober:D

Annars har det inte varit ngt bra år alls.

DubbelE
0

Att ventil och Rocky blev friska :D:D Det är allt som betyder, att mina gangsterpojkar är friska <3

att rocky blev bra från sin jätte konstiga exem (inget vet en av det var, men laserbehandling hjälpte helt och hållet) och ventil blev frisk ifrån den envisa kotledsinflamationen.

sen att rocky, som är lite bakrädd, nu är helt inkörd. ett år tog det men tar man det lugnt med allt så :) tränar honom ordenkligt nog inför kval i april/maj om vi har tur. träningsresultatet avslöjjar jag inte ;)

isor
0

Första året på travbanan:P

Billy
0

Segern i lilla silver-örnen med Kålmans Polar JR och därmed nytt rekordGlad, mitt bästa år hitils, får se om nästa blir bättre:D

nemesis
0

när vi köpte Kung Dar!!

Nathalie_p
0

Att mina hästar sänkt rekorden och placerat sig i nästan varje start :) Segern med Molta och med Barre. Ja och att både Barre och Molta kom med i sommarcupfinalen och de blev 2a och 3a :)

Valkyria
0

Första segern med Joje, och att han lyckades gå 3.07 fast han inte fattar vad han gör än :P Men segern var.. helt otrolig, grinade halva upploppet så jag såg ingenting nästan! Oskyldig

Beeea
0

Boden dubbelhelg; fredagen, då jag fick köra Toker till nytt autorekord 2.00.8. Var så grymt kul att köra honom :D

joooossan
0

Att sin sista sesång med shettisarna gick bra mycket bättre än förväntat ! :D Freja sängte sig från 2.56 till nya rekordet 2.38 (!) Vi blev placerade i iprincip alla lopp, dock ej två.. Men vad kan man säga, en sesång som man kommer minnas med lycka ! ;D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

MicaelLindblom
0

#27 . Varre så fin

MicaelLindblom
0

Dubbeltravet på eskilstuna (Kusk sm )

Och att nypon sänkt mkt :)

MicaelLindblom
0

=) Nypon II ------>

CoolaCrossen
0

Dubbeltravet i Östersund och segern i sista starten på Axevalla!

casandra
0

bäst för mig iår var inget resulat eller så, utan det var att jag den 25/3 köpte moses. äntligen var han tillbaka till mig igen :D

glitteroglamor
0

Det bästa under 07 var att vi fick köpa butterfly ,måntorps -inferno,stubin av ekslätts stuteri

SLennartsson
0

Blev visst två inlägg. :P

SLennartsson
0

Har inte haft ett så vidare bra år. Men bästa var la årsdebuten och Svartkrut gjorde ett riktigt bra lopp. Han blev 2:a efter en upploppsstrid mot 3:an och sänkte rekordet. :)

Bilden är från debuten.

ryttarn
0

Det är svårt att välja….

Tejas Monljus första vinst och i övrigt fantastiska rekordsäkning under året.

Jonatan och Lilla Ross Mans vinst i rosses sista travlopp….

Gordon Rexs dubbelvinst på Mantorp… 

Tejas Monljus fantastiska utställningsmeriter under året….

Listan går att göra hur lång som helst, 2007 har varit ett väldigt trevligt år när man sumerar det…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

tejaspirmin
0

Att få tävla Crabaten en sista gång innan han åkte till Finland. Blev 2:a i Galopp på Sundbyholm. (KM dag) Blev slagen med typ 3 tiondelssekunder lr nått sånt :) Men det va det bästa som Kan hända! Saknar dig Crabbe :'(

AK47Kalashnikov
0

Det bästa med 2007 var helt klart att hästen blev såpass fri från sin hosta att hon kunde börja tävla igen. Att hon sänkte sitt rekord till 1,55 och tog en vinst är en ren bonus!

En annan rolig sak är Gervides Ösa och Lindas framfart på banan under 2007, ett rekord på 2,02 och pengar i varje start är ett bra facit!

Tusen
0

Det bästa med 2007 inom ponnytravet var helt klart då Madicken Engström och Andrea Nörby överraskande kom 3:a på Monté-SM på Sundbyholm i år. Andrea och Madicken har återigen gjort ett fantastiskt montéår med 3 segrar, 1 andraplats, 1 tredjeplats och en sjätteplats på 6 starter. NI ÄR FANTASTISKA!Glad

kajsa-mini
0

Att börja köra ponnytrava och att ha träffat alla härliga människor som hjälpt till!! Skrattande

sara_lundberg
0

ja natta blom jag kan hålla med dig om dubbeltravet i östersund det är alltid lika roligt där :) Vi hade så kul på kvällarna där :)

Sen måste jag ju säga segern jag tog med karsk på solänget.. fattar fortfarande inte hur det gick till att vi vann fast jag har sätt det på internett flera gånger… Men men sommaren var underbar..

kommer tillbaka till östersund i sommar också å då ska vi ha lika kul som förra året :)

nemesis
0

#69 ja de är riktigt fina pållar alla 3..