Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1344 ggr
amandahandersson
0

Dressändringar

Vilka ska byta dress till nästa år? Alltså vilka ska skaffa nytt mönster eller vad man ska säja? :)

LinnJ
0

Jag skulle verkligen behöva eftersom Brita sparkade sönder min. Inte så speciellt snyggt med  ett stort hål på ena benet :( haha

juliapettersson
0

Jag. Så fort sponsringen är klar bara.

thilda-
0

om jag lyckas flörta till mig nån sponsor så blir det ju apsolut ny dress :)

amandahandersson
0

Jag ska byta dress.
Funderar dock fortfarande på lite hur den ska se ut.

Alt.1; Röd/orange diagonalt delad, röd ärm med oranga ärmbindlar eller stjärnor. 

Alt.2; Röd, oranget bröstband och triangel, röd ärm med oranga ärmbindlar eller revärer.

Sen blir det vit/svarta sömmer, och svart eller orange midja hur som helst ;p

Måste be min kära far skriva ut mitt eleganta sponsorbrev och skicka ut till lite tänkbara sponsorer också så jag får mig någon sponsor :)

thilda-
0

vad ska man fråga företagena som om dom kan tänka sig bli sponsor? ska dom betala något? hur ska man gå till väga?? =) kan nån förklara lite för lilla jag?? (A)

Jagz
0

Jag antagligen.

Ogge
0

Jag ska bara beställa en större strl. min har blivit för liten,men ska ha kvar samma färger och mönster :)

Har min pappa som sponsrar mig Glad

amandahandersson
0

#5, min förra sponsor betalade hela dressen. Den gick på drygt 6.000:- och jag hade deras logga på bröstet, ryggen och båda benen.

Man får komma överrens med företaget om det där, eller så skriver man svart på vitt i ett brev om kostnader.

Jag har gjort i ordning ett brev som jag ska skicka ut till några företag. Kanske kan skicka till dig sen, så får du se på ett ungefär hur man kan skriva :)

thilda-
0

okej :D va bra :D

EllaMarine
0

#4 Alt.2 var rätt så lik min dress faktiskt ;):P Tyckte den lät bäst ;D

linlan
0

jag skå få en ny dress. Av mamma/pappa eller om vi hittar någon sponsor

Belindaa
0

#4 jag tycker alternativ två med oranga revärer :] :)

Colt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska ha ny dress! Så här kommer den se ut! =) Godkänd och klar!

Nitro
0

#13 Får du ha blå som grundfärg? Höh, dumma Sptf som luras xD

Belindaa
0

#13 jätte snygg ! :D

_Jag_
0

så här ser min nya ut:

_Jag_
0

funkar inte:/

vit_
0

JA JAG SKA BYTA DRES TILL BLÅ RÖD VIT SKA JAG HA OCH DEN SKA JONATHAN GUSTAVSSON HA OCH DET ÄR JAGFot i munnnen

Colt
0

#14 Tydligen! ;) HÖHÖ de kanske beror på vem som frågar! (A)

Nitro
0

#19 Grrrrr Skrikandes

Colt
0

#20 Tihi! ^^,

EllaMarine
0

Det var samma för mig när jag rngde och frågade :P Fick inte registrera blå/mörkblå som grundfärg :S Hade tänkt ha orange/blå :P

Jenniferohlson
0

Kör inte utan ny dress;) haha kanske men jag ska iallafall göra allt jag kan för en ny dress. Har skickat iväg ett par mejl men ¨men:)

EmiliaLeo
0

jag ska, när sponsringen är klar.

divansson
0

ja kör med samma sålänge den passar ;) haha

amandahandersson
0

#23, haha Jennifer, du vet att jag gärna kör åt dig ;)

Jenniferohlson
0

#26 Haha de e bra;)

Penni
0

Det blir ny dress för mig till Våren, har fixat sponsor det enda som fattas är hur dressen ska se ut som.. Det är jobbigt.
Någon med förslag? :)

plutten-92
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ska inte byta dress än. har bara haft min i lite mer än ett år. hästarna ska därimot få andra färger på sina saker. sehttisen får blått och russet får rött.

kraban
0

Jag ska byta dress. Har fåt en sponnsor.

olesen
0

har grön med eventuellt en blå stjärna + namnet på stuteriet ibak och på byxorna ;P

HannaIndigo
0

Ska fixa ny dress eftersom den andra blivit för liten, bara haft den typ ett år :( Pappa får vara sponsor ;D

_Jag_
0

har fått min nya nu:) jätte fin blev den:D röd med blått axelparti och hängslen samt ärmbindlar med emin som sponsor:D

travandeE_T
0

#30 vad ska du ha för dress? Är det Kent?

kraban
0

Nej det här faktis ume släp som fråga mig så det var inte Kent.

iiirma
0

Nopp, jag bytte i slutet av förra säsongen :) Så jag är nöjd ;)

vit_
0

#18 jag ska inte ha denPenga mun