Dressändringar
Vilka ska byta dress till nästa år? Alltså vilka ska skaffa nytt mönster eller vad man ska säja? :)

Jag skulle verkligen behöva eftersom Brita sparkade sönder min. Inte så speciellt snyggt med ett stort hål på ena benet :( haha

Jag. Så fort sponsringen är klar bara.
om jag lyckas flörta till mig nån sponsor så blir det ju apsolut ny dress :)
Jag ska byta dress.
Funderar dock fortfarande på lite hur den ska se ut.
Alt.1; Röd/orange diagonalt delad, röd ärm med oranga ärmbindlar eller stjärnor.
Alt.2; Röd, oranget bröstband och triangel, röd ärm med oranga ärmbindlar eller revärer.
Sen blir det vit/svarta sömmer, och svart eller orange midja hur som helst ;p
Måste be min kära far skriva ut mitt eleganta sponsorbrev och skicka ut till lite tänkbara sponsorer också så jag får mig någon sponsor :)
vad ska man fråga företagena som om dom kan tänka sig bli sponsor? ska dom betala något? hur ska man gå till väga?? =) kan nån förklara lite för lilla jag?? (A)
Jag antagligen.

Jag ska bara beställa en större strl. min har blivit för liten,men ska ha kvar samma färger och mönster :)
Har min pappa som sponsrar mig 
#5, min förra sponsor betalade hela dressen. Den gick på drygt 6.000:- och jag hade deras logga på bröstet, ryggen och båda benen.
Man får komma överrens med företaget om det där, eller så skriver man svart på vitt i ett brev om kostnader.
Jag har gjort i ordning ett brev som jag ska skicka ut till några företag. Kanske kan skicka till dig sen, så får du se på ett ungefär hur man kan skriva :)
okej :D va bra :D

#4 Alt.2 var rätt så lik min dress faktiskt ;):P Tyckte den lät bäst ;D

jag skå få en ny dress. Av mamma/pappa eller om vi hittar någon sponsor

#4 jag tycker alternativ två med oranga revärer :] :)

#13 Får du ha blå som grundfärg? Höh, dumma Sptf som luras xD

#13 jätte snygg ! :D

så här ser min nya ut:

funkar inte:/
JA JAG SKA BYTA DRES TILL BLÅ RÖD VIT SKA JAG HA OCH DEN SKA JONATHAN GUSTAVSSON HA OCH DET ÄR JAG

#14 Tydligen! ;) HÖHÖ de kanske beror på vem som frågar! (A)

#19 Grrrrr 

#20 Tihi! ^^,

Det var samma för mig när jag rngde och frågade :P Fick inte registrera blå/mörkblå som grundfärg :S Hade tänkt ha orange/blå :P

Kör inte utan ny dress;) haha kanske men jag ska iallafall göra allt jag kan för en ny dress. Har skickat iväg ett par mejl men ¨men:)

jag ska, när sponsringen är klar.

ja kör med samma sålänge den passar ;) haha
#23, haha Jennifer, du vet att jag gärna kör åt dig ;)

#26 Haha de e bra;)
Det blir ny dress för mig till Våren, har fixat sponsor det enda som fattas är hur dressen ska se ut som.. Det är jobbigt.
Någon med förslag? :)

Jag ska byta dress. Har fåt en sponnsor.

har grön med eventuellt en blå stjärna + namnet på stuteriet ibak och på byxorna ;P

Ska fixa ny dress eftersom den andra blivit för liten, bara haft den typ ett år :( Pappa får vara sponsor ;D

har fått min nya nu:) jätte fin blev den:D röd med blått axelparti och hängslen samt ärmbindlar med emin som sponsor:D

#30 vad ska du ha för dress? Är det Kent?

Nej det här faktis ume släp som fråga mig så det var inte Kent.
Nopp, jag bytte i slutet av förra säsongen :) Så jag är nöjd ;)
#18 jag ska inte ha den