Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1664 ggr
[sbergmark]
0

Musik

Vad lyssnar ni på för musik ? Grupper , musikstil osv osv :)

amandahandersson
0

Takida!
Sen är det blandat. Lyssnar på lite olika, ibland lyssnar jag på någonting väldigt mycket i vissa perioder. Just nu är det Ted Gärdestad (hmrpf…)??
Men men, Takida är iaf bäst.

[sbergmark]
0

Takida … har jag aldrig hört talas om :S , jag lyssnar iaf på Rock´n roll :D Rockabilly osv :) Fast ibland så händer det att jag lyssnar på sånt som bara dunkar en massa :)

Jagz
0

Allt möjligt, mest rock och punk!

FridaNyberg
0

Lyssnar på en väldig blandning! Men just nu är det mest Takida, Bryan Adams, James Blunt och lite andra. Gillar Kent, Håkan Hellström och Lars Winnerbäcks texter mycket :).

[sbergmark]
0

asså kan ingen rörklara för mig vad Takida e ? (A)

zorken-
0

Lyssnar väl typ på tokio hotel just nu iaf!=D

ElinLilja
0

#3 så kan man oxå sammanfatta kungarna… Thåström och Winnerbäck Räcka ut tungan

Miii4
0

JAG LYSSNAR PÅ RADIO!
I övrigt lysssnar ja på det mesta. Ibalnd känner jag för Mando Diao, o nästa dag ballader. Humörperson ;)

MarHai
0

Lyssnar väl på det mesta, men Linkin Park ligger mig närmast.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

amandahandersson
0

Takida = rockband från Ånge. Otroligt bra! Tydligen väldigt bra live också, har tyvärr aldrig upplevt det, men en dag så…!

[sbergmark]
0

hahaha okej har noll koll på sånn musik de ska vara raggar musik :D

FridaNyberg
0

Takida äger :D! Grymt bra rockband, helt klart värt att lyssna på dom :)

Cnox
0

Hårdrock,Rock och Rockabilly i alla dess former:)

[sbergmark]
0

#13 tumme upp o raggar tuta :D

Jlu
0

Creed är grymma, även Saosin och Rise Against Skrattande!

Jagz
0

# 7 Självklart!! det enda rätta, Thåström och vinnerbäck!

_smile_
0

hahaha xD

Nej nej .. det ska va typ fashion hardcore-punkrock! hahaha.. typ mcr, refused, Senses fail, ja och mer! (a)

TildaLinge
0

Green Day, Good Charlotte, Cold Play, Paramore o en massa annat :P

Wahlberg
0

Jag har ingen musiksmak, har en salig blandning på min ipod. Har lyssnat på allt från Slipknot till Amy Diamond XD Nu är det mest Three Days Grace och Breaking Benjamin.

thilda-
0

Blandat för min del :).. Beror helt o hållet på vad jag är på för humör :) Då man ska ut o festa så äre mest Hiphop eller Rockabilly. men det beror vad jag har för sällskap med :)…

hannibal-roll
0

Lyssnar mest på radio. Fastnar jag för nån speciell låt brukar den hamna i min mp3, som jag lyssnar på de timmar jag busspendlar om dagarna.

Geminii
0

Jag lyssanr på radion :P haha har ingen speciell grupp/artist som jag lyssnar på..

MarleneGustafsson
0

Lyssnar också väldigt mycket på Takida, har vart på 3 spelningar i sommar :) Har även kramats med Robert, sångaren i bandet :) hehe. Sen lyssnar jag nog på det mesta, är väldig allätare, från country till R´nB :)

Bumbi
0

Takida är riktigt bra! Men Lars Winnerbäck slår allt! 24 November i BorlängeFlört

Jlu
0

#17, ja Senses Fail är också bra :D

Emmma
0

Lyssnar på grymt mkt! Men de mesta i stil som the Used, My Chemical Romance, Funeral for a friend, Linkin Park, Coldplay, Silverstein och typ hur mkt massa mer som helst! :)
Men Meleeh slår allt, Gävle kan musik!
Takida ofc, de är ruskigt braa! :D

Cnox
0

#14. Rockabilly och raggarmusik är inte riktigt samma sak…mer Hårdrock i Rockabilly:D som typ The carburetors är kanonens;)

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan kanske göra lite reklam för ett Eskilstunaband,DAVE. Ni som gillar Blink 184 och liknande musik gå gärna in på följande hemsida. Finns länkar till musik, videos och Myspace där.

www.davetheband.se

Tusen
0

Sorry! Skrev lite fel  tidigare. Blink 182 heter de för att vara korrekt.

ryttarn
0

Är väll allätare..nästan… men lite ur min skivsamling:

Iron Maiden
Kajsa Grytt
Hedningarna
Ozzy Osborne
Mosart
Vatten
Weeping Willows
Erik Gadd
Queen
Jan Johansson
mm.mm.mm.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[sbergmark]
0

#27 nog vet jag det . Jag är uppväxt med den musiken . Rockabilly är inte bara en musikstil ! Raggartuta har inget med Rockabilly musiken ? Det är en flerhornig musiks tuta som man brukar ha i "raggarbilarna"

Teja-Bea
0

Jag lyssnar oftast på radio men gillar lite av det mesta. En bra blandning helt enkelt. Dock tycker jag att låtarna lätt tjatas ut på komersiell radio.

Kul att flera nämnde Takida, de är en av mina favoriter!! Jaded är ju klart bästa låten! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Gurra91
0

snowstorm Gladgrymt bra…the bones=) punk

[sbergmark]
0

snowstorms låt Sommarnatt e jätte bra tycker jag :)

TildaLinge
0

Lyssnar på Sofijah oxå. Hon är bra att öyssna på om man är deppig.

DubbelE
0

50- & 60-tals rock, bättre musik finns nog inte xD

Maijaa_
0

jag lyssnar mkt på blandat, men just nu är favoritlåten magnus uggla - pärlor åt svin, såååå bra lååååt :D

MarHai
0

Lite mer utökat:

Linkin Park
Iron Maiden
Metallica
Tokio Hotel
Takida

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

equuleus
0

Lägger en lista:

• Marilyn Manson
  • My chemical romance
  • Lars winnerbäck
  • Anthony and the Johnsons
  • Björn Rosenström
  • Eminem
  • Sonata Artica
Gurra91
0

#34     snowstorm har många bra låtar….jag tycker streetwalker är en av dom bästa….men nästan alla man hör från dom e grymt bra Glad roligt att det är någon mer som lyssnar på domSkrattande

Anna_
0

Lyssnar på Kent ganska mkt. Bra texter, Colplay har också bra budskap i sina låtar. För mig går text före allt annat..

Sen blir det väl Absolut Wången också, haha.

Gurra91
0

absolut wången  den e grym den cd:n ;) hehe

[sbergmark]
0

#36 du har så rätt så :)

Kima
0

red hot chili peppers :D

FridaMariedahl
0

In Flames, Metallica, Linkin Park, Cannibal Corpse, S.O.A.D, Avenged Sevenfold, Korn, Muse, Arctic Monkeys, Red Hot Chilli Peppers, Creed, The Fray, Saybia, Molotov Jive, Nirvana, Slipknot, The White Stripes, Gun's n Roses, Organism 12, Snook, Fronda, Jason Mraz, REM, Pink Floyd, Foo Fighters, Lars Winnerbäck, Rage Against The Machine.

Ja, jag har ganska blandad musiksmak^^

MAR1A
0

Lyssnar på allt förutom opera å death metal. Mest indie å hiphop å rnb. Här är några som regerar just nu, för mig vill säga: The Fray, Plain White T's, Hellström, Tegan and Sara, Maria Mena, Augustana, Tiger Lou, Lykke Li, Mando Diao, Kanye West, Ne-Yo, Neverstore, Timbalaland, Bergman, Furtado, Maia Hirasawa, Kevin Michael, Wyclef Jean, Timberlake, Jamie T, Those Dancingn Days <3, The Killers, T-Pain, Sahara Hotnights, Regina Spektor, The Wannadies, Fergie, Elisa, Aguilera, 50 Cent å 30 Seconds To Mars :D

Rovalds-Zurfa
0

lite allt möjligt

[jenny-]
0

Nästan allt! Just nu lyssnar jag på Lalehs låt Call on me. Den e så söt ;)

Emsaa
0

hiphop,pop,rap.

AK47Kalashnikov
0

Beror lite på humör, men jag lyssnar helst på grind! =D

KickanLilja
0

Winnerbäck, Lasse Lindh, Kent, Elin Sigvardsson, Jacob Hellman, Takida och annat smått och gott

plutten-92
0

lysnar väl typ på allt.

SofiaLindh
0

Blandat :) lyssnar mest på radio. absolut wången e helt ok ;)

Loullou
0

Tokio Hotel

Klasselover
0

Lars Winnerbäck för det mesta, annars det senaste.. :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

snabbe-abbe
0

Har väldigt blandad smak:P

snabbe-abbe
0

Har väldigt blandad smak:P

hermitage
0

my chemcial romance… björn rosenström…marlyn manson m.m

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Kima
0

The Ark just nu :D

[sbergmark]
0

johnny cash :)

Travtokig11
0

Lyssnar lite blandat :)

Men Akon är min favorit just nu Flört

nemesis
0
SLennartsson
0

Jag älskar Techno och remixer. Men favoriterna nu för tiden är Eve 6, Blink 182, Takida och Celine Dion. :)

SLennartsson
0

Jag älskar Techno och remixer. Men favoriterna nu för tiden är Eve 6, Blink 182, Takida och Celine Dion. :)