Intressen?
Nu skulle jag vilja veta om ni har något mer än hästar och trav som intresse.
jag tex har en hund som heter Smilla och tränar agility med henne just nu bara på hemma plan;)
vad har ni för andra intressen?

För det mesta brukar jag vara med alla vänner när jag inte håller på med hästarna. Håller även på med hundutställning och jag har även ett stort intresse för mode och shoppar därför väldigt mycket ;D

jag har inte så mycket mer än hästarna… men hade jag haft tid skulle jag spela handboll, gjorde det när jag gick i 2-6 tror jag det var.

jag gick i streetdance & fotboll innan som jag tycker är grymt kul jag älskar sport & basket framför allt förutom trav då :) fast shoppa & kompisar slår till & med basket hihi :P

Jag håller på med friidrott.

Tränar längdskidor och är med kompisar. Fast den mesta av min lediga tid sitter jag vid datorn. Spelade innebandy förut och hade gärna börjat igen, men har inte tid.

Innebandy :)
Jag håller inte på med någonting speciellt, anser att jag inte har tid med någonting annat än hästarna.
Men nog sysselsätter jag mig alltid på fritiden ;) Jag har en massa kompisar och alltid någon att umgås med. Sen gillar jag att baka (och att äta, haha) och bara chilla vid datan :)
Spelade fotboll förrut, slutade i augusti -05 då jag hellre gav hästarna tiden.

bara hästar ;P

jag spelar innebandy , spelade hockey fram tills i höstas men jag hinner inte med allt :( annars är jag för det mesta ute i stallet och pysslar :D

Bara hästar!

#1 är det en labbe du har?

Har inte tid för så mycket mera än hästarna och skolan om jag ska vara ärlig.
Om jag får tid över så är det kompisarna jag umgås med och så sitter jag framför datorn en del.
ja här är det hästar och barn för hela slanten..

#16 vilken snygging!!;)
Det är bild på min hund den är ej så bra men man ser ju att det är hopn i alla fall:)

Hästar och Läxor för tillfället;) Men kanske börja träna…

#17, taaack :) Haha, jaa ;) Snygg ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se
älskar att spela fotboll dock är jag inte med i lag nu längre pga skada

hehe jag glömde vist av att jag sjuter luftgevär… # 22 jag fick också sluta med mina sporter efter skada… spelade handboll och sprang orientering innan.

fotboll