Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2363 ggr
MicaelLindblom
0

Bäste kusk 2007 ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bäste kusk 2007 ??

MicaelLindblom
0

Sandra Svensson !!!

NatthaBlom
0

Finns det inte redan en tråd om detta skulle jag tro

Annelie-
0

Jonas Ahlblom, för att han är otroligt duktig och för att han är min bror :).

Men han lyckas väldigt bra med de hästar han får köra. Varken Iva, Primusa eller Primavara är lättkörda hästar, men med Jonas bakom tömmarna så går det nästan alltid bra.

Kram Jonas

Hälsningar från Norge

Jessika87
0

Jenny Malmqvist helt klart..

patrik-96
0

Maija Lähdekorpi

Turnado
0

Felica J Åkerblom

fladde
0

Jag tycker att mina flickor Annika och Malin har gjort ett bra resultat med sina ponnyer i år.

divansson
0

men typ.. öm.. :P  Maija Lähdekorpi tror ja

plutten-92
0

men hallå typ jag som lyckades kvala sörbys romeo på tiden 3,26,1 (rek med annan kusk 3,33, något och Sjöängens Limerick på tiden 2,51,9 (rek 2,58, något med joakim i sulkyn) det är dessutom första året jag tävlar. sänkte även min egen hästs rekord med 3,6 sekunder. nä skoja bara men man måste ha bra självförtroende. tycker faktist att Maija Läderkorpi är duktig och även Tehrese Malmgren men hon har bara kört stor häst i år tror jag.

kicki80
0

JENNIFER OHLSON  tycker vi som lyckades få Ginny att springa 2.39.3 sitt första år på banan… Jätteroligt.  Nog för att jag sa att jag trodde på henne men så bra trodde jag inte att hon skulle gå som  3åring..

EmiliaLeo
0

Oskar Kylin-Blom

zorken-
0

Oskar Kylin-Blom,Kevin Oscarsson och Janina Säppäle!

JohannaZ
0

Tjejerna Lundberg helt klart, Annika och Malin.

emmyhansson
0

Kevin, janina, maija, jonna :D osså Amandah Andersson är superdukitg :D

Maijaa_
0

tack alla! :D

Brunzell
0

Janina och Michelle är bäst varje år! alltid tyckt och kommer alltid att tycka :D

Jenniferohlson
0

#10 tack:)

Winner
0

Tycker det finns många bra kuskar… Tex: Janina Seppälä, Michelle Ingerstad, Malin & Annika Lundberg

nemesis
0

jag tycker min syster Malin Lundberg är riktigt duktig!!!

Eneri10
0

Jag tycker att Nathalie  och Kevin Elofsson har haft ett framgångsrikt år, med säkert många vinster. Tycker dom är mycket duktiga kuskar!!

Jennie_A
0

Det finns så otroligt många duktiga i hela landet. Förstås så ligger mina personliga favoriter i brorsan och Kevin Oscarsson. Sedan är alla nämnda i ovan inlägg eller i kommande :o)

No_Tribute
0

Oskar & Wiktor Kylin-Blom! :D

ozzkan
0

Janina och Michelle!:D

PromiseMinanMorfeus
0

Och jag tycker min Syster Annika är helt klart duktigast!;)

sensationen
0

janina

patrik-96
0

kevin ocarsson och marcus melander

jonathanivarsson
0

linda björck

Mariasoderstrom
0

Janina Seppälä helt klart :D

piggybank
0

markus svedberg o johan hård såklart;P

Iitu
0

Rebecca Dahlen och Malin Lundberg ;)

Denna kommentar har tagits bort.
MagganS-B
0

Felicia Åkerblom, Jenny Malmqvist och Julia Olofsson/GRTK!

Gumino
0

Nina Kontio:)

Jennie_A
0

#31 Det var inte frågan, utan frågan var vem som var årets bästa kusk. Personangrepp kan du syssla med ngn annanstans där det är ok!

Impulz
0

#31 Att du orkar…. Kan faktiskt inte se någon som helst anledning till att skriva sådär! Kan vi inte få veta vilken kusk du faktiskt tycker var bäst 2007? Dom du inte tycker kan du behålla för dig själv…

Själv kan jag faktiskt inte bestämma mig, det finns många duktiga kuskar! (Och Jonas är deffinitivt en av dom)

MISSY-E
0

Jag tycker nog många men säger bara några styckna t:ex Kevin Oscarsson,Mikaela s melander, Jannina v säpele och Nina Kontio

Kristina-
0

Finns så många duktiga !  Så jag väljer att inte nämna någon speciell.

amandahandersson
0

#14, naw Emmy ;) Du är också duktig :)

Linaa
0

Kevin Oscarsson, Helt klart! Min Idol!

Majjebus
0

Min kompis Jennifer Oscarsson. Hon har ett skiiitfint russ efter ParatSkrattande Pikant heter han

Det e Pikant och Jennifer  på bilden!

emmyhansson
0

#38  Tack :) <333

Btjejen
0

Kevin OscarssonFlörthelt klart…

skralle
0

Jag tycker min dotter Alexandra  K gustavsson har gjort ett kanon år med sinna hästar  men sen har vi massor av norrlands kuskana som oxå har varait kanon  för att bara nämna några Benjamin B  Felicia B Cornelia B  Jag kan räkna upp en massa mer men ni som jag inte nämde ni har alla varit lika bra LYCKA TILL NÄSTA ÅR

skralle
0

Jag tycker min dotter Alexandra  K gustavsson har gjort ett kanon år med sinna hästar  men sen har vi massor av norrlands kuskana som oxå har varait kanon  för att bara nämna några Benjamin B  Felicia B Cornelia B  Jag kan räkna upp en massa mer men ni som jag inte nämde ni har alla varit lika bra LYCKA TILL NÄSTA ÅR

thilda-
0

haha jag tycker mig själv :D bara för att jag har fått min första officiella seger  (A) haha

Hmmm nää skojar bara.. Janina kanske?=)

jjepa
0

Erika Persson och Maija Lähdekorpi!

CarolaCarro
0

Finns säkert många bra runt om i landet.. Men på Gotland tycker ja Jenny Malmqvist var bäst under 2007…

Musse-Pigg
0

Det beror ju också på hur bra hästen är. som att en häst tidigare knapt klarat kvalgränsen  med tre kusk och gjort några  starter med inte gåt under 2.40.8 och sen går på  med ny kusk2.20.8 tex så är det jättebra kusk.